Ja laat het nog even erger klinkenquote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh die kadobonnen hangen rijen dik ook bij Appie zag ik vandeweek.
23 september pasquote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef Jelief het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig, moet je wel ff wachten, taartjesfee krijgt eerst nog wat van me
daar hou ik je aanquote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
met valentijn maak ik voor jullie allemaal weer een persoonlijke paintokay?
i did! alleen iets te laat vanmorgenquote:Op zondag 11 december 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had wel een hint paint gewild KD
Hahahaha en een prachtige surprisedoosquote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, zoals ik net teruglees was ik degene met de pijnlijke vader moederdag knutsel opmerking
met verplicht serenade gedicht?quote:Op zondag 11 december 2011 22:38 schreef Reilain het volgende:
Een jaar wachten?! Das toch geen doen!
Secret Valentijn???
Mijn gedicht was wat karig, hè? Ik vond het ook echt zo moeilijk!quote:Op zondag 11 december 2011 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
met verplicht serenade gedicht?
Ja@!quote:Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef miss_sly het volgende:
Weet het niet zeker, KD, en ik ben inmiddels 2 laptops verder, dus om het na te kijken, moet ik eenvoudig laptop opsnorren. Maar volgens mij wel iets met een schaap
Ik vond m leuk hoor, was juist bang dat ik naderhand nog moest gaan raden wie het zou zijn enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn gedicht was wat karig, hè? Ik vond het ook echt zo moeilijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |