Ik hoop dat jij wel iets weet te verzinnen. Mijn hoofd bonkt te hard.quote:
Ik zal eens een blik werpen in de kast met oud-hollandse bordspellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij wel iets weet te verzinnen. Mijn hoofd bonkt te hard.
Blikwerpen is anders ook een oud-hollands spelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zal eens een blik werpen in de kast met oud-hollandse bordspellen..
Daarom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Blikwerpen is anders ook een oud-hollands spel
Ja, wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen trouwens nog hartelijk Coming-out-day gewenst.
Niks, dat. Ik wens iedereen iets hartelijk. Verboden?quote:
Nee, maar vraag me af wat dat nu weer voor dag is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niks, dat. Ik wens iedereen iets hartelijk. Verboden?
Ow, gewoon algehele landelijke uit de kast kom dag. Het schijnt dat het dan makkelijker is omdat er een nationale dag voor isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, maar vraag me af wat dat nu weer voor dag is..
Oh, wat een toevoeging.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, gewoon algehele landelijke uit de kast kom dag. Het schijnt dat het dan makkelijker is omdat er een nationale dag voor is
Ja he. Maar bekijk het zo, iemand heeft tenminste wel zijn bonus gekregen omdat hij dit bedacht heeftquote:
Aanspraak maken op het Kom-uit-de-kast-fondsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kreeg je maar een bonus bij het out gaan, dan doen mensen het veel eerder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
jongens ik moet jullie iets vertellen...Jij mag hier niet meer posten dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Flaming hot
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
jongens ik moet jullie iets vertellen...Sorry, heterosex wordt niet vergoed door het Kom-uit-de-kast-fonds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |