Ja hequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wow Son, dat is zeker leuk gedaan. Me loves![]()
As, dat je het maar weet haha
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja he
Hij roept mek zit op mn handen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]Nog heel even maar! Je mag 'm over 27 uur en 4 minuten open maken!
Wij hebben geen huisdierenquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:02 schreef krijtlijk het volgende:
Mijn SinterSanta heeft een huisdier gok ik, er zaten interessante geurtjes aan volgens Pampoes.
[ afbeelding ]
Adres afscherm winnaar!quote:
Ha, dan kijk ik daar wel ff.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef lady-wrb het volgende:
haha ik was je voor.
ik hobbel er wel mee naar sc
past wel tussen de negerts
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:59 schreef flugeltje het volgende:
Rocka was eerder en ik heb last van m'n hormonen.... Dus ik heb het net in alle rust onder het genot van een chippie en een 0,0% rosebiertje uitgepakt met m'n, reeds ontmaskerde, SSS op twitter op de eerste rij...
Ik ben zo blij met m'n kadootjes
Een prachtig pak werd hier gebracht!!
[ afbeelding ]
Met een mooi gedicht, met hints erin... Die hints waren niet meer nodig aangezien ik al wist dat het Diaan was
[ afbeelding ]
De doos zat bomvol presentjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En na het uitpakken ben ik helemaal een blij meiske
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gekregen;
Nagellakje voor mij, met paarse glittertjes
Een chocoladeSinterklaas die al bijna door Tijn in beslag is genomen
Een heerlijke set met rozengeurdingskes voor in bad/douche![]()
Een puzzel voor Willem en hele leuke rompertjes voor Pietertje...
En m'n favoriet:
[ afbeelding ]
Een ouderwetse speelketting voor aan de kinderwagen van Pieter straks
Lieve, lieve Diaan... Bizar dat we elkaar alleen van het internet kennen. De kadootjes zijn echt zo enorm in de roos. Heel erg hartelijk bedankt, ben er superblij mee
Ik kreeg van Sinterkaatje een doosje met van allerlei lekkers (bodylotion, honing/chocolade zeep/ paarse zeep en douche schuim)quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:30 schreef kaatjejannie het volgende:
"Mijn naam is kaatjejannie, en ik heb mijn kadootjes opengemaakt"
![]()
"Welkom kaatjejannie"
Lieve Sinterkaatje,
Dankje wel! Het is gaaf! Ik ben er echt heel erg blij mee. Het was even nadenken met de hints, je hebt het me heel moeilijk gemaakt. Weet je hoe moeilijk het is om een hint te krijgen en hem niet te snappen??
Voor de rest:
Ik kreeg 7 (!) fotolijstjes, met in elk lijstje een hint:
1) Wij posten niet in dezelfde topics (toen kon ik de dreumesmama's wegstrepen)
2) Wij zijn facebookvriendjes (toen kon ik er nog een aantal wegstrepen)
3) Wij wonen niet in dezelfde provincie (volgens mij zijn er niet zo heel veel uit overijssel)
4) Paars....! (uuhhhhhmmm hier was je me kwijt)
5) Wij zijn in hetzelfde jaar geboren (ik hield er nog een aantal over 3 uit 81, de rest wist ik niet van uit welk jaar ze kwamen)
6) 2 vlinders met de tekst: Prachtige engeltjes. (Bar en Klumsy bleven over, de hint kon ook wijzen op het engeltjes topic)
7) Een prachtig geboortekaartje
Lieve Klumsy, dank je wel![]()
![]()
Ik heb het ook geprobeerd om je linkjes aan te passen, maar het lukt mij ook niet!quote:Op zondag 11 december 2011 11:11 schreef Oxymoron het volgende:
Volgens mij gaat het nu helemaal mis met mijn foto's
Hihi yup, had ik me per ongeluk al verraden..quote:Op zondag 11 december 2011 10:43 schreef McLaura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt, Droomvrouwtje! Wat heb je ons verwend!
Ik had geen idee wie mijn Santa zou zijn, tot het Vlindur opviel dat jij meldde dat mijn pakje was aangekomen. Toen maar nagevraagd en ja.....
Oh, ik weet het denk ik. Je moet de "direct link" hebben en die plakken tussen de [img][/img] haakjes.quote:Op zondag 11 december 2011 11:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd om je linkjes aan te passen, maar het lukt mij ook niet!
Ik probeer het voor je te maken Oxyquote:Op zondag 11 december 2011 11:19 schreef Oxymoron het volgende:
Zo rottig dat het niet lukt met de foto's! Ik snap er niks van.
En mijn kadootjes zijn nog wel zo geweldig!
Ik snap het ook niet, mij lukt het ook niet. Ik heb wel alle foto's via de linkjes bekeken en ze zijn geweldigquote:Op zondag 11 december 2011 11:19 schreef Oxymoron het volgende:
Zo rottig dat het niet lukt met de foto's! Ik snap er niks van.
En mijn kadootjes zijn nog wel zo geweldig!
Wat fijn dat je het leuk vindt!quote:Op zondag 11 december 2011 10:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zooooo
Eindelijk mijn foto's, kind staat even Dora te kijken, dus heb ik even de tijd om foto;'s te uploaden zonder dat ie wil helpen
Lieve Twentemeisje, wat heb je toch je best voor me gedaan, echt zo onwijs leukBen echt blij met de kado's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De inhoud van de doos
[ afbeelding ]
Ieder kadootje had een briefje met een verhaaltje en een QR code met een hintZo leuk!
[ afbeelding ]
Floris zag t kado voor zn broertje of zusjeGelijk: Nijn, nijn (zegt ie sinds een paar dagen, komt goed uit dus). Vakkundig meegenomen door Saar heb ik begrepen
[ afbeelding ]
Kadootje uitpakken
[ afbeelding ]
Duplo verzorger viel in de smaak
[ afbeelding ]
Volgende kado uitpakken
[ afbeelding ]
Een balHij was gelijk aan t voetballen (en toen was ik te laat met foto maken
)
[ afbeelding ]
Al mijn kado's, een waaier zodat ik me koel kan houden hoogzwanger van de zomerEen kruidnoten kookboek
Kruidnoten (anders had ik moeten wachten tot volgend jaar
) en koekjesvormpjes, koektrommeltje om de koekjes in te bewaren, een schep om de koekjes uit de oven te halen.
[ afbeelding ]
Zo leuk allemaal
Wat een schat is het he!!quote:
Ja dat had k gezienquote:Op zondag 11 december 2011 11:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het leuk vindt!Ook grappig om die doos dan bij iemand anders thuis te zien staan
. Je had trouwens vast al wel gezien dat het door Saar gepikte kado een muziek'doosje' is? Gewoon aan de kop van het konijn trekken
.
Dank je wel Rocka, ik ben alleen niet zo van foto's posten van het grotere grut. Die hebben echt al een heel herkenbaar snoetje.quote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
och TM!
En Faja, wat worden je kinderen prachtig groot. Tijd voor een fotospam!
quote:Op zondag 11 december 2011 14:40 schreef Keshet het volgende:
Al een hele tijd geleden kreeg ik een pakketje van mijn Secret Santa!![]()
[ afbeelding ]
Sinds het pakketje binnen was riep Emma steeds als ze het zag: 'Nena! MAI!' (Nena = Emma)
Vandaag was het eindelijk zover, het mocht uitgepakt worden! Ik heb gewacht tot Emma wakker was en samen hebben we 't pakketje uitgepakt.
[ afbeelding ]
Elk stukje inpakpapier werd vakkundig losgepulkt:
[ afbeelding ]
Na drie pogingen ging het blijkbaar niet snel genoeg en moest er even gerammeld worden met het pakketje en probeerde ze het papier er met haar tanden af te scheuren:
[ afbeelding ]
Toen de doos ein-de-lijk open was probeerde ik een foto te maken van het geheel maar ik was alweer te laat, madam had het kaartje er al uitgehaald:
[ afbeelding ]
Zonder pauze ging ze verder met de kadootjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De buit!![]()
![]()
[ afbeelding ]
De hanger voor in de boom is op dit moment Emma's nieuwe favoriete knuffel. Hij krijgt heel veel kusjes
[ afbeelding ]
Als bonus nog even een 'Wat doe je met de doos en het inpakpapier als alles uitgepakt is?'
1. Je sneakt weg met de doos met daarin het inpakpapier:
[ afbeelding ]
2. Simsalabim!
[ afbeelding ]
3. Het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zelfs haar tong hangt uit haar mond van de inspanning.
haha nu je het zegt.. meteen eens terug gezocht.. Lachen!quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Kleurdoos het volgende:
hehe wel grappig, al die xenosboekjes, allemaal verschillende, cupcakes, tapas/tajine/vegetarisch..
Ik vond het zelf wat karig maar zoals gewoonlijk was alles weer eens op het laatste moment klaar enzo, maar ik heb je adres dus wie weet misbruik ik het welquote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een mooie zelfgepimpte boodschappentas, een chocoladereep en een kadobon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel voor de leuke tas Jelief!
Ik ben blij dat je het zelf zegtquote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik vond het zelf wat karig maar zoals gewoonlijk was alles weer eens op het laatste moment klaar enzo, maar ik heb je adres dus wie weet misbruik ik het wel
eigenlijk vind ik dat wel een hele slappe smoes.quote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik vond het zelf wat karig maar zoals gewoonlijk was alles weer eens op het laatste moment klaar enzo, maar ik heb je adres dus wie weet misbruik ik het wel
Nou ja ik ook hoor. Je hebt 2 maanden de tijd om er iets van te maken.quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat wel een hele slappe smoes.
onwaardig voor een volwassen iemand.
Ik snap je punt maar ik denk ook dat je het bijna niet voorkomt KD. Ik beken eerlijk dat ik me er ook niet aan gehouden heb, koopziek als ik benquote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk dat we volgend jaar misschien toch maar duidelijker prijsafspraken moeten maken, of gewoon echt niet eroverheen, of 15 + verz.
want ik zie af en toe iets voorbij komen waarvan ikdenk
al zal iedereen wel zoveel mogelijk zijn best hebben gedaan. de mijne bijvoorbeeld
Ik geef eerlijk toe dat ik iets meer kwijt was dan die 15euro, want met de verzendkosten erbij werd het namelijk niet makkelijk om binnen die 15euro te blijven dus ben ik er gewoon overheen gegaan, maar niet heel veel en wat TM zegt ik ben ook koopziek en ik vond het ook helemaal niet erg om er over heen te gaan hoor.. Ik zou het zo weer doen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk dat we volgend jaar misschien toch maar duidelijker prijsafspraken moeten maken, of gewoon echt niet eroverheen, of 15 + verz.
al zal iedereen wel zoveel mogelijk zijn best hebben gedaan. de mijne bijvoorbeeld
De grootste uitdaging was om alles brievenbusproof te krijgen. Het koeienboekje dat je eigenlijk wilde hebben, was bijv. veel te dik.quote:Op zondag 11 december 2011 19:31 schreef kitty_hello het volgende:
Wat een leuke foto's en wat zijn we allemaal verwend!![]()
Poppedein wat een leuk pakje heeft je dochter aan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve Ssserpente, wat heb je toch veel gegeven!We zijn er heel erg blij mee! De chocola is al op
En de kleine meid heeft vanmiddag al heel wat gekleurd met de stiften en het boekje van de koe is haar favoriet!
Heel, heel erg bedankt!
![]()
is dat dan zo erg?quote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat wilde ik idd zeggen, wat een goede propskills!quote:Op zondag 11 december 2011 20:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
De grootste uitdaging was om alles brievenbusproof te krijgen. Het koeienboekje dat je eigenlijk wilde hebben, was bijv. veel te dik.
Maar uiteindelijke pieste het allemaal presas.
Het shirtje is een tweedehandsje dat hier nog lag; dat paste er mooi nog bij.
Vergeet dan het uurloon voor de moeite en de tijd voor de zelfgemaakte cadeaus nietquote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef Spewey het volgende:
He ja, laten we allemaal na gaan rekenen..
dat zeg ik..quote:Op zondag 11 december 2011 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat dan zo erg?
minder vind ik erger
ik voor mij vind het juist de sport om binnen de prijs te blijven. ik maak me niet druk over of anderen dat al dan niet weldoenquote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef flugeltje het volgende:
En wat te denken van de zuivere inpaktijd?
proppen in een enveloppe ken ookquote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
dhl verzend voor 5 euro. dat scheelt zo een kadootje
Het was toch 15 euro incl. verzendkosten? Zo staat het wel in de OP van het eerste deel.quote:Op zondag 11 december 2011 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ooo ik zeg niet dat we na moeten rekenen, mar ik zag wat sippe comments..dat zou niet gebeuren denk ik als iedereen zich aan t budget houdtik heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt hoor
maar + 6,75 maakt wel degelijk verschil zo te zien
Klopt. Misschien is het voor volgend jaar handiger om een bedrag excl. verzendkosten af te spreken? Die variëren natuurlijk door pakketpost, brievenbuspost of zelf langs (laten) brengen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Het was toch 15 euro incl. verzendkosten? Zo staat het wel in de OP van het eerste deel.
Nee joh, er is toch niemand die zich benadeeld voelt?quote:Op zondag 11 december 2011 20:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Klopt. Misschien is het voor volgend jaar handiger om een bedrag excl. verzendkosten af te spreken? Die variëren natuurlijk door pakketpost, brievenbuspost of zelf langs (laten) brengen.
Ergens anders door wel dan?quote:Op zondag 11 december 2011 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee joh, er is toch niemand die zich benadeeld voelt?
Door het bedrag dan...
quote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Het was toch 15 euro incl. verzendkosten? Zo staat het wel in de OP van het eerste deel.
Excuse me dat k nog niet helemaal bijgelegen was omdat ik nog wat anders te doen had vanmiddagquote:
Anders ga je nog even liggen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Excuse me dat k nog niet helemaal bijgelegen was omdat ik nog wat anders te doen had vanmiddag
Ik ga mij eigen DYAC uitgeven denk ikquote:
Het maakt mij ook geen drol uit hoorquote:Op zondag 11 december 2011 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee joh, er is toch niemand die zich benadeeld voelt?
Door het bedrag dan...
Geen eigen freubelwerk waarderen?quote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef simmu het volgende:
linksom of rechtsom; ik ploeter altijd avonden lang voor mijn lootje! met heeeeeeeeeeel veel plezier. er was ook vooraf gedoe over eigen freubelwerkjes. dat sommigen dat gewoon niet waarderen. nja. dan denk ik "mijn freubelwerkjes zijn voor erbij, tis een kadootje. wees er blij mee"
maar goed. gezien het gezeur is het wellicht een plan om wat strakkere afspraken te maken volgens jaar -->
Nou dat vooral denk ik ja. Ik vind dat je wel verschil ziet tussen hoeveel moeite er in gestoken is maar het blijft een vrijwillig iets en men is niet verplicht overboord te gaan en er een hele heisa van te maken.quote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan denk ik dat sippe reacties niks met geld te maken hebben maar met de hoeveelheid tijd en energie die iemand de afgelopen twee maanden heeft gestoken in iets bedenken en kopen/ maken speciaal voor jou.
nja, er was dit jaar vooraf in het chattopic wat gezeur daaroverquote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Geen eigen freubelwerk waarderen?![]()
Daar heb ik niets van meegekregen.
maar dan doe je toch ook niet mee, lijkt mij dan he.quote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dat vooral denk ik ja. Ik vind dat je wel verschil ziet tussen hoeveel moeite er in gestoken is maar het blijft een vrijwillig iets en men is niet verplicht overboord te gaan en er een hele heisa van te maken.
Nou ik had veel heisa gepland en werd ziekquote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
maar dan doe je toch ook niet mee, lijkt mij dan he.
Heisa is leuk!
Yupz die waren er best wel wat hoor... De mijne wilde ook alleen iets zelfgeknutseld als het 't gemiddelde basisschoolniveau zou ontstijgen, dus ben ik er maar niet aan begonnenquote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Geen eigen freubelwerk waarderen?![]()
Daar heb ik niets van meegekregen.
Aaah tof!!!quote:Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik heb nog geen foto's gemaakt. Zijn vanavond laat weer thuis. Zal morgen foto's uploaden. J. Heeft al wel een speldje ingehad
vind dat bloemetje nog steeds de bom! eigenlijk wil ik er nu meerquote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:
Iets zelfgemaakt heb ik er ook niet bijgedaan, maar ik denk dat dat SC daar rouwig om hoeft te zijn
quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:
Iets zelfgemaakt heb ik er ook niet bijgedaan, maar ik denk dat dat SC daar rouwig om hoeft te zijn
Wil je mijn adres dan? Ik ben in januari jarig...quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik had veel heisa gepland en werd ziekdat was wel een beetje jammer want de helft aan freubel gedoe ligt hier dus nog daarom
Is goed hoorquote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wil je mijn adres dan? Ik ben in januari jarig...
Écht? Dan ben je wel een rassnob.quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yupz die waren er best wel wat hoor... De mijne wilde ook alleen iets zelfgeknutseld als het 't gemiddelde basisschoolniveau zou ontstijgen, dus ben ik er maar niet aan begonnenWas overigens sowieso lastig omdat ik de mijne niet zo heel erg lang kende. Gelukkig vond ik in het buikentopic een foto van d'r huis en kon ik daar een beetje op varen... Maar moeilijk was het wel. Wat dat betreft kun je ook merken dat Diaan mij een stuk langer/beter kende, ook al is het dan alleen online. Alle kadootjes waren een schot in de roos en ik ben er haske blij mee...
werd dat letterlijk zo gesteldquote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yupz die waren er best wel wat hoor... De mijne wilde ook alleen iets zelfgeknutseld als het 't gemiddelde basisschoolniveau zou ontstijgen, dus ben ik er maar niet aan begonnenWas overigens sowieso lastig omdat ik de mijne niet zo heel erg lang kende. Gelukkig vond ik in het buikentopic een foto van d'r huis en kon ik daar een beetje op varen... Maar moeilijk was het wel. Wat dat betreft kun je ook merken dat Diaan mij een stuk langer/beter kende, ook al is het dan alleen online. Alle kadootjes waren een schot in de roos en ik ben er haske blij mee...
Er waren er echt best veel die er zo over dachten hoor... Misschien krijgt simmu het nog teruggevonden, ik ben te lui om te zoekenquote:Op zondag 11 december 2011 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Écht? Dan ben je wel een rassnob.
Yupz, freubelwerkjes vond ze haske leuk, maar alleen als...quote:
nog te veel eer.quote:Op zondag 11 december 2011 21:29 schreef SacreCoeur het volgende:
pff ik had een eierdoos geschilderd en opgestuurd
Hè hè.quote:Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Jullie hebben dat echt niet meegekregen merk ik aan de collectieve verontwaardiging nu
Er is best lang over geluld in een topic hoor, nu ga ik zoeken ook...
ik shop voor ongeveer 15 euro en dat is me aardig gelukt, de verzendprijs neem ik altijd voor lief.quote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh daar heb ik het over gehad! Maar als je het zo zegt heb je het compleet niet begrepenquote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, er was dit jaar vooraf in het chattopic wat gezeur daarover![]()
uiteraard heb ik dat genegeerdals je het niet erg vindt ga ik dat niet helemaal nazoeken
Bij mijn slachtoffer stond het inderdaad op het lootje bijgeschreven... Ik kan het verder niet vinden, maar het was een langere discussie dan deze... Enfin; echt heel boeiend vind ik het verder niet eerlijk gezegd. Heb liever dat het aangegeven wordt dan dat er achteraf geforceerd blij gedaan wordt...quote:Op zondag 11 december 2011 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hieroh geeft volgens mij Spuug de aanzet[OUD] Secret SinterSanta 2011 - De uitnodigingen zijn verstuurd! *O*
En wordt er voorgesteld dit op je lootje te zetten ook![]()
ja! dan wil ik volgend jaar jouw lootje, mag dat?quote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef sjak het volgende:
Hee het is alweer voorbij...volgend jaar toch eens tijd maken voor Fok![]()
Ik vind de zelfgemaakte dingen prachtig, maar pas op dat het geen standaard wordt. Zo is het nooit begonnen.
Ja zeker weten, Cars is the bombquote:Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef Incantrix het volgende:
Snowglobe
Zijn de pakjes voor je zoon goed? Ik heb weinig beeld bij de belevingswereld van een jongen van zijn leeftijd
In hetzelfde topic in de pagina's daarvoor wordt er ook al gediscussieerd bleek.quote:Op zondag 11 december 2011 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij mijn slachtoffer stond het inderdaad op het lootje bijgeschreven... Ik kan het verder niet vinden, maar het was een langere discussie dan deze... Enfin; echt heel boeiend vind ik het verder niet eerlijk gezegd. Heb liever dat het aangegeven wordt dan dat er achteraf geforceerd blij gedaan wordt...
Jajaja!quote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef sjak het volgende:
Hee het is alweer voorbij...volgend jaar toch eens tijd maken voor Fok![]()
Ik vind de zelfgemaakte dingen prachtig, maar pas op dat het geen standaard wordt. Zo is het nooit begonnen.
Ja. Zo ben ik.quote:
Altijd al van je gedacht ja...quote:
Dat dus!quote:Op zondag 11 december 2011 21:46 schreef draculettetje het volgende:
Ik heb een boel mooie pakketten, cadeaus dan wel of niet zelf gemaakt gezien! Sta eigenlijk versteld hoe mooi OUD weer eens kan zijn!
+1quote:Op zondag 11 december 2011 21:46 schreef draculettetje het volgende:
Ik heb een boel mooie pakketten, cadeaus dan wel of niet zelf gemaakt gezien! Sta eigenlijk versteld hoe mooi OUD weer eens kan zijn!
quote:Op zondag 11 december 2011 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben blij dat ik geen geverfde eierdoos heb gekregen.![]()
Ja, ik ben vast een vreselijk mens, maar ik blijf erbij dat ik niet het type ben voor goedbedoelde lelijke zelffröbeldingen. Brand me er maar om af, ik kan het hebben.
ja leuk! lekker papier machén met zn allequote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Zullen we volgend jaar verplicht een surprise erbij doen?
* wegduikt
quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
* wegduikt
Ik had t in een surprise!quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
* wegduikt
* Spewey haakt afquote:Op zondag 11 december 2011 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
of volgend jaar alleen maar iets zelfgemaakts!
nog erger(voor sommige)
ik neem de uitdaging aan als 't moetquote:Op zondag 11 december 2011 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
of volgend jaar alleen maar iets zelfgemaakts!
nog erger(voor sommige)
wanneer ben je jarig, moet je wel ff wachten, taartjesfee krijgt eerst nog wat van mequote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vond de boodschappentas anders wel leuk
Dan krijg jij volgend jaar een zelfingekleurde kleurplaat van mequote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef Ssserpente het volgende:
Het gaat mij om de effort die erin gestoken is. Het risico is idd dat je iets zelfgemaakts niet leuk vindt, maar als je daar niet tegenkunt, moet je niet meedoen, vind ik. Ik zou het iig nooit durven om op voorhand al eisen te gaan stellen.
Wel kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent als iemand drie leesop een blaadje heeft getuft en er een cadeaubon heeft ingepropt. Maar ik zou te trots zijn om dat te laten merken.
Een zelfgefreubeld cadeautje dat niet mijn smaak is maar waarop iemand zn stinkende best heeft gedaan zou me alleen maar ontroeren.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
* Spewey haakt af
oh wat ben ik grappig.
dat wel. maar om dan om aan het bedrag te komen een kadobon te sturen ipv iets van het lijstje, vind ik wel heel makkelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vond de boodschappentas anders wel leuk
dat is te zien aan je icoonquote:Op zondag 11 december 2011 22:06 schreef Keshet het volgende:
Iets zelfsgemaakts doe ik jullie, mezelf en mijn relatie niet aan.
Ik teken nog steeds koppoters.
En in die winkel van die cadeaubon was het lijstje vast ook prima in te vullen denk ik zoquote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat wel. maar om dan om aan het bedrag te komen een kadobon te sturen ipv iets van het lijstje, vind ik wel heel makkelijk.
daar gaat het om.
en iets nasturen ook. het is NU secret santa dus je zorgt dat je NU wat leuks stuurt.
Ja laat het nog even erger klinkenquote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh die kadobonnen hangen rijen dik ook bij Appie zag ik vandeweek.
23 september pasquote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef Jelief het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig, moet je wel ff wachten, taartjesfee krijgt eerst nog wat van me
daar hou ik je aanquote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
met valentijn maak ik voor jullie allemaal weer een persoonlijke paintokay?
i did! alleen iets te laat vanmorgenquote:Op zondag 11 december 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had wel een hint paint gewild KD
Hahahaha en een prachtige surprisedoosquote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, zoals ik net teruglees was ik degene met de pijnlijke vader moederdag knutsel opmerking
met verplicht serenade gedicht?quote:Op zondag 11 december 2011 22:38 schreef Reilain het volgende:
Een jaar wachten?! Das toch geen doen!
Secret Valentijn???
Mijn gedicht was wat karig, hè? Ik vond het ook echt zo moeilijk!quote:Op zondag 11 december 2011 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
met verplicht serenade gedicht?
Ja@!quote:Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef miss_sly het volgende:
Weet het niet zeker, KD, en ik ben inmiddels 2 laptops verder, dus om het na te kijken, moet ik eenvoudig laptop opsnorren. Maar volgens mij wel iets met een schaap
Ik vond m leuk hoor, was juist bang dat ik naderhand nog moest gaan raden wie het zou zijn enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn gedicht was wat karig, hè? Ik vond het ook echt zo moeilijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |