Bij mijn slachtoffer stond het inderdaad op het lootje bijgeschreven... Ik kan het verder niet vinden, maar het was een langere discussie dan deze... Enfin; echt heel boeiend vind ik het verder niet eerlijk gezegd. Heb liever dat het aangegeven wordt dan dat er achteraf geforceerd blij gedaan wordt...quote:Op zondag 11 december 2011 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hieroh geeft volgens mij Spuug de aanzet[OUD] Secret SinterSanta 2011 - De uitnodigingen zijn verstuurd! *O*
En wordt er voorgesteld dit op je lootje te zetten ook![]()
ja! dan wil ik volgend jaar jouw lootje, mag dat?quote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef sjak het volgende:
Hee het is alweer voorbij...volgend jaar toch eens tijd maken voor Fok![]()
Ik vind de zelfgemaakte dingen prachtig, maar pas op dat het geen standaard wordt. Zo is het nooit begonnen.
Ja zeker weten, Cars is the bombquote:Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef Incantrix het volgende:
Snowglobe
Zijn de pakjes voor je zoon goed? Ik heb weinig beeld bij de belevingswereld van een jongen van zijn leeftijd
In hetzelfde topic in de pagina's daarvoor wordt er ook al gediscussieerd bleek.quote:Op zondag 11 december 2011 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij mijn slachtoffer stond het inderdaad op het lootje bijgeschreven... Ik kan het verder niet vinden, maar het was een langere discussie dan deze... Enfin; echt heel boeiend vind ik het verder niet eerlijk gezegd. Heb liever dat het aangegeven wordt dan dat er achteraf geforceerd blij gedaan wordt...
Jajaja!quote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef sjak het volgende:
Hee het is alweer voorbij...volgend jaar toch eens tijd maken voor Fok![]()
Ik vind de zelfgemaakte dingen prachtig, maar pas op dat het geen standaard wordt. Zo is het nooit begonnen.
Ja. Zo ben ik.quote:
Altijd al van je gedacht ja...quote:
Dat dus!quote:Op zondag 11 december 2011 21:46 schreef draculettetje het volgende:
Ik heb een boel mooie pakketten, cadeaus dan wel of niet zelf gemaakt gezien! Sta eigenlijk versteld hoe mooi OUD weer eens kan zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |