Ja dus, ik zeg toch dat hetero's best hier mogen postenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Lees eens goed, er staat volgens jou.
Ga dan geen post quote die niet van jou is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dus, ik zeg toch dat hetero's best hier mogen posten? Dat is per definitie volgens mij, omdat het iets is wat ik zeg.
Whut? Ik quote jou omdat ik op jou reageer. Daarin quote ik mezelf met een antwoord op jouw vraag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ga dan geen post quote die niet van jou is.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij bent zacht, zachtaardig en knuffelbaar. Een teddybeer..
Je bent op zoek naar plaatjes van lekkere kerels? Zeg dat danquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Bij zoeen TT denk je trouwens al snel aan dat er foto's worden geplaatst hier, maar dat is natuurlijk meer voor FOT.
Niet gezien, mijn fout.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut? Ik quote jou omdat ik op jou reageer. Daarin quote ik mezelf met een antwoord op jouw vraag.
Ok.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Niet gezien, mijn fout.
Tevens wilde ik gewoon mijn mening delen.
Typisch wat? Jij wil je mening geven maar verder geen discussie. Ok. Dan is het toch klaar? Wat moet ik nog zeggen? Bedankt voor je mening? Nee, daar ga ik je niet voor bedanken. Zeggen dat het prima is? Nope, want je mening is belachelijk.quote:
Mag dat hier?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:47 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat crew de grens wel weet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mag dat hier?
Plaatjes van die posters van parfums en kleding (Hugo Boss, Paco Rabanne, Hollister, Emporio Armani enzo) zijn vind ik leuker. Hoge kwaliteit foto's in een mooie setting.
Ik zie geen naakte personen en geen geslachtsdelen. Daar ligt de grensquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mag dat hier?
Plaatjes van die posters van parfums en kleding (Hugo Boss, Paco Rabanne, Hollister, Emporio Armani enzo) zijn vind ik leuker. Hoge kwaliteit foto's in een mooie setting.
Zoiets, dus, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is daar dan zo mooi aan, op het gezichtje na? De afbeelding wekt geen spannend beeld op verder.quote:
Ja, je hebt gelijk. Maar op zich vind ik de foto mooi. Kan niet uitleggen waarom.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo mooi aan, op het gezichtje na? De afbeelding wekt geen spannend beeld op verder.
Mooi kleurgebruikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |