Vooroordelen... En ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Terwijl dat juist het allermoeilijkste zou moeten zijn, waarom realiseren mensen zich dat niet?
Gatverdamme, klefbekquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Zo lig ik de laatste tijd ook wel eens
Met zeep bloem blaadjes....
Ik ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Zo lig ik de laatste tijd ook wel eens
Met zeep bloem blaadjes....
Met een beetje fantasie zou jij die achterste wel kunnen zijnquote:
Dan ben ik wel knapper gewordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie zou jij die achterste wel kunnen zijn.
Ik kreeg die vraag hier in het topic ook wel eens een keer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik kreeg zaterdag in de kroeg de vraag of ik mezelf een beer vind![]()
.
Ik vond het confronterend eigenlijk. Maar aan de andere kant, boeiend ook. Ik heb vaak een baard, ik ben behaard, dus ja, als je het zo bekijktquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kreeg die vraag hier in het topic ook wel eens een keer.
Nou ja, een erg leuke, jonge, blonde jongen vroeg het aan me. En ik heb verder niet met 'm gepraat terwijl we de hele tijd aan het flirten warenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het weer typisch zo'n hokje waar dan meteen iedereen weer vanalles over denkt. Daar heb ik niet zo'n zin in.
Erg he?quote:
Ja, alsof iedereen die borsthaar heeft ineens een beer isquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het weer typisch zo'n hokje waar dan meteen iedereen weer vanalles over denkt. Daar heb ik niet zo'n zin in.
Ja, en dan moet je van leer houden en alleen maar op anderen met haar vallen, en oud en tuigjes enzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alsof iedereen die borsthaar heeft ineens een beer is
Stom.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, een erg leuke, jonge, blonde jongen vroeg het aan me. En ik heb verder niet met 'm gepraat terwijl we de hele tijd aan het flirten waren.
Stom, stom, stom!
Beer =/= Leerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je van leer houden en alleen maar op anderen met haar vallen, en oud en tuigjes enzo.
Nou ja, hij was er met een jongen die ik daar vaker zie en spreek, dus ik hoop dat ik 'm zaterdag weer zie danquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stom.
Ga in de hoek staan.
Ga je schamen.
Wat een smerige voegen.. Ang3l, Mama maakt jouw badkamer toch beter schoon dan deze heren.. toch?quote:
Die voegen vielen me ook al opquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat een smerige voegen.. Ang3l, Mama maakt jouw badkamer toch beter schoon dan deze heren.. toch?
Ik heb geen badquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat een smerige voegen.. Ang3l, Mama maakt jouw badkamer toch beter schoon dan deze heren.. toch?
Mijn bad is het meest luxueuze in mijn huis, daar kan ik zo van genieten, en dan geniet mijn hele wijk met mij meequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb liever een bad waar ik languit in kan liggen. Met een boekje. Of een filmpje
.
Heej Sletjequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hey lekkere mensen en anderen..
Breezerslet dan...quote:
Heb je hem nou al een berichtje gestuurd?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, een erg leuke, jonge, blonde jongen vroeg het aan me. En ik heb verder niet met 'm gepraat terwijl we de hele tijd aan het flirten waren.
Stom, stom, stom!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 06:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je hem nou al een berichtje gestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |