Ja, uiteraard, het bedrijfsleven zou zoveel leuker en beter functioneren zonder managers, dat zijn echt 90% van de tijd nutteloze dweilen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas gebeurt dat nog wel veel.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Het ergste vond ik nog dat toen ik een keer thuis kwam (destijds) dat ik langs het raam liep en naar binnen keek naar de woonkamer. En daar m'n broer snel zijn hand uit z'n broek haalde![]()
Waarom rukken met broek aan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Het ergste vond ik nog dat toen ik een keer thuis kwam (destijds) dat ik langs het raam liep en naar binnen keek naar de woonkamer. En daar m'n broer snel zijn hand uit z'n broek haalde![]()
Ow, dat lijkt me ZO smerig!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Waar nu weer dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Dankzij de forum spytool kan ik zien wie er over mij roddelt... Ang3l...
Vergeet je nooit meerquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:53 schreef MNR het volgende:
Ow, dat lijkt me ZO smerig!
Heel blij dat ik dat nooit, nooit, NOOIT heb meegemaakt.
Jezus crisis vrouw, dat was eeuwen geleden!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[HOMO] #3031 Colour my life with the Chaos of troubleAng3l
Ik zit echt wel in meer topics dan [Singles] en [Homo] hoorquote:
Ja nou en? Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus crisis vrouw, dat was eeuwen geleden!
hij heeft eindelijk de spytool ontdekt, ze lopen altijd wat achter daarquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus crisis vrouw, dat was eeuwen geleden!
Waar je over mij kletst en de TMI's?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit echt wel in meer topics dan [Singles] en [Homo] hoor![]()
stbabylon - vrijdag 1 juli 2011 @ 13:22 *kuch* (in het spy topicquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hij heeft eindelijk de spytool ontdekt, ze lopen altijd wat achter daar.
Er stond niet bij dat het over TMI's ging toen je zei dat ik over je roddeldequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je over mij kletst en de TMI's?
Hebben we dat allemaal niet eens gedaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je over mij kletst en de TMI's?
Doe je dat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er stond niet bij dat het over TMI's ging toen je zei dat ik over je roddelde
Dus ja, wie weet noem ik je naam ook wel in uuh... het vampire diaries topic
Vast welquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebben we dat allemaal niet eens gedaan?
vast wel eensquote:
Welke roddels?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Overigens waren de roddels uit Radio door Myr veel leuker om te lezen. Vooral ook omdat die voortkwamen uit de spytool en dus uit opmerkingen die ik heb gemaakt
Had ie niet de TMI award gewonnen dit jaar?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebben we dat allemaal niet eens gedaan?
Ik had gezegd dat ze in het echt zo ontzettend tegenviel. En dat vond ze echt niet kunnen. Uiteraard doken daar wat Radio rukkertjes op om te zeggen dat ik vast teveel onder de indruk was van haar enormheid... eh enorme schoonheid.quote:
En nóg er over zeiken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ie niet de TMI award gewonnen dit jaar?
En alvast die van de komende 10 jaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ie niet de TMI award gewonnen dit jaar?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ze in het echt zo ontzettend tegenviel. En dat vond ze echt niet kunnen. Uiteraard doken daar wat Radio rukkertjes op om te zeggen dat ik vast teveel onder de indruk was van haar enormheid... eh enorme schoonheid.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En nóg er over zeiken.![]()
hihi ik zei zeiken![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ze in het echt zo ontzettend tegenviel. En dat vond ze echt niet kunnen. Uiteraard doken daar wat Radio rukkertjes op om te zeggen dat ik vast teveel onder de indruk was van haar enormheid... eh enorme schoonheid.
Wat???quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
Laatste en speciaal voor MNR! Wat ik denk dat op haar lijf geschreven is!! (gadverdamme ga je dan eens wassen!
Je mag toch gewoon zeggen dat Myrealla een lelijke big/tch is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
WAT? Mag dat op fok!???!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon zeggen dat Myrealla een lelijke big/tch is?
Vrijheid van meningsuiting en je recht op je eigen smaak.
Is ook geen mening, is een feitquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon zeggen dat Myrealla een lelijke big/tch is?
Vrijheid van meningsuiting en je recht op je eigen smaak.
Godver 1 van mijn favo nummers laatste tijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat???
You're trying hard to insult me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |