Het was toch 15 euro incl. verzendkosten? Zo staat het wel in de OP van het eerste deel.quote:Op zondag 11 december 2011 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ooo ik zeg niet dat we na moeten rekenen, mar ik zag wat sippe comments..dat zou niet gebeuren denk ik als iedereen zich aan t budget houdtik heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt hoor
maar + 6,75 maakt wel degelijk verschil zo te zien
Klopt. Misschien is het voor volgend jaar handiger om een bedrag excl. verzendkosten af te spreken? Die variëren natuurlijk door pakketpost, brievenbuspost of zelf langs (laten) brengen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Het was toch 15 euro incl. verzendkosten? Zo staat het wel in de OP van het eerste deel.
Nee joh, er is toch niemand die zich benadeeld voelt?quote:Op zondag 11 december 2011 20:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Klopt. Misschien is het voor volgend jaar handiger om een bedrag excl. verzendkosten af te spreken? Die variëren natuurlijk door pakketpost, brievenbuspost of zelf langs (laten) brengen.
Ergens anders door wel dan?quote:Op zondag 11 december 2011 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee joh, er is toch niemand die zich benadeeld voelt?
Door het bedrag dan...
quote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Het was toch 15 euro incl. verzendkosten? Zo staat het wel in de OP van het eerste deel.
Excuse me dat k nog niet helemaal bijgelegen was omdat ik nog wat anders te doen had vanmiddagquote:
Anders ga je nog even liggen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Excuse me dat k nog niet helemaal bijgelegen was omdat ik nog wat anders te doen had vanmiddag
Ik ga mij eigen DYAC uitgeven denk ikquote:
Het maakt mij ook geen drol uit hoorquote:Op zondag 11 december 2011 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee joh, er is toch niemand die zich benadeeld voelt?
Door het bedrag dan...
Geen eigen freubelwerk waarderen?quote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef simmu het volgende:
linksom of rechtsom; ik ploeter altijd avonden lang voor mijn lootje! met heeeeeeeeeeel veel plezier. er was ook vooraf gedoe over eigen freubelwerkjes. dat sommigen dat gewoon niet waarderen. nja. dan denk ik "mijn freubelwerkjes zijn voor erbij, tis een kadootje. wees er blij mee"
maar goed. gezien het gezeur is het wellicht een plan om wat strakkere afspraken te maken volgens jaar -->
Nou dat vooral denk ik ja. Ik vind dat je wel verschil ziet tussen hoeveel moeite er in gestoken is maar het blijft een vrijwillig iets en men is niet verplicht overboord te gaan en er een hele heisa van te maken.quote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan denk ik dat sippe reacties niks met geld te maken hebben maar met de hoeveelheid tijd en energie die iemand de afgelopen twee maanden heeft gestoken in iets bedenken en kopen/ maken speciaal voor jou.
nja, er was dit jaar vooraf in het chattopic wat gezeur daaroverquote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Geen eigen freubelwerk waarderen?![]()
Daar heb ik niets van meegekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |