Ook niet onze keus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:48 schreef ayumu het volgende:
Had even gezgt dat jullie in inzin zitten want daar kom ik normaal nooit![]()
Zo is het jaren geleden bepaald, en zo blijft het ook schijnbaar. Maar ach, gezelligheid alom toch.quote:
Daar zal ik dan maar mee moeten leren levenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zo is het jaren geleden bepaald, en zo blijft het ook schijnbaar. Maar ach, gezelligheid alom toch..
Zo erg is het toch niet? Af toe is ONZ een poel des verderf, maar er zijn pareltje zoals deze reeks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar zal ik dan maar mee moeten leren leven
Pareltjes zoals deze? Plaats eens leuke jongens dan die zwaar gespierde mannen dan blijf ik misschien wel hangenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet? Af toe is ONZ een poel des verderf, maar er zijn pareltje zoals deze reeks..
Dat is niet mijn taak, plus een beetje lastig zo midden op school.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef ayumu het volgende:
[..]
Pareltjes zoals deze? Plaats eens leuke jongens dan die zwaar gespierde mannen dan blijf ik misschien wel hangen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn taak, plus een beetje lastig zo midden op school..
![]()
Wat is inzin?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:48 schreef ayumu het volgende:
Had even gezgt dat jullie in inzin zitten want daar kom ik normaal nooit![]()
Jeugdliefde was Roma... En vandaar uit ging het verderquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik dacht het door je ondertitel. maar wat voor verleden heb je dan?
Min of meer wel ja, Geen zin om een nieuwe te kopen.quote:
Wat is schichtig toch een lelijk woord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn Steve, nieuwelingen zijn breekbaar en schichtig.
Deze nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn Steve, nieuwelingen zijn breekbaar en schichtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |