Maar thuis is het gewoon super verrukkelijk?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik bedoel dat echt niet jaloers.In het openbaar vind ik hoerig gewoon niet mooi.
Ik vind dat meer iets om je vriendje mee gek te maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar thuis is het gewoon super verrukkelijk?
Nu wil ik iemands vriendje zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat meer iets om je vriendje mee gek te maken.Seksobject zijn is dan no prob.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu wil ik iemands vriendje zijn.
Vertel.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb een on topic versier verhaal.
Ik ben het ook graag jaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat meer iets om je vriendje mee gek te maken.Seksobject zijn is dan no prob.
In plaats van dat het stelletje zat te kleffen heb jij zitten kleffen met iemand?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
met de chick van dat stelletje wss.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In plaats van dat het stelletje zat te kleffen heb jij zitten kleffen met iemand?
Laat me raden; jij hebt nu al een kerstboom gehaald.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
I see what you did therequote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laat me raden; jij hebt nu al een kerstboom gehaald.
Het zou wel in de lijn van mijn grote nieuws passenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laat me raden; jij hebt nu al een kerstboom gehaald.
Jij hebt een kerstboom geneukt?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zou wel in de lijn van mijn grote nieuws passen
Mine too!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Mijn avatar is in kerststemming
Ook niet lief.quote:
laterquote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Crutch het volgende:
Ik ga naar huis. (zit nog op kantoor)
Zo! Harde werker hier! (of juist zo langzaam dat je moest overwerken om het af te krijgenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Crutch het volgende:
Ik ga naar huis. (zit nog op kantoor)
Veel aanpassingen van de klant.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zo! Harde werker hier! (of juist zo langzaam dat je moest overwerken om het af te krijgen?)
je kan ook niet altijd meteen na zoiets om een telefoonnummer ofso vragen....quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Nee jongens het is echt mijn grootste faal aller tijden. Ik haat mezelf nu maar dat is niet belangrijk.
Enfin, het begon al volgt.
Ik zat in de tram op de weg na naar de bioscoop te zijn (New Kids, proletenvermaak, heerlijk) en de eindhalte, het VU, naderde. Ik keek achter me, ik zag zwarte Vans, prachtige benen enkel gehuld in een panty, prachtige blonde haren. Alleen haar hoofd zag ik niet (zat verscholen achter een OV inchecker). Stelt u zich voor, ik begon nog net niet met kwijlen. Ze stond op, ik stond op, kon mijn ogen niet van haar afhouden en stelde me voor ze stapt uit en ik zie haar nooit meer.
Maar toen, toen ging de deur bij de halte niet open. Toen kwam het, ik begon met praten (ja echt waar) tegen haar ook nog (geen grap jongens) en ze praatte terug (wonderen bestaan). Nou 200 meter verder gingen de deuren open, ik moest een takke end teruglopen en zij ook. Een stuk liep ze achter me ik dacht "doe iets, zeg iets" en zo geschiedde voor de tweede keer zei ik wat tegen haar maar nu volgde er daadwerkelijk een gesprek, we begonnen te praten over het OV, dienstregelingen die kuthaltes die de hele tijd veranderden, ze moest lachen om mij (ik ben grappig jawel) en het belangrijkste was: het was geen eenzijdig gesprek.
Na een tijd scheidden onze wegen, ze zei "succes met je bus he, ik moet die kant op" en toen zei ik "okee". De randdebiel die heloef heet (of nou ja Rayen) zei alleen okee en liep de andere kant op.
Ik heb bijna het bushokje gesloopt met mijn hoofd.
Tot zover mijn faal.
Als dat een faal is verwacht ik heel wat van jou successenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Nee jongens het is echt mijn grootste faal aller tijden. Ik haat mezelf nu maar dat is niet belangrijk.
Ik zat in de tram op de weg na naar de bioscoop te zijn (New Kids, proletenvermaak, heerlijk) en de eindhalte, het VU, naderde. Ik keek achter me, ik zag zwarte Vans, prachtige benen enkel gehuld in een panty, prachtige blonde haren. Alleen haar hoofd zag ik niet (zat verscholen achter een OV inchecker). Stelt u zich voor, ik begon nog net niet met kwijlen. Ze stond op, ik stond op, kon mijn ogen niet van haar afhouden en stelde me voor ze stapt uit en ik zie haar nooit meer.
Maar toen, toen ging de deur bij de halte niet open. Toen kwam het, ik begon met praten (ja echt waar) tegen haar ook nog (geen grap jongens) en ze praatte terug (wonderen bestaan). Nou 200 meter verder gingen de deuren open, ik moest een takke end teruglopen en zij ook. Een stuk liep ze achter me ik dacht "doe iets, zeg iets" en zo geschiedde voor de tweede keer zei ik wat tegen haar maar nu volgde er daadwerkelijk een gesprek, we begonnen te praten over het OV, dienstregelingen die kuthaltes die de hele tijd veranderden, ze moest lachen om mij (ik ben grappig jawel) en het belangrijkste was: het was geen eenzijdig gesprek.
Na een tijd scheidden onze wegen, ze zei "succes met je bus he, ik moet die kant op" en toen zei ik "okee". De randdebiel die heloef heet (of nou ja Rayen) zei alleen okee en liep de andere kant op.
Tot zover mijn faal.
Ach, je hebt weer geoefend.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Tot zover mijn faal.
Welke bus?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Tot zover mijn faal.
Het kan eigenlijk wel. Ik het ook nooit, hoor daar niet van, maar het kan welquote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je kan ook niet altijd meteen na zoiets om een telefoonnummer ofso vragen....
het kan, maar of je het echte nummer krijgt of een fake is een 2dequote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk wel. Ik het ook nooit, hoor daar niet van, maar het kan wel
Ja maar dit is ook niks.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je kan ook niet altijd meteen na zoiets om een telefoonnummer ofso vragen....
Ik versier altijd vrouwen bij rood licht. Nog nooit afgewezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef Crutch het volgende:
Overigens niet zo slecht hoor heloef.
Zo snel hoeft het niet te gaan, anders kun je net zo goed vrouwen gaan versieren bij het rode stoplicht.
tis ook nooit goed he?quote:
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Tot zover mijn faal.
Dit was in ieder geval niet goed nee.quote:
ja, maar als je het helemaal niet vraagt heb je sowieso niksquote:Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het kan, maar of je het echte nummer krijgt of een fake is een 2de
Is dat jou ooit overkomen?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het kan, maar of je het echte nummer krijgt of een fake is een 2de
je hebt twee hoodrats in zuid-oost gepimpt en hebt dik 300 verdiend en beiden een blauw oog gegeven? aw wat romantisch!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
nee gelukkig niet, maar maten wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
Mwhaaha
En weer BilluuhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwhaaha
En weer Billuuhhhhhhhsexy onderbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Mwhaaha
En weer BilluuhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Mwhaaha
En weer BilluuhhhhhhhAh daarom zat je steeds te vragen of hij al weg wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe eens een gokje naar de mijne?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar julie voornamen. Hoe heten jullie?
Ik Ethan (aka Eugene)
Haan?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doe eens een gokje naar de mijne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Moonwalk het volgende:
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.hey dat ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit hetzelfde truucje als van soit? Eerst een verhaal vertellen over jezelf, vissen naar die van anderen om later te gebruiken tegen diegene?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar julie voornamen. Hoe heten jullie?
Ik Ethan (aka Eugene)
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Bah, gadverdamme zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks./uncategorized/man_ass_naked.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klinkt goed
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:
je weet niet wat je zegtquote:
natuurlijk heb ik al lang gekeken, wie hou ik voor de gekquote:Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
/uncategorized/man_ass_naked.jpg
klinkt goed
zie je wel, deze man en deze billen zijn meerdere "quote:
fuckquote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij niet. jij hebt een tattoo op je rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef stefanhaan het volgende:
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.Ik zou dr doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Het doet me dus helemaal niets he, ik zie hem denk ik liever met boxerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij het?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij niet. jij hebt een tattoo op je rug.
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.Bedankt nu word ik herinnerd aan het feit dat ik al twee dagen niet gefapt heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C'est la vie
hmm. Nee deze is van mijquote:
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.jammer dat je een blondje kiest. ik zou haar wel doen hoor, daar niet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt nu word ik herinnerd aan het feit dat ik al twee dagen niet gefapt heb.
Ik al de hele week niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Huh.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde truucje als van soit? Eerst een verhaal vertellen over jezelf, vissen naar die van anderen om later te gebruiken tegen diegene?
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Medien houden toch niet van spierballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
ja dat vind ik ook wel jammer maarjaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer dat je een blondje kiest. ik zou haar wel doen hoor, daar niet van.
Ik vraag me nog steeds af wat je allemaal te weten bent gekomen over dat meisje.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wauw, ik zou het liefst met 2 handen gretig die billen willen vastpakkenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het doet me dus helemaal niets he, ik zie hem denk ik liever met boxer
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
TevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tevensdat piercing/moedervlek/puist ding boven dr lipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
TevensShe skinny maynSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er gewoon niets meequote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wauw, ik zou het liefst met 2 handen gretig die billen willen vastpakken
en toch ben je erquote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik dat was zat ik nu niet op fok denk ik.
Tevensnee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie zou dit ijsje links laten liggen?
Jezus mensen het gaat om een neukbeurd geen ideale chick voor een relatie![]()
Ik dacht ik zeg het niet...maar dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat piercing/moedervlek/puist ding boven dr lip
Neen, neen we hebben alleen gepraat over de gemene deler als het ware, het OV.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat je allemaal te weten bent gekomen over dat meisje.
Je hoeft geen namen te geven of woon locaties, maar ik vraag me gewoon af of je haar naam uberhaupt hebt, of je weet waar ze woont waar ze studeert etc...
Dat is juist mooiquote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat piercing/moedervlek/puist ding boven dr lip
Misschien iets persoonlijker zijn de volgende keer?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Neen, neen we hebben alleen gepraat over de gemene deler als het ware, het OV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Grijp je nooit newbie zijn billen stevig vast?quote:
Geen idee, dat is sowieso aan de mannen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, maar niet te erg om haar af te schrijven.
Hoezo geen idee..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen idee, dat is sowieso aan de mannen.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens stop alsjeblieft met die plaatjes
Dat klinkt als mijn leven de afgelopen twee maanden.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die film op net 5 doet me aan dit topic denken. Een faal-versierpoging, friendzone etc.
Ik kijk geen films, alleen porno.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die film op net 5 doet me aan dit topic denken. Een faal-versierpoging, friendzone etc.
Jawel maar meer om het allemaal een beetje aan te drukken zegmaarquote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Grijp je nooit newbie zijn billen stevig vast?
Als je die plaatjes ziet op internet in de wetenschap dat je nog nooit een woeste avond gehad hebt met een mooie vrouw dan doet dat pijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Sowieso proberen het gesprek te brengen op woonplaats en studie wat makkelijk kon want ze weet ook waar woon.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien iets persoonlijker zijn de volgende keer?
Ik heb dat niet eens met een lelijke vrouw.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je die plaatjes ziet op internet in de wetenschap dat je nog nooit een woeste avond gehad hebt met een mooie vrouw dan doet dat pijn.
Oh. Nou ja, te laat..ik stel me je nu al voor als een knappe Spaanse.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen druppel.
Mijn moeder hield van opera.
Ik dacht ook meteen aan jou, eerlijk gezegd. Het was een stevige jongen die een mooi meisje wilde versieren en hij werd keihard gefriendzoned.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn leven de afgelopen twee maanden.
Ik vind het een prachtige naam.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen druppel.
Mijn moeder hield van opera.
Ik ben bang voor lelijke vrouwen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat niet eens met een lelijke vrouw.
Hoe denk je dat dat voelt?
Hoax, je liegt.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heet gewoon lekker stefan
Wie had dat nou gedacht
Oh ik wel hoor als ik in een relatie zit dan zit ik regelmatig aan zijn billen. Als ik even langsloop ofzo, dan moet ik er vaak even aanzittenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel maar meer om het allemaal een beetje aan te drukken zegmaar
Niet omdat ik zo op mannenbillen geil, absoluut niet.
Ik probeerde geen mooi meisje te versieren, dat is het verschil.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan jou, eerlijk gezegd. Het was een stevige jongen die een mooi meisje wilde versieren en hij werd keihard gefriendzoned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ik ben niet bang meer voor mooie vrouwen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben bang voor lelijke vrouwen.
Oké oke eigenlijk heet ik henk-jan en studeer ik economie, en ben ik een korpsbal die in delft woont.quote:
ik heb dat met billentikken.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor als ik in een relatie zit dan zit ik regelmatig aan zijn billen. Als ik even langsloop ofzo, dan moet ik er vaak even aanzitten1 seconde ofzo en dan loop ik alweer door
Zoals van de prinses. Maar die is zo jong.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige naam.
Al geniet de combinatie "Carmen- Victoria" mijn voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |