Je hebt geluk dat ik niet in een trollbui ben.quote:
Ik vind hem achterlijk lelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goddamnit das een mooie tattoeage. Strak gezet ook. Niet zo oud nog?
wtf is ditquote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige dingen zijn gewoon niet geschikt voor kinderseries.
nounou, ik was er al bang voor.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik niet in een trollbui ben.
Nee ik ben te liefquote:Op donderdag 8 december 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
nounou, ik was er al bang voor. [ afbeelding ]
Victorious.quote:
en waarom weet jij dit?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Victorious.
Een kinderserie van Nickelodeon.
Ja...quote:
Je trollt ons al de hele tijd henk janquote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja...![]()
alsof ik ga faken met iemand ander's tattoo
Je linker monnikskapspier zit veul hoger dan je rechter.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik niet in een trollbui ben.
Myra, Myra ik heb een leuk verhaal.quote:
True dat.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je trollt ons al de hele tijd henk jan
Nee, ik kom net binnenvallen, dus ik wist het verhaal achter dat plaatje niet. Misschien was het nog niet te laat geweest, misschien was het nog maar een vage gedachte in je hoofd om dat ding op je rug te laten zetten. Maar helaasch.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja...![]()
alsof ik ga faken met iemand ander's tattoo
she likes it. hippie shake shake.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige dingen zijn gewoon niet geschikt voor kinderseries.
Vertel maar schatje.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Myra, Myra ik heb een leuk verhaal.
Ik heb scheve bekken en ik sta daar op blote voeten. Vandaar dat mijn rechterschouder lager staatquote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je linker monnikskapspier zit veul hoger dan je rechter.
Lijdt hij aan scoliose?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je linker monnikskapspier zit veul hoger dan je rechter.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb scheve bekken en ik sta daar op blote voeten. Vandaar dat mijn rechterschouder lager staat
Normaal heb ik zooltjes.
Ah I sees, je middel loopt ook wat schuin inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb scheve bekken en ik sta daar op blote voeten. Vandaar dat mijn rechterschouder lager staat
Normaal heb ik zooltjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |