quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
Het is niet voor niks een homo-topic..
Ok.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef SpaceMouse het volgende:
Alle mannen, inclusief ik, durven hier niet te posten anders denkt iedereen dat ze homo zijn
No-homo
Ang3l heeft het drukquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens mogen hetero's hier ook best posten hoor.
Nee. Ik vind jullie meer vrouwen in een mannenlichaam. Maar heb geen zin in een discusie.quote:
Je hebt echt GEEN idee waar je over praatquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Nee. Ik vind jullie meer vrouwen in een mannenlichaam. Maar heb geen zin in een discusie.
Ik zou gek worden als ik een vrouwenlichaam zou hebben, de gruwel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Nee. Ik vind jullie meer vrouwen in een mannenlichaam. Maar heb geen zin in een discusie.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde als de post eronder.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er onder zijn edit staat..
Je stelt een vraag, en ik beantwoord het. Nu zeg je dat ik niets moet zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Zeg dan niks en ga inderdaad dan maar weg.
Nou ja, als je een debiel standpunt plaatst maar dan snel zegt dat je geen zin in discussie hebt dan vind ik inderdaad dat je beter niks had kunnen zeggen. Wat je uberhaupt in dit topic komt doen is me trouwens ook een raadsel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Je stelt een vraag, en ik beantwoord het. Nu zeg je dat ik niets moet zeggen.Wees eens duidelijk.
Ik zie een beertje als ik jou zie posten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je een debiel standpunt plaatst maar dan snel zegt dat je geen zin in discussie hebt dan vind ik inderdaad dat je beter niks had kunnen zeggen. Wat je uberhaupt in dit topic komt doen is me trouwens ook een raadsel.
Aapjes kijken?
Even een kijkje nemen omdat er niet veel andere topics waren op ONZ. Of is dat volgens jou verboden voor hetero's?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je een debiel standpunt plaatst maar dan snel zegt dat je geen zin in discussie hebt dan vind ik inderdaad dat je beter niks had kunnen zeggen. Wat je uberhaupt in dit topic komt doen is me trouwens ook een raadsel.
Aapjes kijken?
Zo'n TT zal toch meer vrouwen aantrekken eigenlijk, misschien?!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik denk, misschien trekt dit wat users..
Een beer is anders een dodelijk gevaarlijk beestquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zie een beertje als ik jou zie posten.
Vrouwen kunnen ook users zijn toch? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n TT zal toch meer vrouwen aantrekken eigenlijk, misschien?!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Even een kijkje nemen omdat er niet veel andere topics waren op ONZ. Of is dat volgens jou verboden voor hetero's?
Maar ik zou je willen adviseren om je belachelijke en op niets gebaseerde meningen voor je te houden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens mogen hetero's hier ook best posten hoor.
Terwijl jij dat niet bent.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beer is anders een dodelijk gevaarlijk beest.
Lees eens goed, er staat volgens jou.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Maar ik zou je willen adviseren om je belachelijke en op niets gebaseerde meningen voor je te houden.
Dat is waar ja. Bij zoeen TT denk je trouwens al snel aan dat er foto's worden geplaatst hier, maar dat is natuurlijk meer voor FOT.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook users zijn toch? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ja dus, ik zeg toch dat hetero's best hier mogen postenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Lees eens goed, er staat volgens jou.
Ga dan geen post quote die niet van jou is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dus, ik zeg toch dat hetero's best hier mogen posten? Dat is per definitie volgens mij, omdat het iets is wat ik zeg.
Whut? Ik quote jou omdat ik op jou reageer. Daarin quote ik mezelf met een antwoord op jouw vraag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ga dan geen post quote die niet van jou is.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij bent zacht, zachtaardig en knuffelbaar. Een teddybeer..
Je bent op zoek naar plaatjes van lekkere kerels? Zeg dat danquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Bij zoeen TT denk je trouwens al snel aan dat er foto's worden geplaatst hier, maar dat is natuurlijk meer voor FOT.
Niet gezien, mijn fout.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut? Ik quote jou omdat ik op jou reageer. Daarin quote ik mezelf met een antwoord op jouw vraag.
Ok.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Niet gezien, mijn fout.
Tevens wilde ik gewoon mijn mening delen.
Typisch wat? Jij wil je mening geven maar verder geen discussie. Ok. Dan is het toch klaar? Wat moet ik nog zeggen? Bedankt voor je mening? Nee, daar ga ik je niet voor bedanken. Zeggen dat het prima is? Nope, want je mening is belachelijk.quote:
Mag dat hier?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:47 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat crew de grens wel weet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mag dat hier?
Plaatjes van die posters van parfums en kleding (Hugo Boss, Paco Rabanne, Hollister, Emporio Armani enzo) zijn vind ik leuker. Hoge kwaliteit foto's in een mooie setting.
Ik zie geen naakte personen en geen geslachtsdelen. Daar ligt de grensquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mag dat hier?
Plaatjes van die posters van parfums en kleding (Hugo Boss, Paco Rabanne, Hollister, Emporio Armani enzo) zijn vind ik leuker. Hoge kwaliteit foto's in een mooie setting.
Zoiets, dus, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is daar dan zo mooi aan, op het gezichtje na? De afbeelding wekt geen spannend beeld op verder.quote:
Ja, je hebt gelijk. Maar op zich vind ik de foto mooi. Kan niet uitleggen waarom.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo mooi aan, op het gezichtje na? De afbeelding wekt geen spannend beeld op verder.
Mooi kleurgebruikquote:
Erik. Er zijn nou eenmaal mensen die te dom zijn om te poepen. Dat moet je ook accepteren. Oké. De mensen die denken dat toch te kunnen discussiëren zijn irritant omdat ze dan de hele wc onderschijten..... Maar een doekje er overheen en dat is ook weer weg. Doorspoelen die handel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut? Ik quote jou omdat ik op jou reageer. Daarin quote ik mezelf met een antwoord op jouw vraag.
Terwijl dat juist het allermoeilijkste zou moeten zijn, waarom realiseren mensen zich dat niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 06:27 schreef Vlarp het volgende:
Goedemorgen!
@wonderer: oordelen over iets wat je niet kent is zó makkelijk.
Ik probeer gewoon altijd uit te gaan van een bepaalde minimale intelligentie in mensen! Keer op keer word ik teleurgesteldquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik. Er zijn nou eenmaal mensen die te dom zijn om te poepen. Dat moet je ook accepteren. Oké. De mensen die denken dat toch te kunnen discussiëren zijn irritant omdat ze dan de hele wc onderschijten..... Maar een doekje er overheen en dat is ook weer weg. Doorspoelen die handel.
Iedereen? Hier?quote:
Ja je gaat er toch in ieder geval vanuit dat mensen en bepaalde fundering hebben voor zo'n zwart-wit mening als die hier neergezet werd..... maar helaas, we mogen er verder niets over kwijt want meneer wil het e rniet over hebben... maar wilde het wel ff kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon altijd uit te gaan van een bepaalde minimale intelligentie in mensen! Keer op keer word ik teleurgesteld. Het is moeilijk.
Jij sowieso.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me stiekem ook af of ie hier nog meeleest of dat ie het al uit zijn myat gegooid heeft. Want we zijn wel fascinerend volgens mij.
Welke was dat? (in spoiler of zo)quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Season finale van Six feet under (s02)... ik ben er emotioneel van.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke was dat? (in spoiler of zo)
Ben benieuwd
En ik heb een gemengd I Told you so, Ik ken je!!! Yay dezelfde smaak!!! , Wat fijn dat je het tof vindt en Ik wil ook weer kijken gevoel nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
ik zeg niet veel zodat als ik een wat zeg het direct als bijzonder word beschouwdquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk daar heb je onze babbelkous weer
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]O jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja, die was nasty hequote:
en dat met dat doekje en zo laat je mij dan doen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik. Er zijn nou eenmaal mensen die te dom zijn om te poepen. Dat moet je ook accepteren. Oké. De mensen die denken dat toch te kunnen discussiëren zijn irritant omdat ze dan de hele wc onderschijten..... Maar een doekje er overheen en dat is ook weer weg. Doorspoelen die handel.
vrienden hebben met andere smaken kan ook heel erg beeldverruimend zijn hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke was dat? (in spoiler of zo)
Ben benieuwd
En ik heb een gemengd I Told you so, Ik ken je!!! Yay dezelfde smaak!!! , Wat fijn dat je het tof vindt en Ik wil ook weer kijken gevoel nu
mijn defenitie van kunst was de jouwe niet, zo wastiequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
Andere smaak is niet erg, zolang het maar goede is
Maar ach, kunst is in the eye of the beholder toch?Daar was toch geen definitie voor?
Nouquote:
Vooroordelen... En ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Terwijl dat juist het allermoeilijkste zou moeten zijn, waarom realiseren mensen zich dat niet?
Gatverdamme, klefbekquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Zo lig ik de laatste tijd ook wel eens
Met zeep bloem blaadjes....
Ik ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Zo lig ik de laatste tijd ook wel eens
Met zeep bloem blaadjes....
Met een beetje fantasie zou jij die achterste wel kunnen zijnquote:
Dan ben ik wel knapper gewordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie zou jij die achterste wel kunnen zijn.
Ik kreeg die vraag hier in het topic ook wel eens een keer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik kreeg zaterdag in de kroeg de vraag of ik mezelf een beer vind![]()
.
Ik vond het confronterend eigenlijk. Maar aan de andere kant, boeiend ook. Ik heb vaak een baard, ik ben behaard, dus ja, als je het zo bekijktquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kreeg die vraag hier in het topic ook wel eens een keer.
Nou ja, een erg leuke, jonge, blonde jongen vroeg het aan me. En ik heb verder niet met 'm gepraat terwijl we de hele tijd aan het flirten warenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het weer typisch zo'n hokje waar dan meteen iedereen weer vanalles over denkt. Daar heb ik niet zo'n zin in.
Erg he?quote:
Ja, alsof iedereen die borsthaar heeft ineens een beer isquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het weer typisch zo'n hokje waar dan meteen iedereen weer vanalles over denkt. Daar heb ik niet zo'n zin in.
Ja, en dan moet je van leer houden en alleen maar op anderen met haar vallen, en oud en tuigjes enzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alsof iedereen die borsthaar heeft ineens een beer is
Stom.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, een erg leuke, jonge, blonde jongen vroeg het aan me. En ik heb verder niet met 'm gepraat terwijl we de hele tijd aan het flirten waren.
Stom, stom, stom!
Beer =/= Leerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je van leer houden en alleen maar op anderen met haar vallen, en oud en tuigjes enzo.
Nou ja, hij was er met een jongen die ik daar vaker zie en spreek, dus ik hoop dat ik 'm zaterdag weer zie danquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stom.
Ga in de hoek staan.
Ga je schamen.
Wat een smerige voegen.. Ang3l, Mama maakt jouw badkamer toch beter schoon dan deze heren.. toch?quote:
Die voegen vielen me ook al opquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat een smerige voegen.. Ang3l, Mama maakt jouw badkamer toch beter schoon dan deze heren.. toch?
Ik heb geen badquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat een smerige voegen.. Ang3l, Mama maakt jouw badkamer toch beter schoon dan deze heren.. toch?
Mijn bad is het meest luxueuze in mijn huis, daar kan ik zo van genieten, en dan geniet mijn hele wijk met mij meequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb liever een bad waar ik languit in kan liggen. Met een boekje. Of een filmpje
.
Heej Sletjequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hey lekkere mensen en anderen..
Breezerslet dan...quote:
Heb je hem nou al een berichtje gestuurd?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, een erg leuke, jonge, blonde jongen vroeg het aan me. En ik heb verder niet met 'm gepraat terwijl we de hele tijd aan het flirten waren.
Stom, stom, stom!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 06:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je hem nou al een berichtje gestuurd?
Gewoon omrollen zodat ie op zijn buikje terecht komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:50 schreef Vlarp het volgende:
Oostblok?. Hij ziet is volgens mij gewoon 100% Nederlands hoor
Ik kan me diskettes nog wel herinneren hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja lieve kijkbuiskinderen, dat is diskettestation.
Alsof ik dat niet weetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja lieve kijkbuiskinderen, dat is diskettestation.
Nou als ie zo praat als jij deze zin getypt hebt dan kan t best dat ie uit t oostblok komt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:50 schreef Vlarp het volgende:
Oostblok?. Hij ziet is volgens mij gewoon 100% Nederlands hoor
ik ben nog van voor die tijd, van de telegrafeermachine en zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me diskettes nog wel herinneren hoor.
En er niet zo uit ziet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
SAJ wil gewoon even bewijzen dat hij oud is..
Ik dacht dat ie dat met zijn dagelijkse waldorf & statler act al voldoende bewees?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
SAJ wil gewoon even bewijzen dat hij oud is..
Ik ben ook aan werk het nu de het, Ang3l liever!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou als ie zo praat als jij deze zin getypt hebt dan kan t best dat ie uit t oostblok komt!
Ik moet altijd 2 dingen tegelijk doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie dat met zijn dagelijkse waldorf & statler act al voldoende bewees?
Edit je post!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij voordat je het wegeditte. En nu lijkt het alsof ik iets zeg wat nergens op slaat. Bedankt.
Je noemt me lief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja lieve kijkbuiskinderen, (...)
Ook niet onze keus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:48 schreef ayumu het volgende:
Had even gezgt dat jullie in inzin zitten want daar kom ik normaal nooit![]()
Zo is het jaren geleden bepaald, en zo blijft het ook schijnbaar. Maar ach, gezelligheid alom toch.quote:
Daar zal ik dan maar mee moeten leren levenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zo is het jaren geleden bepaald, en zo blijft het ook schijnbaar. Maar ach, gezelligheid alom toch..
Zo erg is het toch niet? Af toe is ONZ een poel des verderf, maar er zijn pareltje zoals deze reeks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar zal ik dan maar mee moeten leren leven
Pareltjes zoals deze? Plaats eens leuke jongens dan die zwaar gespierde mannen dan blijf ik misschien wel hangenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet? Af toe is ONZ een poel des verderf, maar er zijn pareltje zoals deze reeks..
Dat is niet mijn taak, plus een beetje lastig zo midden op school.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef ayumu het volgende:
[..]
Pareltjes zoals deze? Plaats eens leuke jongens dan die zwaar gespierde mannen dan blijf ik misschien wel hangen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn taak, plus een beetje lastig zo midden op school..
![]()
Wat is inzin?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:48 schreef ayumu het volgende:
Had even gezgt dat jullie in inzin zitten want daar kom ik normaal nooit![]()
Jeugdliefde was Roma... En vandaar uit ging het verderquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik dacht het door je ondertitel. maar wat voor verleden heb je dan?
Min of meer wel ja, Geen zin om een nieuwe te kopen.quote:
Wat is schichtig toch een lelijk woord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn Steve, nieuwelingen zijn breekbaar en schichtig.
Deze nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht nog maar even afquote:
Het was een serieuze vraag. Ik ben altijd lief voor nieuwelingen. En oldbies. En de mensen tussen nieuw en oud in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. Ik ben altijd lief voor nieuwelingen. En oldbies. En de mensen tussen nieuw en oud in.
Hallo, natuurlijk krijg ik dat wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef ayumu het volgende:
[..]
Check profile voor leeftijd, En een foto krijg je niet zo maar
Oh je bent niet 16, dat scheelt al. En wat moeten we doen voor een fotoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef ayumu het volgende:
[..]
Check profile voor leeftijd, En een foto krijg je niet zo maar
Een week toch nog?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Steve het volgende:
Waar is die nieuwe van laatst nou eigenlijk weer gebleven? Toch jammer dat zoveel het na een week weer voor gezien houden.
Dat vroeg ik me zojuist ook nog af. Ik weet niet eens meer wat zijn username was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Steve het volgende:
Waar is die nieuwe van laatst nou eigenlijk weer gebleven? Toch jammer dat zoveel het na een week weer voor gezien houden.
Alles...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh je bent niet 16, dat scheelt al. En wat moeten we doen voor een foto?
Doe wat je niet laten kan,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Fresh meat
Ik doe vast mijn Gypsy Rhythm aan
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan het makkelijk laten hoor.
Maar het levendigt alles weer een beetje op he
Op een punt tolereer ik bepaalde grapjes niet meer, En dan is het vanuit een bepaald oogpunt handiger om even rptje de plaatsen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Heeft onze Ayumu nou het [Singles] topic gerapporteerd bij de mods?
Da het toch heul ginne ziiiiin meid!
Onze? Niet zo bezittelijk! Je bent toch geen lesbo!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Er zaten bezette mensen in Singles? Of vond 'ie dat single-zijn überhaupt maar verboden moet zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat voor grapjes werden er gemaakt dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:54 schreef ayumu het volgende:
Op een punt tolereer ik bepaalde grapjes niet meer, En dan is het vanuit een bepaald oogpunt handiger om even rptje de plaatsen.
te]quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat voor grapjes werden er gemaakt dan?
[/quo[quote]Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd.
Ook als je gewoon geen flauw idee hebt hoe de Slowchat normaal loopt? Je overal tegenaan bemoeien noem ik dat...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Op een punt tolereer ik bepaalde grapjes niet meer, En dan is het vanuit een bepaald oogpunt handiger om even rptje de plaatsen.
Ik hoop dat jij wel iets weet te verzinnen. Mijn hoofd bonkt te hard.quote:
Ik zal eens een blik werpen in de kast met oud-hollandse bordspellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij wel iets weet te verzinnen. Mijn hoofd bonkt te hard.
Blikwerpen is anders ook een oud-hollands spelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zal eens een blik werpen in de kast met oud-hollandse bordspellen..
Daarom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Blikwerpen is anders ook een oud-hollands spel
Ja, wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen trouwens nog hartelijk Coming-out-day gewenst.
Niks, dat. Ik wens iedereen iets hartelijk. Verboden?quote:
Nee, maar vraag me af wat dat nu weer voor dag is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niks, dat. Ik wens iedereen iets hartelijk. Verboden?
Ow, gewoon algehele landelijke uit de kast kom dag. Het schijnt dat het dan makkelijker is omdat er een nationale dag voor isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, maar vraag me af wat dat nu weer voor dag is..
Oh, wat een toevoeging.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, gewoon algehele landelijke uit de kast kom dag. Het schijnt dat het dan makkelijker is omdat er een nationale dag voor is
Ja he. Maar bekijk het zo, iemand heeft tenminste wel zijn bonus gekregen omdat hij dit bedacht heeftquote:
Aanspraak maken op het Kom-uit-de-kast-fondsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kreeg je maar een bonus bij het out gaan, dan doen mensen het veel eerder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
jongens ik moet jullie iets vertellen...Jij mag hier niet meer posten dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Flaming hot
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
jongens ik moet jullie iets vertellen...Sorry, heterosex wordt niet vergoed door het Kom-uit-de-kast-fonds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Jup. Hetero's moeten het altijd weer verpestenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit was mijn coming out moment vandaag en jullie wijzen mij af!!!
ik ben heel geen heteroquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup. Hetero's moeten het altijd weer verpesten
Je had sex met een vrouw.quote:
in het donker jaquote:
Aangeduwd heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Erg overtuigend heterodie vent van mij.
De reacties van z'n collega zijn wel echt fout .... iedereen denkt meteen dat ie haar.. ja hoe zeggen ze dat... "een douw heeft gegeven"
mentaalquote:
Jaahaaa, net gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 06:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je hem nou al een berichtje gestuurd?
Als iemand mij een Bear vindt dan mag hij dat vinden. Ik vind het maar een raar labeltjequote:
Ja dat is heel frustrerend!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Vlarp het volgende:
Ja, maar z'n geflirt heeft dan dus wel gewerkt blijkbaar. Irritant dat mensen die bezet zijn flirten
. Zou verboden moeten worden.
Jammer. Maar dan weet je dat tenminste. Vind 't iig al lef tonen dat je er achter aan gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |