maar dan doe je toch ook niet mee, lijkt mij dan he.quote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dat vooral denk ik ja. Ik vind dat je wel verschil ziet tussen hoeveel moeite er in gestoken is maar het blijft een vrijwillig iets en men is niet verplicht overboord te gaan en er een hele heisa van te maken.
Nou ik had veel heisa gepland en werd ziekquote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
maar dan doe je toch ook niet mee, lijkt mij dan he.
Heisa is leuk!
Yupz die waren er best wel wat hoor... De mijne wilde ook alleen iets zelfgeknutseld als het 't gemiddelde basisschoolniveau zou ontstijgen, dus ben ik er maar niet aan begonnenquote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Geen eigen freubelwerk waarderen?![]()
Daar heb ik niets van meegekregen.
Aaah tof!!!quote:Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik heb nog geen foto's gemaakt. Zijn vanavond laat weer thuis. Zal morgen foto's uploaden. J. Heeft al wel een speldje ingehad
vind dat bloemetje nog steeds de bom! eigenlijk wil ik er nu meerquote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:
Iets zelfgemaakt heb ik er ook niet bijgedaan, maar ik denk dat dat SC daar rouwig om hoeft te zijn
quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:
Iets zelfgemaakt heb ik er ook niet bijgedaan, maar ik denk dat dat SC daar rouwig om hoeft te zijn
Wil je mijn adres dan? Ik ben in januari jarig...quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik had veel heisa gepland en werd ziekdat was wel een beetje jammer want de helft aan freubel gedoe ligt hier dus nog daarom
Is goed hoorquote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wil je mijn adres dan? Ik ben in januari jarig...
Écht? Dan ben je wel een rassnob.quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yupz die waren er best wel wat hoor... De mijne wilde ook alleen iets zelfgeknutseld als het 't gemiddelde basisschoolniveau zou ontstijgen, dus ben ik er maar niet aan begonnenWas overigens sowieso lastig omdat ik de mijne niet zo heel erg lang kende. Gelukkig vond ik in het buikentopic een foto van d'r huis en kon ik daar een beetje op varen... Maar moeilijk was het wel. Wat dat betreft kun je ook merken dat Diaan mij een stuk langer/beter kende, ook al is het dan alleen online. Alle kadootjes waren een schot in de roos en ik ben er haske blij mee...
werd dat letterlijk zo gesteldquote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yupz die waren er best wel wat hoor... De mijne wilde ook alleen iets zelfgeknutseld als het 't gemiddelde basisschoolniveau zou ontstijgen, dus ben ik er maar niet aan begonnenWas overigens sowieso lastig omdat ik de mijne niet zo heel erg lang kende. Gelukkig vond ik in het buikentopic een foto van d'r huis en kon ik daar een beetje op varen... Maar moeilijk was het wel. Wat dat betreft kun je ook merken dat Diaan mij een stuk langer/beter kende, ook al is het dan alleen online. Alle kadootjes waren een schot in de roos en ik ben er haske blij mee...
Er waren er echt best veel die er zo over dachten hoor... Misschien krijgt simmu het nog teruggevonden, ik ben te lui om te zoekenquote:Op zondag 11 december 2011 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Écht? Dan ben je wel een rassnob.
Yupz, freubelwerkjes vond ze haske leuk, maar alleen als...quote:
nog te veel eer.quote:Op zondag 11 december 2011 21:29 schreef SacreCoeur het volgende:
pff ik had een eierdoos geschilderd en opgestuurd
Hè hè.quote:Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Jullie hebben dat echt niet meegekregen merk ik aan de collectieve verontwaardiging nu
Er is best lang over geluld in een topic hoor, nu ga ik zoeken ook...
ik shop voor ongeveer 15 euro en dat is me aardig gelukt, de verzendprijs neem ik altijd voor lief.quote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk dat we volgend jaar misschien toch maar duidelijker prijsafspraken moeten maken, of gewoon echt niet eroverheen, of 15 + verz.
want ik zie af en toe iets voorbij komen waarvan ikdenk
al zal iedereen wel zoveel mogelijk zijn best hebben gedaan. de mijne bijvoorbeeld
Oh daar heb ik het over gehad! Maar als je het zo zegt heb je het compleet niet begrepenquote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, er was dit jaar vooraf in het chattopic wat gezeur daarover![]()
uiteraard heb ik dat genegeerdals je het niet erg vindt ga ik dat niet helemaal nazoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |