Jij niks meer laten horen of zij?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
1 keer geneukt en toen niets meer laten horen...
Daar had je toch zeker geen Facebook voor nodig gehadquote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
1 keer geneukt en toen niets meer laten horen...
Daar kwam ik ook achterquote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar had je toch zeker geen Facebook voor nodig gehad
hij had idd wel wat beter gezet kunnen worden, maar het idee is vetquote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hou van tattoo's en van Hello Kitty maar dat is een uberlelijk ding
Gekloot kan ook vanalles zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 21:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nee, serieus. Ooit weleens in trein van Zwolle naar Amsterdam meisje versierd en nummer geregeld. Ze was wat jong haha.
Wel een keer een beetje gekloot, maar daarbij gelaten.
Zou jij aan een random jongen op straat je facebook/naam geven?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou met der naam beginnen. "Misschien spreek ik je nog eens." "Heb je anders facebook ofzo?" Telefoonnummers zijn vaak een hogere drempel om te geven.
Ik had daar even overheen gelezenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van het meisje moet ik het daarbij laten
Het viel wel mee, vooral het leeftijdsverschil was groot.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had daar even overheen gelezen
Myr is Facebook fan.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou jij aan een random jongen op straat je facebook/naam geven?
ga voor HTC dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Blegh, ik kan geen iPhone krijgen.
De gulden middenweg: Samsung.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ik ben nu bezet maar als ik single was en een kerel zou mij genoeg boeien (zodat ik ook nieuwsgierig word naar hem) waarom niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou jij aan een random jongen op straat je facebook/naam geven?
Jij hebt wel wta weg van "heatwave" die vreselijke mod hier op fok.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van het meisje moet ik het daarbij laten
Ik vind het zo'n tattoo waar je gewoon later spijt van krijgt. Op een moment kan het heel leuk zijn maar ik weet niet of je nog zo tof vind als je ouder bent. Ik heb liever subtiele tattoo's die een betekenis hebben en waar je later ook niet op terugkijkt dat je er spijt van krijgt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij had idd wel wat beter gezet kunnen worden, maar het idee is vet
Dat zei mijn moeder ook al.quote:
die scoort wel heb ik gehoordquote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij hebt wel wta weg van "heatwave" die vreselijke mod hier op fok.
Je hebt geen idee hoe bizar die vergelijking is.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij hebt wel wta weg van "heatwave" die vreselijke mod hier op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |