quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Moonwalk het volgende:
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Bah, gadverdamme zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks./uncategorized/man_ass_naked.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klinkt goed
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:
je weet niet wat je zegtquote:
natuurlijk heb ik al lang gekeken, wie hou ik voor de gekquote:Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
/uncategorized/man_ass_naked.jpg
klinkt goed
zie je wel, deze man en deze billen zijn meerdere "quote:
fuckquote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij niet. jij hebt een tattoo op je rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef stefanhaan het volgende:
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.Ik zou dr doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Het doet me dus helemaal niets he, ik zie hem denk ik liever met boxerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij het?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij niet. jij hebt een tattoo op je rug.
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.Bedankt nu word ik herinnerd aan het feit dat ik al twee dagen niet gefapt heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
hmm. Nee deze is van mijquote:
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.jammer dat je een blondje kiest. ik zou haar wel doen hoor, daar niet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt nu word ik herinnerd aan het feit dat ik al twee dagen niet gefapt heb.
Ik al de hele week niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt nu word ik herinnerd aan het feit dat ik al twee dagen niet gefapt heb.
Huh.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde truucje als van soit? Eerst een verhaal vertellen over jezelf, vissen naar die van anderen om later te gebruiken tegen diegene?
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Medien houden toch niet van spierballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |