Maar thuis is het gewoon super verrukkelijk?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik bedoel dat echt niet jaloers.In het openbaar vind ik hoerig gewoon niet mooi.
Ik vind dat meer iets om je vriendje mee gek te maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar thuis is het gewoon super verrukkelijk?
Nu wil ik iemands vriendje zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat meer iets om je vriendje mee gek te maken.Seksobject zijn is dan no prob.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu wil ik iemands vriendje zijn.
Vertel.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb een on topic versier verhaal.
Ik ben het ook graag jaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat meer iets om je vriendje mee gek te maken.Seksobject zijn is dan no prob.
In plaats van dat het stelletje zat te kleffen heb jij zitten kleffen met iemand?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
met de chick van dat stelletje wss.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In plaats van dat het stelletje zat te kleffen heb jij zitten kleffen met iemand?
Laat me raden; jij hebt nu al een kerstboom gehaald.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
I see what you did therequote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laat me raden; jij hebt nu al een kerstboom gehaald.
Het zou wel in de lijn van mijn grote nieuws passenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laat me raden; jij hebt nu al een kerstboom gehaald.
Jij hebt een kerstboom geneukt?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zou wel in de lijn van mijn grote nieuws passen
Mine too!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Mijn avatar is in kerststemming
Ook niet lief.quote:
laterquote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Crutch het volgende:
Ik ga naar huis. (zit nog op kantoor)
Zo! Harde werker hier! (of juist zo langzaam dat je moest overwerken om het af te krijgenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Crutch het volgende:
Ik ga naar huis. (zit nog op kantoor)
Veel aanpassingen van de klant.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zo! Harde werker hier! (of juist zo langzaam dat je moest overwerken om het af te krijgen?)
je kan ook niet altijd meteen na zoiets om een telefoonnummer ofso vragen....quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Nee jongens het is echt mijn grootste faal aller tijden. Ik haat mezelf nu maar dat is niet belangrijk.
Enfin, het begon al volgt.
Ik zat in de tram op de weg na naar de bioscoop te zijn (New Kids, proletenvermaak, heerlijk) en de eindhalte, het VU, naderde. Ik keek achter me, ik zag zwarte Vans, prachtige benen enkel gehuld in een panty, prachtige blonde haren. Alleen haar hoofd zag ik niet (zat verscholen achter een OV inchecker). Stelt u zich voor, ik begon nog net niet met kwijlen. Ze stond op, ik stond op, kon mijn ogen niet van haar afhouden en stelde me voor ze stapt uit en ik zie haar nooit meer.
Maar toen, toen ging de deur bij de halte niet open. Toen kwam het, ik begon met praten (ja echt waar) tegen haar ook nog (geen grap jongens) en ze praatte terug (wonderen bestaan). Nou 200 meter verder gingen de deuren open, ik moest een takke end teruglopen en zij ook. Een stuk liep ze achter me ik dacht "doe iets, zeg iets" en zo geschiedde voor de tweede keer zei ik wat tegen haar maar nu volgde er daadwerkelijk een gesprek, we begonnen te praten over het OV, dienstregelingen die kuthaltes die de hele tijd veranderden, ze moest lachen om mij (ik ben grappig jawel) en het belangrijkste was: het was geen eenzijdig gesprek.
Na een tijd scheidden onze wegen, ze zei "succes met je bus he, ik moet die kant op" en toen zei ik "okee". De randdebiel die heloef heet (of nou ja Rayen) zei alleen okee en liep de andere kant op.
Ik heb bijna het bushokje gesloopt met mijn hoofd.
Tot zover mijn faal.
Als dat een faal is verwacht ik heel wat van jou successenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Nee jongens het is echt mijn grootste faal aller tijden. Ik haat mezelf nu maar dat is niet belangrijk.
Ik zat in de tram op de weg na naar de bioscoop te zijn (New Kids, proletenvermaak, heerlijk) en de eindhalte, het VU, naderde. Ik keek achter me, ik zag zwarte Vans, prachtige benen enkel gehuld in een panty, prachtige blonde haren. Alleen haar hoofd zag ik niet (zat verscholen achter een OV inchecker). Stelt u zich voor, ik begon nog net niet met kwijlen. Ze stond op, ik stond op, kon mijn ogen niet van haar afhouden en stelde me voor ze stapt uit en ik zie haar nooit meer.
Maar toen, toen ging de deur bij de halte niet open. Toen kwam het, ik begon met praten (ja echt waar) tegen haar ook nog (geen grap jongens) en ze praatte terug (wonderen bestaan). Nou 200 meter verder gingen de deuren open, ik moest een takke end teruglopen en zij ook. Een stuk liep ze achter me ik dacht "doe iets, zeg iets" en zo geschiedde voor de tweede keer zei ik wat tegen haar maar nu volgde er daadwerkelijk een gesprek, we begonnen te praten over het OV, dienstregelingen die kuthaltes die de hele tijd veranderden, ze moest lachen om mij (ik ben grappig jawel) en het belangrijkste was: het was geen eenzijdig gesprek.
Na een tijd scheidden onze wegen, ze zei "succes met je bus he, ik moet die kant op" en toen zei ik "okee". De randdebiel die heloef heet (of nou ja Rayen) zei alleen okee en liep de andere kant op.
Tot zover mijn faal.
Ach, je hebt weer geoefend.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Tot zover mijn faal.
Welke bus?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Tot zover mijn faal.
Het kan eigenlijk wel. Ik het ook nooit, hoor daar niet van, maar het kan welquote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je kan ook niet altijd meteen na zoiets om een telefoonnummer ofso vragen....
het kan, maar of je het echte nummer krijgt of een fake is een 2dequote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk wel. Ik het ook nooit, hoor daar niet van, maar het kan wel
Ja maar dit is ook niks.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je kan ook niet altijd meteen na zoiets om een telefoonnummer ofso vragen....
Ik versier altijd vrouwen bij rood licht. Nog nooit afgewezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef Crutch het volgende:
Overigens niet zo slecht hoor heloef.
Zo snel hoeft het niet te gaan, anders kun je net zo goed vrouwen gaan versieren bij het rode stoplicht.
tis ook nooit goed he?quote:
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Tot zover mijn faal.
Dit was in ieder geval niet goed nee.quote:
ja, maar als je het helemaal niet vraagt heb je sowieso niksquote:Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het kan, maar of je het echte nummer krijgt of een fake is een 2de
Is dat jou ooit overkomen?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het kan, maar of je het echte nummer krijgt of een fake is een 2de
je hebt twee hoodrats in zuid-oost gepimpt en hebt dik 300 verdiend en beiden een blauw oog gegeven? aw wat romantisch!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
nee gelukkig niet, maar maten wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
Mwhaaha
En weer BilluuhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwhaaha
En weer Billuuhhhhhhhsexy onderbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Mwhaaha
En weer BilluuhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Mwhaaha
En weer BilluuhhhhhhhAh daarom zat je steeds te vragen of hij al weg wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe eens een gokje naar de mijne?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar julie voornamen. Hoe heten jullie?
Ik Ethan (aka Eugene)
Haan?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doe eens een gokje naar de mijne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Moonwalk het volgende:
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.hey dat ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit hetzelfde truucje als van soit? Eerst een verhaal vertellen over jezelf, vissen naar die van anderen om later te gebruiken tegen diegene?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar julie voornamen. Hoe heten jullie?
Ik Ethan (aka Eugene)
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Bah, gadverdamme zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks./uncategorized/man_ass_naked.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klinkt goed
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:
je weet niet wat je zegtquote:
natuurlijk heb ik al lang gekeken, wie hou ik voor de gekquote:Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
/uncategorized/man_ass_naked.jpg
klinkt goed
zie je wel, deze man en deze billen zijn meerdere "quote:
fuckquote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij niet. jij hebt een tattoo op je rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef stefanhaan het volgende:
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.Ik zou dr doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Het doet me dus helemaal niets he, ik zie hem denk ik liever met boxerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij het?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij niet. jij hebt een tattoo op je rug.
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.Bedankt nu word ik herinnerd aan het feit dat ik al twee dagen niet gefapt heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C'est la vie
hmm. Nee deze is van mijquote:
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.jammer dat je een blondje kiest. ik zou haar wel doen hoor, daar niet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt nu word ik herinnerd aan het feit dat ik al twee dagen niet gefapt heb.
Ik al de hele week niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Huh.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde truucje als van soit? Eerst een verhaal vertellen over jezelf, vissen naar die van anderen om later te gebruiken tegen diegene?
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Medien houden toch niet van spierballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
ja dat vind ik ook wel jammer maarjaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer dat je een blondje kiest. ik zou haar wel doen hoor, daar niet van.
Ik vraag me nog steeds af wat je allemaal te weten bent gekomen over dat meisje.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wauw, ik zou het liefst met 2 handen gretig die billen willen vastpakkenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het doet me dus helemaal niets he, ik zie hem denk ik liever met boxer
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
TevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tevensdat piercing/moedervlek/puist ding boven dr lipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
TevensShe skinny maynSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er gewoon niets meequote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wauw, ik zou het liefst met 2 handen gretig die billen willen vastpakken
en toch ben je erquote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik dat was zat ik nu niet op fok denk ik.
Tevensnee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie zou dit ijsje links laten liggen?
Jezus mensen het gaat om een neukbeurd geen ideale chick voor een relatie![]()
Ik dacht ik zeg het niet...maar dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat piercing/moedervlek/puist ding boven dr lip
Neen, neen we hebben alleen gepraat over de gemene deler als het ware, het OV.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat je allemaal te weten bent gekomen over dat meisje.
Je hoeft geen namen te geven of woon locaties, maar ik vraag me gewoon af of je haar naam uberhaupt hebt, of je weet waar ze woont waar ze studeert etc...
Dat is juist mooiquote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat piercing/moedervlek/puist ding boven dr lip
Misschien iets persoonlijker zijn de volgende keer?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Neen, neen we hebben alleen gepraat over de gemene deler als het ware, het OV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Grijp je nooit newbie zijn billen stevig vast?quote:
Geen idee, dat is sowieso aan de mannen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, maar niet te erg om haar af te schrijven.
Hoezo geen idee..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen idee, dat is sowieso aan de mannen.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens stop alsjeblieft met die plaatjes
Dat klinkt als mijn leven de afgelopen twee maanden.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die film op net 5 doet me aan dit topic denken. Een faal-versierpoging, friendzone etc.
Ik kijk geen films, alleen porno.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die film op net 5 doet me aan dit topic denken. Een faal-versierpoging, friendzone etc.
Jawel maar meer om het allemaal een beetje aan te drukken zegmaarquote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Grijp je nooit newbie zijn billen stevig vast?
Als je die plaatjes ziet op internet in de wetenschap dat je nog nooit een woeste avond gehad hebt met een mooie vrouw dan doet dat pijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Sowieso proberen het gesprek te brengen op woonplaats en studie wat makkelijk kon want ze weet ook waar woon.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien iets persoonlijker zijn de volgende keer?
Ik heb dat niet eens met een lelijke vrouw.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je die plaatjes ziet op internet in de wetenschap dat je nog nooit een woeste avond gehad hebt met een mooie vrouw dan doet dat pijn.
Oh. Nou ja, te laat..ik stel me je nu al voor als een knappe Spaanse.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen druppel.
Mijn moeder hield van opera.
Ik dacht ook meteen aan jou, eerlijk gezegd. Het was een stevige jongen die een mooi meisje wilde versieren en hij werd keihard gefriendzoned.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn leven de afgelopen twee maanden.
Ik vind het een prachtige naam.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen druppel.
Mijn moeder hield van opera.
Ik ben bang voor lelijke vrouwen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat niet eens met een lelijke vrouw.
Hoe denk je dat dat voelt?
Hoax, je liegt.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heet gewoon lekker stefan
Wie had dat nou gedacht
Oh ik wel hoor als ik in een relatie zit dan zit ik regelmatig aan zijn billen. Als ik even langsloop ofzo, dan moet ik er vaak even aanzittenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel maar meer om het allemaal een beetje aan te drukken zegmaar
Niet omdat ik zo op mannenbillen geil, absoluut niet.
Ik probeerde geen mooi meisje te versieren, dat is het verschil.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan jou, eerlijk gezegd. Het was een stevige jongen die een mooi meisje wilde versieren en hij werd keihard gefriendzoned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ik ben niet bang meer voor mooie vrouwen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben bang voor lelijke vrouwen.
Oké oke eigenlijk heet ik henk-jan en studeer ik economie, en ben ik een korpsbal die in delft woont.quote:
ik heb dat met billentikken.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor als ik in een relatie zit dan zit ik regelmatig aan zijn billen. Als ik even langsloop ofzo, dan moet ik er vaak even aanzitten1 seconde ofzo en dan loop ik alweer door
Zoals van de prinses. Maar die is zo jong.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige naam.
Al geniet de combinatie "Carmen- Victoria" mijn voorkeur.
Economie in delft? Volgens mij lieg je weer henk-jan.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké oke eigenlijk heet ik henk-jan en studeer ik economie, en ben ik een korpsbal die in delft woont.
Gr gr van truus en de kids.
Ik kies altijd andere plekken om aan te zitten eigenlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor als ik in een relatie zit dan zit ik regelmatig aan zijn billen. Als ik even langsloop ofzo, dan moet ik er vaak even aanzitten1 seconde ofzo en dan loop ik alweer door
Dat ik het wel of niet afschrijven aan de mannen overlaat. Ik neuk geen vrouwen dus dan is er ook geen kwestie van afschrijven wat dat betreft voor mij.quote:
Mag ook wel langer dan 1 seconde hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja ik wil niet alles hier neer zettenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Economie in delft? Volgens mij lieg je weer henk-jan.
Anderzijds als het over een vriendin gaat ''Hoezo niet? Wat is er mis met haar dan?''quote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ik het wel of niet afschrijven aan de mannen overlaat. Ik neuk geen vrouwen dus dan is er ook geen kwestie van afschrijven wat dat betreft voor mij.
Ik wil ook hoeren neuken en nooit meer werken.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké oke eigenlijk heet ik henk-jan en studeer ik economie, en ben ik een korpsbal die in delft woont.
Gr gr van truus en de kids.
Dat doe ik ook hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag ook wel langer dan 1 seconde hoor
noem je joysa nou een hoer.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil ook hoeren neuken en nooit meer werken.
Scherpquote:
Mijn vriendin wordt nooit afgeschreven, dus ik weet niet of ik zoiets ooit zou zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anderzijds als het over een vriendin gaat ''Hoezo niet? Wat is er mis met haar dan?''
Sorry ik generaliseer.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil ook hoeren neuken en nooit meer werken.
Oh kak.quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben zo juist gestopt.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh kak.
Ik las New Kids in plaats van Kids .
Sorry Joysa
Ik bedoel het echt niet zo.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]TattoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar niet die.
[..]had hem al eens gezien. ik heb niet zoveel met tribalstijlen, maar ik vind hem toch wel wat hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan er in ieder geval niet omheen, wat een unitquote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
had hem al eens gezien. ik heb niet zoveel met tribalstijlen, maar ik vind hem toch wel wat hebben.
Die is te groot hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
had hem al eens gezien. ik heb niet zoveel met tribalstijlen, maar ik vind hem toch wel wat hebben.
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, thx benzin, voor de kerstmuts
Muahaha.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
Joysa haat me.
Alleen nu is het niet terecht.
wist niet meer of je hem al in zijn geheel gezien hadquote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen in eerste instantiequote:
jaja moet het nog laten harsen kweet.quote:
ik zou ook nooit zo'n grote laten zetten, maar is een kwestie van smaak. mijn is ook redelijk groot nog, maar ik heb geen pics online van de mijne.quote:
Waarschuwing voor panarama fotosquote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb prachtige billen.
En nee geen pics.
had je toch in tattootpoic gepost toen?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wist niet meer of je hem al in zijn geheel gezien had
weet niet meerquote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
had je toch in tattootpoic gepost toen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarschuwing voor panarama fotos
Ben in een troll bui
Is een ziekte van fok.
[..]Goddamnit das een mooie tattoeage. Strak gezet ook. Niet zo oud nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
[..]Wat lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en voor de mijnequote:
afgelopen zomervakantie. Hij was geloof ik rond 19 augustus klaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goddamnit das een mooie tattoeage. Strak gezet ook. Niet zo oud nog?
Je hebt geluk dat ik niet in een trollbui ben.quote:
Ik vind hem achterlijk lelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goddamnit das een mooie tattoeage. Strak gezet ook. Niet zo oud nog?
wtf is ditquote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige dingen zijn gewoon niet geschikt voor kinderseries.
nounou, ik was er al bang voor.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik niet in een trollbui ben.
Nee ik ben te liefquote:Op donderdag 8 december 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
nounou, ik was er al bang voor. [ afbeelding ]
Victorious.quote:
en waarom weet jij dit?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Victorious.
Een kinderserie van Nickelodeon.
Ja...quote:
Je trollt ons al de hele tijd henk janquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja...![]()
alsof ik ga faken met iemand ander's tattoo
Je linker monnikskapspier zit veul hoger dan je rechter.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik niet in een trollbui ben.
Myra, Myra ik heb een leuk verhaal.quote:
True dat.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je trollt ons al de hele tijd henk jan
Nee, ik kom net binnenvallen, dus ik wist het verhaal achter dat plaatje niet. Misschien was het nog niet te laat geweest, misschien was het nog maar een vage gedachte in je hoofd om dat ding op je rug te laten zetten. Maar helaasch.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja...![]()
alsof ik ga faken met iemand ander's tattoo
she likes it. hippie shake shake.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige dingen zijn gewoon niet geschikt voor kinderseries.
Vertel maar schatje.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Myra, Myra ik heb een leuk verhaal.
Ik heb scheve bekken en ik sta daar op blote voeten. Vandaar dat mijn rechterschouder lager staatquote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je linker monnikskapspier zit veul hoger dan je rechter.
Lijdt hij aan scoliose?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je linker monnikskapspier zit veul hoger dan je rechter.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb scheve bekken en ik sta daar op blote voeten. Vandaar dat mijn rechterschouder lager staat
Normaal heb ik zooltjes.
Ah I sees, je middel loopt ook wat schuin inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb scheve bekken en ik sta daar op blote voeten. Vandaar dat mijn rechterschouder lager staat
Normaal heb ik zooltjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
niet zozeer van mijn rug, wel van mijn voeten als ik lang loop.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah I sees, je middel loopt ook wat schuin inderdaad.
Zonder zooltjes zal je wel last van je rug krijgen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:
Voor mooie tattoos raad ik dit boek aan:
[ afbeelding ]MAar met zulke tattoo's heb je echt je hele lichaam nodig en niet zomaar een backpiece enzo. Daarom vind ik die vaak wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik je een roodneusje slaan?
[ afbeelding ]ik heb ook een japanse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Zoiets zou ik een stuk mooier vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf zou ik graag een sleeve willen waarin je een wereld ziet vol met snoepgoed en mario/dora/hello kitty. Gewoon. Omdat het kan.
fixed.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Normaal heb ik zooltjes. gots the moves like jagg.
Zij is mooiquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:
afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]Goed toch dat je gewoon een praatje ging houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende keer hossel je der gewoon.
Geef dan tips.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed toch dat je gewoon een praatje ging houden.De volgende keer hossel je der gewoon.
een tattoo is ook persoonlijk en daarom begrijp je ze waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik ben echt geen fan van tatoeages
die van die vrouw met die grote vind ik wel mooi
maar ik vind gewoon dat de meeste mensen iets uitkiezen dat ik onbegrijpelijk of lelijk vind
moeten ze zelf weten daar niet van
de mijne vind jij wel mooi.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik vind gewoon dat de meeste mensen iets uitkiezen dat ik onbegrijpelijk of lelijk vind
Maar stefan, even ophouden met trollen. Die tat is niet van jouquote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
een tattoo is ook persoonlijk en daarom begrijp je ze waarschijnlijk niet
Hoe moet zoiets dan? Kan je een meisje dat je op straat/in de bus ontmoet om haar nummer vragen?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
De volgende keer hossel je der gewoon.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar stefan, even ophouden met trollen. Die tat is niet van jou
dat snap ik ook welquote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
een tattoo is ook persoonlijk en daarom begrijp je ze waarschijnlijk niet
Ik ken een meisje die heeft 'sleeves' als ik het goed benoem. En spreeuwen boven haar buste. En haar rug ook vol. In een wit zonder mouwen en straps kan het best sexy staan hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
heb ik die gezien?quote:
Het kan wel, maar in de praktijk zou ik het ook niet doenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe moet zoiets dan? Kan je een meisje dat je op straat/in de bus ontmoet om haar nummer vragen?
Ofc... Why not?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe moet zoiets dan? Kan je een meisje dat je op straat/in de bus ontmoet om haar nummer vragen?
Jij bent nog 18 man, hoe kom je aan dat geld, is niet zomaar een 'piece'quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]is hij wel
vraag maar aan joysa
een gitaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef stefanhaan het volgende:
ik wil ook nog iets op mijn rechterpols laten zetten, maar weet niet wat.
Achteraf dacht ik, ja dat had gekund.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Alles kan.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou met der naam beginnen. "Misschien spreek ik je nog eens." "Heb je anders facebook ofzo?" Telefoonnummers zijn vaak een hogere drempel om te geven.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Schopje FEEquote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik wil een roodneusje op mijn ava. Hoe doe je dat?
jaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een goed betaalde baan, en freelance een hoop wat me aardig wat oplevert.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij bent nog 18 man, hoe kom je aan dat geld, is niet zomaar een 'piece'
Hij is wel echt van hem.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij bent nog 18 man, hoe kom je aan dat geld, is niet zomaar een 'piece'
dat is wel vet jaquote:
Ik heb een paar maanden geleden serieus meegemaakt dat een kerel in de trein een dame om haar Facebook vroeg.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou met der naam beginnen. "Misschien spreek ik je nog eens." "Heb je anders facebook ofzo?" Telefoonnummers zijn vaak een hogere drempel om te geven.
Ach, als jij super leuk met iemand praat en wat persoonlijke gegevens wisselt... weet van de andere kant dat hij je een gezellig persoonlijkheid vindt hebben omdat hij jou dat verteld heeft, weet je dan zeker dat een keer afspreken dan uit de boze is? Om dat nou via facebook te gaan regelen vind ik dan maar een beetje afgezaagd eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou met der naam beginnen. "Misschien spreek ik je nog eens." "Heb je anders facebook ofzo?" Telefoonnummers zijn vaak een hogere drempel om te geven.
ik ben ooit onderweg naar huis een kerel tegen gekomen waar ik toen nog een tijdje mee gescharreld hebquote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het kan wel, maar in de praktijk zou ik het ook niet doen
Daar geloof ik ook niet in als je het een tijdje gezellig hebt... (lees 10min)quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
niet alle meisjes gaan daar op in (omdat ze je niet kennen en misschien een beetje schrikken) maar je ziet haar daarna toch nooit meer
Dat ligt geheel aan de kerel die het zegt. Ik heb die ook eens gebruikt en toen werkte het nietquote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ooit onderweg naar huis een kerel tegen gekomen waar ik toen nog een tijdje mee gescharreld heb
hij zei iets in de trant van: hai, vind je het oke als ik je naar huis breng?
en ik zei dat kan ik ook zelf wel
en hij zei iets van: ja maar dan zie ik je nooit meer en kan ik je niet leren kennen
en dat vond ik best een sterk argument
Nondeju swa. Dacht dat je trolldequote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb een goed betaalde baan, en freelance een hoop wat me aardig wat oplevert.
Heeft 700 euro gekost. MAar ik heb zijn hele website enzo gedaan voor 200Dus heb maar 500 hoeven betalen uiteindelijk
Nee man, daarmee troll ik niet.quote:
ik denk dat veel meisjes dat misschien ook veel te snel willen gaanquote:Op donderdag 8 december 2011 21:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan de kerel die het zegt. Ik heb die ook eens gebruikt en toen werkte het niet
Ik volg geen woord hiervan.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, als jij super leuk met iemand praat en wat persoonlijke gegevens wisselt... weet van de andere kant dat hij je een gezellig persoonlijkheid vindt hebben omdat hij jou dat verteld heeft, weet je dan zeker dat een keer afspreken dan uit de boze is? Om dat nou via facebook te gaan regelen vind ik dan maar een beetje afgezaagd eerlijk gezegd.
En dat bedoelde ik dus. Bij mij ontbreekt het daar een beetje aanquote:Op donderdag 8 december 2011 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat veel meisjes dat misschien ook veel te snel willen gaan
of eng vinden want misschien word je wel vermoord etc (dat word ons nogal ingeprent door oma's en zo)
maar als je een beetje leuk bent en hem goed brengt dan is het niet onmogelijk hoor
Hoiquote:Op donderdag 8 december 2011 21:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden serieus meegemaakt dat een kerel in de trein een dame om haar Facebook vroeg.
Ik zou inderdaad wat meer moeite moeten doen om mijn zinnen wat volgbaarder te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wel een duidelijk verhaal?Rustig aan.
Jij niks meer laten horen of zij?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
1 keer geneukt en toen niets meer laten horen...
Daar had je toch zeker geen Facebook voor nodig gehadquote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
1 keer geneukt en toen niets meer laten horen...
Daar kwam ik ook achterquote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar had je toch zeker geen Facebook voor nodig gehad
hij had idd wel wat beter gezet kunnen worden, maar het idee is vetquote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hou van tattoo's en van Hello Kitty maar dat is een uberlelijk ding
Gekloot kan ook vanalles zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 21:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nee, serieus. Ooit weleens in trein van Zwolle naar Amsterdam meisje versierd en nummer geregeld. Ze was wat jong haha.
Wel een keer een beetje gekloot, maar daarbij gelaten.
Zou jij aan een random jongen op straat je facebook/naam geven?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had daar even overheen gelezenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van het meisje moet ik het daarbij laten
Het viel wel mee, vooral het leeftijdsverschil was groot.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had daar even overheen gelezen
Myr is Facebook fan.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou jij aan een random jongen op straat je facebook/naam geven?
ga voor HTC dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Blegh, ik kan geen iPhone krijgen.
De gulden middenweg: Samsung.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ik ben nu bezet maar als ik single was en een kerel zou mij genoeg boeien (zodat ik ook nieuwsgierig word naar hem) waarom niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou jij aan een random jongen op straat je facebook/naam geven?
Jij hebt wel wta weg van "heatwave" die vreselijke mod hier op fok.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van het meisje moet ik het daarbij laten
Ik vind het zo'n tattoo waar je gewoon later spijt van krijgt. Op een moment kan het heel leuk zijn maar ik weet niet of je nog zo tof vind als je ouder bent. Ik heb liever subtiele tattoo's die een betekenis hebben en waar je later ook niet op terugkijkt dat je er spijt van krijgt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij had idd wel wat beter gezet kunnen worden, maar het idee is vet
Dat zei mijn moeder ook al.quote:
die scoort wel heb ik gehoordquote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij hebt wel wta weg van "heatwave" die vreselijke mod hier op fok.
Je hebt geen idee hoe bizar die vergelijking is.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij hebt wel wta weg van "heatwave" die vreselijke mod hier op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |