Ja hequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wow Son, dat is zeker leuk gedaan. Me loves![]()
As, dat je het maar weet haha
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja he
Hij roept mek zit op mn handen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]Nog heel even maar! Je mag 'm over 27 uur en 4 minuten open maken!
Wij hebben geen huisdierenquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:02 schreef krijtlijk het volgende:
Mijn SinterSanta heeft een huisdier gok ik, er zaten interessante geurtjes aan volgens Pampoes.
[ afbeelding ]
Adres afscherm winnaar!quote:
Ha, dan kijk ik daar wel ff.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef lady-wrb het volgende:
haha ik was je voor.
ik hobbel er wel mee naar sc
past wel tussen de negerts
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:59 schreef flugeltje het volgende:
Rocka was eerder en ik heb last van m'n hormonen.... Dus ik heb het net in alle rust onder het genot van een chippie en een 0,0% rosebiertje uitgepakt met m'n, reeds ontmaskerde, SSS op twitter op de eerste rij...
Ik ben zo blij met m'n kadootjes
Een prachtig pak werd hier gebracht!!
[ afbeelding ]
Met een mooi gedicht, met hints erin... Die hints waren niet meer nodig aangezien ik al wist dat het Diaan was
[ afbeelding ]
De doos zat bomvol presentjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En na het uitpakken ben ik helemaal een blij meiske
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gekregen;
Nagellakje voor mij, met paarse glittertjes
Een chocoladeSinterklaas die al bijna door Tijn in beslag is genomen
Een heerlijke set met rozengeurdingskes voor in bad/douche![]()
Een puzzel voor Willem en hele leuke rompertjes voor Pietertje...
En m'n favoriet:
[ afbeelding ]
Een ouderwetse speelketting voor aan de kinderwagen van Pieter straks
Lieve, lieve Diaan... Bizar dat we elkaar alleen van het internet kennen. De kadootjes zijn echt zo enorm in de roos. Heel erg hartelijk bedankt, ben er superblij mee
Ik kreeg van Sinterkaatje een doosje met van allerlei lekkers (bodylotion, honing/chocolade zeep/ paarse zeep en douche schuim)quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:30 schreef kaatjejannie het volgende:
"Mijn naam is kaatjejannie, en ik heb mijn kadootjes opengemaakt"
![]()
"Welkom kaatjejannie"
Lieve Sinterkaatje,
Dankje wel! Het is gaaf! Ik ben er echt heel erg blij mee. Het was even nadenken met de hints, je hebt het me heel moeilijk gemaakt. Weet je hoe moeilijk het is om een hint te krijgen en hem niet te snappen??
Voor de rest:
Ik kreeg 7 (!) fotolijstjes, met in elk lijstje een hint:
1) Wij posten niet in dezelfde topics (toen kon ik de dreumesmama's wegstrepen)
2) Wij zijn facebookvriendjes (toen kon ik er nog een aantal wegstrepen)
3) Wij wonen niet in dezelfde provincie (volgens mij zijn er niet zo heel veel uit overijssel)
4) Paars....! (uuhhhhhmmm hier was je me kwijt)
5) Wij zijn in hetzelfde jaar geboren (ik hield er nog een aantal over 3 uit 81, de rest wist ik niet van uit welk jaar ze kwamen)
6) 2 vlinders met de tekst: Prachtige engeltjes. (Bar en Klumsy bleven over, de hint kon ook wijzen op het engeltjes topic)
7) Een prachtig geboortekaartje
Lieve Klumsy, dank je wel![]()
![]()
Ik heb het ook geprobeerd om je linkjes aan te passen, maar het lukt mij ook niet!quote:Op zondag 11 december 2011 11:11 schreef Oxymoron het volgende:
Volgens mij gaat het nu helemaal mis met mijn foto's
Hihi yup, had ik me per ongeluk al verraden..quote:Op zondag 11 december 2011 10:43 schreef McLaura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt, Droomvrouwtje! Wat heb je ons verwend!
Ik had geen idee wie mijn Santa zou zijn, tot het Vlindur opviel dat jij meldde dat mijn pakje was aangekomen. Toen maar nagevraagd en ja.....
Oh, ik weet het denk ik. Je moet de "direct link" hebben en die plakken tussen de [img][/img] haakjes.quote:Op zondag 11 december 2011 11:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd om je linkjes aan te passen, maar het lukt mij ook niet!
Ik probeer het voor je te maken Oxyquote:Op zondag 11 december 2011 11:19 schreef Oxymoron het volgende:
Zo rottig dat het niet lukt met de foto's! Ik snap er niks van.
En mijn kadootjes zijn nog wel zo geweldig!
Ik snap het ook niet, mij lukt het ook niet. Ik heb wel alle foto's via de linkjes bekeken en ze zijn geweldigquote:Op zondag 11 december 2011 11:19 schreef Oxymoron het volgende:
Zo rottig dat het niet lukt met de foto's! Ik snap er niks van.
En mijn kadootjes zijn nog wel zo geweldig!
Wat fijn dat je het leuk vindt!quote:Op zondag 11 december 2011 10:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zooooo
Eindelijk mijn foto's, kind staat even Dora te kijken, dus heb ik even de tijd om foto;'s te uploaden zonder dat ie wil helpen
Lieve Twentemeisje, wat heb je toch je best voor me gedaan, echt zo onwijs leukBen echt blij met de kado's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De inhoud van de doos
[ afbeelding ]
Ieder kadootje had een briefje met een verhaaltje en een QR code met een hintZo leuk!
[ afbeelding ]
Floris zag t kado voor zn broertje of zusjeGelijk: Nijn, nijn (zegt ie sinds een paar dagen, komt goed uit dus). Vakkundig meegenomen door Saar heb ik begrepen
[ afbeelding ]
Kadootje uitpakken
[ afbeelding ]
Duplo verzorger viel in de smaak
[ afbeelding ]
Volgende kado uitpakken
[ afbeelding ]
Een balHij was gelijk aan t voetballen (en toen was ik te laat met foto maken
)
[ afbeelding ]
Al mijn kado's, een waaier zodat ik me koel kan houden hoogzwanger van de zomerEen kruidnoten kookboek
Kruidnoten (anders had ik moeten wachten tot volgend jaar
) en koekjesvormpjes, koektrommeltje om de koekjes in te bewaren, een schep om de koekjes uit de oven te halen.
[ afbeelding ]
Zo leuk allemaal
Wat een schat is het he!!quote:
Ja dat had k gezienquote:Op zondag 11 december 2011 11:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het leuk vindt!Ook grappig om die doos dan bij iemand anders thuis te zien staan
. Je had trouwens vast al wel gezien dat het door Saar gepikte kado een muziek'doosje' is? Gewoon aan de kop van het konijn trekken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |