Dank je wel Rocka, ik ben alleen niet zo van foto's posten van het grotere grut. Die hebben echt al een heel herkenbaar snoetje.quote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
och TM!
En Faja, wat worden je kinderen prachtig groot. Tijd voor een fotospam!
quote:Op zondag 11 december 2011 14:40 schreef Keshet het volgende:
Al een hele tijd geleden kreeg ik een pakketje van mijn Secret Santa!![]()
[ afbeelding ]
Sinds het pakketje binnen was riep Emma steeds als ze het zag: 'Nena! MAI!' (Nena = Emma)
Vandaag was het eindelijk zover, het mocht uitgepakt worden! Ik heb gewacht tot Emma wakker was en samen hebben we 't pakketje uitgepakt.
[ afbeelding ]
Elk stukje inpakpapier werd vakkundig losgepulkt:
[ afbeelding ]
Na drie pogingen ging het blijkbaar niet snel genoeg en moest er even gerammeld worden met het pakketje en probeerde ze het papier er met haar tanden af te scheuren:
[ afbeelding ]
Toen de doos ein-de-lijk open was probeerde ik een foto te maken van het geheel maar ik was alweer te laat, madam had het kaartje er al uitgehaald:
[ afbeelding ]
Zonder pauze ging ze verder met de kadootjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De buit!![]()
![]()
[ afbeelding ]
De hanger voor in de boom is op dit moment Emma's nieuwe favoriete knuffel. Hij krijgt heel veel kusjes
[ afbeelding ]
Als bonus nog even een 'Wat doe je met de doos en het inpakpapier als alles uitgepakt is?'
1. Je sneakt weg met de doos met daarin het inpakpapier:
[ afbeelding ]
2. Simsalabim!
[ afbeelding ]
3. Het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zelfs haar tong hangt uit haar mond van de inspanning.
haha nu je het zegt.. meteen eens terug gezocht.. Lachen!quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Kleurdoos het volgende:
hehe wel grappig, al die xenosboekjes, allemaal verschillende, cupcakes, tapas/tajine/vegetarisch..
Ik vond het zelf wat karig maar zoals gewoonlijk was alles weer eens op het laatste moment klaar enzo, maar ik heb je adres dus wie weet misbruik ik het welquote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een mooie zelfgepimpte boodschappentas, een chocoladereep en een kadobon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel voor de leuke tas Jelief!
Ik ben blij dat je het zelf zegtquote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik vond het zelf wat karig maar zoals gewoonlijk was alles weer eens op het laatste moment klaar enzo, maar ik heb je adres dus wie weet misbruik ik het wel
eigenlijk vind ik dat wel een hele slappe smoes.quote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik vond het zelf wat karig maar zoals gewoonlijk was alles weer eens op het laatste moment klaar enzo, maar ik heb je adres dus wie weet misbruik ik het wel
Nou ja ik ook hoor. Je hebt 2 maanden de tijd om er iets van te maken.quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat wel een hele slappe smoes.
onwaardig voor een volwassen iemand.
Ik snap je punt maar ik denk ook dat je het bijna niet voorkomt KD. Ik beken eerlijk dat ik me er ook niet aan gehouden heb, koopziek als ik benquote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk dat we volgend jaar misschien toch maar duidelijker prijsafspraken moeten maken, of gewoon echt niet eroverheen, of 15 + verz.
want ik zie af en toe iets voorbij komen waarvan ikdenk
al zal iedereen wel zoveel mogelijk zijn best hebben gedaan. de mijne bijvoorbeeld
Ik geef eerlijk toe dat ik iets meer kwijt was dan die 15euro, want met de verzendkosten erbij werd het namelijk niet makkelijk om binnen die 15euro te blijven dus ben ik er gewoon overheen gegaan, maar niet heel veel en wat TM zegt ik ben ook koopziek en ik vond het ook helemaal niet erg om er over heen te gaan hoor.. Ik zou het zo weer doen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk dat we volgend jaar misschien toch maar duidelijker prijsafspraken moeten maken, of gewoon echt niet eroverheen, of 15 + verz.
al zal iedereen wel zoveel mogelijk zijn best hebben gedaan. de mijne bijvoorbeeld
De grootste uitdaging was om alles brievenbusproof te krijgen. Het koeienboekje dat je eigenlijk wilde hebben, was bijv. veel te dik.quote:Op zondag 11 december 2011 19:31 schreef kitty_hello het volgende:
Wat een leuke foto's en wat zijn we allemaal verwend!![]()
Poppedein wat een leuk pakje heeft je dochter aan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve Ssserpente, wat heb je toch veel gegeven!We zijn er heel erg blij mee! De chocola is al op
En de kleine meid heeft vanmiddag al heel wat gekleurd met de stiften en het boekje van de koe is haar favoriet!
Heel, heel erg bedankt!
![]()
is dat dan zo erg?quote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat wilde ik idd zeggen, wat een goede propskills!quote:Op zondag 11 december 2011 20:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
De grootste uitdaging was om alles brievenbusproof te krijgen. Het koeienboekje dat je eigenlijk wilde hebben, was bijv. veel te dik.
Maar uiteindelijke pieste het allemaal presas.
Het shirtje is een tweedehandsje dat hier nog lag; dat paste er mooi nog bij.
Vergeet dan het uurloon voor de moeite en de tijd voor de zelfgemaakte cadeaus nietquote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef Spewey het volgende:
He ja, laten we allemaal na gaan rekenen..
dat zeg ik..quote:Op zondag 11 december 2011 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat dan zo erg?
minder vind ik erger
ik voor mij vind het juist de sport om binnen de prijs te blijven. ik maak me niet druk over of anderen dat al dan niet weldoenquote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef flugeltje het volgende:
En wat te denken van de zuivere inpaktijd?
proppen in een enveloppe ken ookquote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
dhl verzend voor 5 euro. dat scheelt zo een kadootje
Het was toch 15 euro incl. verzendkosten? Zo staat het wel in de OP van het eerste deel.quote:Op zondag 11 december 2011 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ooo ik zeg niet dat we na moeten rekenen, mar ik zag wat sippe comments..dat zou niet gebeuren denk ik als iedereen zich aan t budget houdtik heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt hoor
maar + 6,75 maakt wel degelijk verschil zo te zien
Klopt. Misschien is het voor volgend jaar handiger om een bedrag excl. verzendkosten af te spreken? Die variëren natuurlijk door pakketpost, brievenbuspost of zelf langs (laten) brengen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Het was toch 15 euro incl. verzendkosten? Zo staat het wel in de OP van het eerste deel.
Nee joh, er is toch niemand die zich benadeeld voelt?quote:Op zondag 11 december 2011 20:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Klopt. Misschien is het voor volgend jaar handiger om een bedrag excl. verzendkosten af te spreken? Die variëren natuurlijk door pakketpost, brievenbuspost of zelf langs (laten) brengen.
Ergens anders door wel dan?quote:Op zondag 11 december 2011 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee joh, er is toch niemand die zich benadeeld voelt?
Door het bedrag dan...
quote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Het was toch 15 euro incl. verzendkosten? Zo staat het wel in de OP van het eerste deel.
Excuse me dat k nog niet helemaal bijgelegen was omdat ik nog wat anders te doen had vanmiddagquote:
Anders ga je nog even liggen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Excuse me dat k nog niet helemaal bijgelegen was omdat ik nog wat anders te doen had vanmiddag
Ik ga mij eigen DYAC uitgeven denk ikquote:
Het maakt mij ook geen drol uit hoorquote:Op zondag 11 december 2011 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee joh, er is toch niemand die zich benadeeld voelt?
Door het bedrag dan...
Geen eigen freubelwerk waarderen?quote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef simmu het volgende:
linksom of rechtsom; ik ploeter altijd avonden lang voor mijn lootje! met heeeeeeeeeeel veel plezier. er was ook vooraf gedoe over eigen freubelwerkjes. dat sommigen dat gewoon niet waarderen. nja. dan denk ik "mijn freubelwerkjes zijn voor erbij, tis een kadootje. wees er blij mee"
maar goed. gezien het gezeur is het wellicht een plan om wat strakkere afspraken te maken volgens jaar -->
Nou dat vooral denk ik ja. Ik vind dat je wel verschil ziet tussen hoeveel moeite er in gestoken is maar het blijft een vrijwillig iets en men is niet verplicht overboord te gaan en er een hele heisa van te maken.quote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan denk ik dat sippe reacties niks met geld te maken hebben maar met de hoeveelheid tijd en energie die iemand de afgelopen twee maanden heeft gestoken in iets bedenken en kopen/ maken speciaal voor jou.
nja, er was dit jaar vooraf in het chattopic wat gezeur daaroverquote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Geen eigen freubelwerk waarderen?![]()
Daar heb ik niets van meegekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |