Jeugdliefde was Roma... En vandaar uit ging het verderquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik dacht het door je ondertitel. maar wat voor verleden heb je dan?
Min of meer wel ja, Geen zin om een nieuwe te kopen.quote:
Wat is schichtig toch een lelijk woord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn Steve, nieuwelingen zijn breekbaar en schichtig.
Deze nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht nog maar even afquote:
Het was een serieuze vraag. Ik ben altijd lief voor nieuwelingen. En oldbies. En de mensen tussen nieuw en oud in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. Ik ben altijd lief voor nieuwelingen. En oldbies. En de mensen tussen nieuw en oud in.
Hallo, natuurlijk krijg ik dat wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef ayumu het volgende:
[..]
Check profile voor leeftijd, En een foto krijg je niet zo maar
Oh je bent niet 16, dat scheelt al. En wat moeten we doen voor een fotoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef ayumu het volgende:
[..]
Check profile voor leeftijd, En een foto krijg je niet zo maar
Een week toch nog?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Steve het volgende:
Waar is die nieuwe van laatst nou eigenlijk weer gebleven? Toch jammer dat zoveel het na een week weer voor gezien houden.
Dat vroeg ik me zojuist ook nog af. Ik weet niet eens meer wat zijn username was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Steve het volgende:
Waar is die nieuwe van laatst nou eigenlijk weer gebleven? Toch jammer dat zoveel het na een week weer voor gezien houden.
Alles...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh je bent niet 16, dat scheelt al. En wat moeten we doen voor een foto?
Doe wat je niet laten kan,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Fresh meat
Ik doe vast mijn Gypsy Rhythm aan
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan het makkelijk laten hoor.
Maar het levendigt alles weer een beetje op he
Op een punt tolereer ik bepaalde grapjes niet meer, En dan is het vanuit een bepaald oogpunt handiger om even rptje de plaatsen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Heeft onze Ayumu nou het [Singles] topic gerapporteerd bij de mods?
Da het toch heul ginne ziiiiin meid!
Onze? Niet zo bezittelijk! Je bent toch geen lesbo!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Er zaten bezette mensen in Singles? Of vond 'ie dat single-zijn überhaupt maar verboden moet zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat voor grapjes werden er gemaakt dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:54 schreef ayumu het volgende:
Op een punt tolereer ik bepaalde grapjes niet meer, En dan is het vanuit een bepaald oogpunt handiger om even rptje de plaatsen.
te]quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat voor grapjes werden er gemaakt dan?
[/quo[quote]Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd.
Ook als je gewoon geen flauw idee hebt hoe de Slowchat normaal loopt? Je overal tegenaan bemoeien noem ik dat...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Op een punt tolereer ik bepaalde grapjes niet meer, En dan is het vanuit een bepaald oogpunt handiger om even rptje de plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |