Daarbij vind ik ook dat je beetje rekening kan houden met mensenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Tally het volgende:
Waarom mensen lastig vallen met timmeren, ruzie, stofzuigen en zo kan ik nog wel meer opnoemen.
Daarom vind ik dat dit ook best kan
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Godtje het volgende:
Mijn god wat een kanker is er toch op deze wereld. Ik haat kanker![]()
Ach... moet toch best kunnen. Ik kan er alleen maar altijd om lachen. Behalve als het midden in de nacht is en ik daardoor niet meer kan slapenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom mensen lastig vallen met timmeren, ruzie, stofzuigen en zo kan ik nog wel meer opnoemen.
Daarom vind ik dat dit ook best kan
Ook niet tijdens een ruziequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij vind ik ook dat je beetje rekening kan houden met mensen
En niet iedereen hoeft te weten hoe ik ben tijdens de seks.
ik wel! ik kan mezelf niet uitstaan!quote:
Mijn Pa die boven kwam omdat hij dacht dat hij muizen hoorde op zolder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook nog eens wel eens liggen krikken in een blokhut, we waren er van overtuigd dat de andere sliepen, niet eens zo veel geluid gemaakt, 's ochtends bleken ze toch wakker te zijn geweest.
Dat kan je dan mooi in je hoofd doen .. hoeven anderen geen last van te hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wel! ik kan mezelf niet uitstaan!
Ik wist al dat mijn manager heel tevreden was en dat werd bevestigd. Hij heeft er net zo'n hekel aan als ik, dus het was gewoon even doornemen, en weer klaarquote:
Dan vind ik die van Tori Amos toch beterquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Godtje het volgende:
Mijn god wat een kanker is er toch op deze wereld. Ik haat kanker![]()
Ook altijd leuk, maar ouders zouden beter moeten wetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn Pa die boven kwam omdat hij dacht dat hij muizen hoorde op zolder.
Wist ik veel dat de plank waar mijn bed op stond, piepte bij het krikken
Super!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wist al dat mijn manager heel tevreden was en dat werd bevestigd. Hij heeft er net zo'n hekel aan als ik, dus het was gewoon even doornemen, en weer klaar
Zijn dochter is een engeltje en doet zoiets nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook altijd leuk, maar ouders zouden beter moeten weten.
ja maar stampen, schreeuwen en met deuren slaan lucht zo lekker op!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan je dan mooi in je hoofd doen .. hoeven anderen geen last van te hebben
Ik vind het een strijd tussen fatsoensnorm en Schijt hebben aan de rest / doen wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij vind ik ook dat je beetje rekening kan houden met mensen
En niet iedereen hoeft te weten hoe ik ben tijdens de seks.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn Pa die boven kwam omdat hij dacht dat hij muizen hoorde op zolder.
Wist ik veel dat de plank waar mijn bed op stond, piepte bij het krikken
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
If you can no spreak english do it then also not!
Aldus het einde van een bijzonder korte ONSquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuk verhaal
Same here hoor. Tis niet altijd maar "raam dicht.. denk aan de buren" soms is het "gaan met die banaan en laat die buren maar lekker meegenieten"quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een strijd tussen fatsoensnorm en Schijt hebben aan de rest / doen wat je lekker vindt.
Weet niet aan welke kant ik sta. maar lang niet altijd aan 1 kant. Er zijn echt wel grenzen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
If you can no spreak english do it then also not!
toen ik nog thuis woonde heeft mijn moeder toch wel op een dag gevraagd of het iets zachter konquote:
Soms wel he? Ik maak nooit schreeuwende ruzie. De enige is met mijn moeder. De laatste keer pakte ik een mok op en heb die heerlijk tegen de grond aan gesmeten. Waarna ik een bezem pakte om alles op te ruimenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja maar stampen, schreeuwen en met deuren slaan lucht zo lekker op!![]()
![]()
En het ligt er aan WIE er mee kan genietenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here hoor. Tis niet altijd maar "raam dicht.. denk aan de buren" soms is het "gaan met die banaan en laat die buren maar lekker meegenieten"
Laat die maar lekker dit coverenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik die van Tori Amos toch beter
Dat heb je mooi gezegd Ang3lquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een strijd tussen fatsoensnorm en Schijt hebben aan de rest / doen wat je lekker vindt.
Beoordelingsgesprek mag ook geen verrassingen bevattenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wist al dat mijn manager heel tevreden was en dat werd bevestigd. Hij heeft er net zo'n hekel aan als ik, dus het was gewoon even doornemen, en weer klaar
ik zou willen dat ik het kon, maar ik heb teveel zelfbeheersing.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Soms wel he? Ik maak nooit schreeuwende ruzie. De enige is met mijn moeder. De laatste keer pakte ik een mok op en heb die heerlijk tegen de grond aan gesmeten. Waarna ik een bezem pakte om alles op te ruimenMijn moeder helemaal pissed, maar ik was t kwijt.
Dat natuurlijk ook, was maar even een voorbeeldjequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
En het ligt er aan WIE er mee kan genieten
De buren, ach. Mijn oudres zou ik wat minder fijn vinden.
Mijn ex vind ik qua fatsoen ook niet zo'n strak plan, ook al is het gewoon een vriend van me nu.
Ik heb maar 1x in m'n leven met iets gesmeten in een ruziequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Soms wel he? Ik maak nooit schreeuwende ruzie. De enige is met mijn moeder. De laatste keer pakte ik een mok op en heb die heerlijk tegen de grond aan gesmeten. Waarna ik een bezem pakte om alles op te ruimenMijn moeder helemaal pissed, maar ik was t kwijt.
Als het daar op stukloopt....?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aldus het einde van een bijzonder korte ONS
Zou ze die dan al niet hebben?quote:
wtf??quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Dankzij de forum spytool kan ik zien wie er over mij roddelt... Ang3l...
Echt?? haha. Dat lijkt me genant! Ik zie dat mijn moeder nnooooooooooooooooit doen (zoiets vragen). Onder haar dak is het gewoon nooit gebeurd. Uhuh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
toen ik nog thuis woonde heeft mijn moeder toch wel op een dag gevraagd of het iets zachter kon
Terwijl ik toen (volgens mij) nog relatief rustig was![]()
Tell me about it.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Afstandsbedieningen kunnen er ook niet zo goed tegen als je ermee gaat smijten
Ik dacht ook niet dat m'n moeder dat zou doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt?? haha. Dat lijkt me genant! Ik zie dat mijn moeder nnooooooooooooooooit doen (zoiets vragen). Onder haar dak is het gewoon nooit gebeurd. Uhuh!
Precies, als ze je iets te melden hebben moet dat allang een keer besproken zijn, het is niet de bedoeling dat je opeens bakken met kritiek krijgt terwijl die manager de maanden ervoor gewoon doet alsof alles in orde is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beoordelingsgesprek mag ook geen verrassingen bevatten
Hahaha!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x in m'n leven met iets gesmeten in een ruzie
Van die kogeltjes die zo tegen elkaar aan tikken op zo'n psychiatersburo zegmaar (perpetuem mobile dingetje).
Een van die kogels hangt nu aan een dagboek van me, dat ik niet meer met dingen mag smijtenIk vind het zo white trash
Helaas gebeurt dat nog wel veel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, als ze je iets te melden hebben moet dat allang een keer besproken zijn, het is niet de bedoeling dat je opeens bakken met kritiek krijgt terwijl die manager de maanden ervoor gewoon doet alsof alles in orde is.
Mijn moeder wist dondersgoed wat er was gebeurt, en vroeg toch heel naief wat al dat gestommel wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat m'n moeder dat zou doenMaar dus toch wel haha.
Kijken of je met je mams zo open wou zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn moeder wist dondersgoed wat er was gebeurt, en vroeg toch heel naief wat al dat gestommel was
Over mij ook! in HOMO!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Dankzij de forum spytool kan ik zien wie er over mij roddelt... Ang3l...
quote:
*grinnikt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn moeder wist dondersgoed wat er was gebeurt, en vroeg toch heel naief wat al dat gestommel was
Nee dank jequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijken of je met je mams zo open wou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |