+1quote:Op zondag 11 december 2011 21:46 schreef draculettetje het volgende:
Ik heb een boel mooie pakketten, cadeaus dan wel of niet zelf gemaakt gezien! Sta eigenlijk versteld hoe mooi OUD weer eens kan zijn!
quote:Op zondag 11 december 2011 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben blij dat ik geen geverfde eierdoos heb gekregen.![]()
Ja, ik ben vast een vreselijk mens, maar ik blijf erbij dat ik niet het type ben voor goedbedoelde lelijke zelffröbeldingen. Brand me er maar om af, ik kan het hebben.
ja leuk! lekker papier machén met zn allequote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Zullen we volgend jaar verplicht een surprise erbij doen?
* wegduikt
quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
* wegduikt
Ik had t in een surprise!quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
* wegduikt
* Spewey haakt afquote:Op zondag 11 december 2011 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
of volgend jaar alleen maar iets zelfgemaakts!
nog erger(voor sommige)
ik neem de uitdaging aan als 't moetquote:Op zondag 11 december 2011 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
of volgend jaar alleen maar iets zelfgemaakts!
nog erger(voor sommige)
wanneer ben je jarig, moet je wel ff wachten, taartjesfee krijgt eerst nog wat van mequote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vond de boodschappentas anders wel leuk
Dan krijg jij volgend jaar een zelfingekleurde kleurplaat van mequote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef Ssserpente het volgende:
Het gaat mij om de effort die erin gestoken is. Het risico is idd dat je iets zelfgemaakts niet leuk vindt, maar als je daar niet tegenkunt, moet je niet meedoen, vind ik. Ik zou het iig nooit durven om op voorhand al eisen te gaan stellen.
Wel kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent als iemand drie leesop een blaadje heeft getuft en er een cadeaubon heeft ingepropt. Maar ik zou te trots zijn om dat te laten merken.
Een zelfgefreubeld cadeautje dat niet mijn smaak is maar waarop iemand zn stinkende best heeft gedaan zou me alleen maar ontroeren.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
* Spewey haakt af
oh wat ben ik grappig.
dat wel. maar om dan om aan het bedrag te komen een kadobon te sturen ipv iets van het lijstje, vind ik wel heel makkelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vond de boodschappentas anders wel leuk
dat is te zien aan je icoonquote:Op zondag 11 december 2011 22:06 schreef Keshet het volgende:
Iets zelfsgemaakts doe ik jullie, mezelf en mijn relatie niet aan.
Ik teken nog steeds koppoters.
En in die winkel van die cadeaubon was het lijstje vast ook prima in te vullen denk ik zoquote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat wel. maar om dan om aan het bedrag te komen een kadobon te sturen ipv iets van het lijstje, vind ik wel heel makkelijk.
daar gaat het om.
en iets nasturen ook. het is NU secret santa dus je zorgt dat je NU wat leuks stuurt.
Ja laat het nog even erger klinkenquote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh die kadobonnen hangen rijen dik ook bij Appie zag ik vandeweek.
23 september pasquote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef Jelief het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig, moet je wel ff wachten, taartjesfee krijgt eerst nog wat van me
daar hou ik je aanquote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
met valentijn maak ik voor jullie allemaal weer een persoonlijke paintokay?
i did! alleen iets te laat vanmorgenquote:Op zondag 11 december 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had wel een hint paint gewild KD
Hahahaha en een prachtige surprisedoosquote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, zoals ik net teruglees was ik degene met de pijnlijke vader moederdag knutsel opmerking
met verplicht serenade gedicht?quote:Op zondag 11 december 2011 22:38 schreef Reilain het volgende:
Een jaar wachten?! Das toch geen doen!
Secret Valentijn???
Mijn gedicht was wat karig, hè? Ik vond het ook echt zo moeilijk!quote:Op zondag 11 december 2011 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
met verplicht serenade gedicht?
Ja@!quote:Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef miss_sly het volgende:
Weet het niet zeker, KD, en ik ben inmiddels 2 laptops verder, dus om het na te kijken, moet ik eenvoudig laptop opsnorren. Maar volgens mij wel iets met een schaap
Ik vond m leuk hoor, was juist bang dat ik naderhand nog moest gaan raden wie het zou zijn enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn gedicht was wat karig, hè? Ik vond het ook echt zo moeilijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |