Op een punt tolereer ik bepaalde grapjes niet meer, En dan is het vanuit een bepaald oogpunt handiger om even rptje de plaatsen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Heeft onze Ayumu nou het [Singles] topic gerapporteerd bij de mods?
Da het toch heul ginne ziiiiin meid!
Onze? Niet zo bezittelijk! Je bent toch geen lesbo!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Er zaten bezette mensen in Singles? Of vond 'ie dat single-zijn überhaupt maar verboden moet zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat voor grapjes werden er gemaakt dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:54 schreef ayumu het volgende:
Op een punt tolereer ik bepaalde grapjes niet meer, En dan is het vanuit een bepaald oogpunt handiger om even rptje de plaatsen.
te]quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat voor grapjes werden er gemaakt dan?
[/quo[quote]Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd.
Ook als je gewoon geen flauw idee hebt hoe de Slowchat normaal loopt? Je overal tegenaan bemoeien noem ik dat...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Op een punt tolereer ik bepaalde grapjes niet meer, En dan is het vanuit een bepaald oogpunt handiger om even rptje de plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |