quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]TattoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar niet die.
[..]had hem al eens gezien. ik heb niet zoveel met tribalstijlen, maar ik vind hem toch wel wat hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan er in ieder geval niet omheen, wat een unitquote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
had hem al eens gezien. ik heb niet zoveel met tribalstijlen, maar ik vind hem toch wel wat hebben.
Die is te groot hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
had hem al eens gezien. ik heb niet zoveel met tribalstijlen, maar ik vind hem toch wel wat hebben.
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, thx benzin, voor de kerstmuts
Muahaha.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
Joysa haat me.
Alleen nu is het niet terecht.
wist niet meer of je hem al in zijn geheel gezien hadquote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen in eerste instantiequote:
jaja moet het nog laten harsen kweet.quote:
ik zou ook nooit zo'n grote laten zetten, maar is een kwestie van smaak. mijn is ook redelijk groot nog, maar ik heb geen pics online van de mijne.quote:
Waarschuwing voor panarama fotosquote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb prachtige billen.
En nee geen pics.
had je toch in tattootpoic gepost toen?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wist niet meer of je hem al in zijn geheel gezien had
weet niet meerquote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
had je toch in tattootpoic gepost toen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarschuwing voor panarama fotos
Ben in een troll bui
Is een ziekte van fok.
[..]Goddamnit das een mooie tattoeage. Strak gezet ook. Niet zo oud nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
[..]Wat lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en voor de mijnequote:
afgelopen zomervakantie. Hij was geloof ik rond 19 augustus klaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goddamnit das een mooie tattoeage. Strak gezet ook. Niet zo oud nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |