niet zozeer van mijn rug, wel van mijn voeten als ik lang loop.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah I sees, je middel loopt ook wat schuin inderdaad.
Zonder zooltjes zal je wel last van je rug krijgen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:
Voor mooie tattoos raad ik dit boek aan:
[ afbeelding ]MAar met zulke tattoo's heb je echt je hele lichaam nodig en niet zomaar een backpiece enzo. Daarom vind ik die vaak wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik je een roodneusje slaan?
[ afbeelding ]ik heb ook een japanse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Zoiets zou ik een stuk mooier vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf zou ik graag een sleeve willen waarin je een wereld ziet vol met snoepgoed en mario/dora/hello kitty. Gewoon. Omdat het kan.
fixed.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb scheve bekken en ik sta daar op blote voeten. Vandaar dat mijn rechterschouder lager staat
Normaal heb ik zooltjes. gots the moves like jagg.
Zij is mooiquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:
afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]Goed toch dat je gewoon een praatje ging houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende keer hossel je der gewoon.
Geef dan tips.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed toch dat je gewoon een praatje ging houden.De volgende keer hossel je der gewoon.
een tattoo is ook persoonlijk en daarom begrijp je ze waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik ben echt geen fan van tatoeages
die van die vrouw met die grote vind ik wel mooi
maar ik vind gewoon dat de meeste mensen iets uitkiezen dat ik onbegrijpelijk of lelijk vind
moeten ze zelf weten daar niet van
de mijne vind jij wel mooi.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik vind gewoon dat de meeste mensen iets uitkiezen dat ik onbegrijpelijk of lelijk vind
Maar stefan, even ophouden met trollen. Die tat is niet van jouquote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
een tattoo is ook persoonlijk en daarom begrijp je ze waarschijnlijk niet
Hoe moet zoiets dan? Kan je een meisje dat je op straat/in de bus ontmoet om haar nummer vragen?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
De volgende keer hossel je der gewoon.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar stefan, even ophouden met trollen. Die tat is niet van jou
dat snap ik ook welquote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
een tattoo is ook persoonlijk en daarom begrijp je ze waarschijnlijk niet
Ik ken een meisje die heeft 'sleeves' als ik het goed benoem. En spreeuwen boven haar buste. En haar rug ook vol. In een wit zonder mouwen en straps kan het best sexy staan hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
heb ik die gezien?quote:
Het kan wel, maar in de praktijk zou ik het ook niet doenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe moet zoiets dan? Kan je een meisje dat je op straat/in de bus ontmoet om haar nummer vragen?
Ofc... Why not?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe moet zoiets dan? Kan je een meisje dat je op straat/in de bus ontmoet om haar nummer vragen?
Jij bent nog 18 man, hoe kom je aan dat geld, is niet zomaar een 'piece'quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]is hij wel
vraag maar aan joysa
een gitaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef stefanhaan het volgende:
ik wil ook nog iets op mijn rechterpols laten zetten, maar weet niet wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |