quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Moonwalk het volgende:
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Het doet me dus helemaal niets he, ik zie hem denk ik liever met boxerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij het?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij niet. jij hebt een tattoo op je rug.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef stefanhaan het volgende:
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.Bedankt nu word ik herinnerd aan het feit dat ik al twee dagen niet gefapt heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
hmm. Nee deze is van mijquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef stefanhaan het volgende:
oké nu eentje voor de eckte mannen hier.jammer dat je een blondje kiest. ik zou haar wel doen hoor, daar niet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt nu word ik herinnerd aan het feit dat ik al twee dagen niet gefapt heb.
Ik al de hele week niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Huh.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde truucje als van soit? Eerst een verhaal vertellen over jezelf, vissen naar die van anderen om later te gebruiken tegen diegene?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Moonwalk het volgende:
op eigen risico kijken. wil geen gezeik horen. geen piep, geen pep. niks.Medien houden toch niet van spierballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
ja dat vind ik ook wel jammer maarjaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer dat je een blondje kiest. ik zou haar wel doen hoor, daar niet van.
Ik vraag me nog steeds af wat je allemaal te weten bent gekomen over dat meisje.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
wauw, ik zou het liefst met 2 handen gretig die billen willen vastpakkenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het doet me dus helemaal niets he, ik zie hem denk ik liever met boxer
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
TevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tevensdat piercing/moedervlek/puist ding boven dr lipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
TevensShe skinny maynSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er gewoon niets meequote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wauw, ik zou het liefst met 2 handen gretig die billen willen vastpakken
en toch ben je erquote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik dat was zat ik nu niet op fok denk ik.
Tevensnee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie zou dit ijsje links laten liggen?
Jezus mensen het gaat om een neukbeurd geen ideale chick voor een relatie![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik dacht ik zeg het niet...maar dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat piercing/moedervlek/puist ding boven dr lip
Neen, neen we hebben alleen gepraat over de gemene deler als het ware, het OV.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat je allemaal te weten bent gekomen over dat meisje.
Je hoeft geen namen te geven of woon locaties, maar ik vraag me gewoon af of je haar naam uberhaupt hebt, of je weet waar ze woont waar ze studeert etc...
Dat is juist mooiquote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat piercing/moedervlek/puist ding boven dr lip
Misschien iets persoonlijker zijn de volgende keer?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Neen, neen we hebben alleen gepraat over de gemene deler als het ware, het OV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Grijp je nooit newbie zijn billen stevig vast?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |