SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nagelswapdoos 2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen viel de doos van ellende uit elkaar; vandaar de:
NagelswapkofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En na een winterslaap; met nieuwe koffermama's:
Nagelswapkoffer; the sequel
01. Diconnected
02. Nagelschaartje
03. Incantrix
04. Milka82
05. PriemGirl
06. RenRen
07. Debsterr
08. afivi
09. Joysa
10. Stormqueen
11. Sharana_LV
Deelnemers nieuwe ronde:
Bubseltje
Zoeperzazke
Sokkepok
Puckzzz
Mirjam
Spaceinvaders
Unfckingtitled
Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!
AANMELDEN VIA PM BIJ LINDYTJE EN PUCKZZZ!Game on, girlz!
[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 25-01-2012 21:05:23 ]![]()
Perfect![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Even een huishoudelijke mededeling, waarschijnlijk gaat de doos zaterdag alweer op pad, nog voor mijn verslag online staat.
De reden is dat ik doordeweeks nul tijd heb om de doos weg te brengen (Tot 6 uur op kantoor) en mijn go-to TNTpostkantoortje gesloten is en ik de halve stad door moet met de koffer.
Dan is in ieder geval voor iedereen duidelijk waarom de koffer al zo vroeg weer op stap gaat![]()
![]()
Priem!!!
Hulde voor de OP
Ren, ik heb (nadat ik gisteren de koffert bij de Jumbo hheb gedropt), vandaag gezien dat de pakketman hem daar ophaalde (toen ik peuken aan het halen was), faal
Maar ik heb hem nu met eigen ogen in de TNT-bus zien verdwijnen
Dus ik denk dat ie morgen wel bij jou is
Don't come closer, I might hurt you![]()
Euj, ik heb me allang aangemeld voor de nieuwe ronde maar sta er niet tussen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:50 schreef Debsterr het volgende:
Euj, ik heb me allang aangemeld voor de nieuwe ronde maar sta er niet tussen.
Je staat volgens mij ook niet in het excel-bestand
Ik ga het meteen doorgeven aan Puckzzz
O ja sorry maar ik had het topic niet opnieuw doorgelezen of er nog meer mensen waren aangemeld (bedenk ik me net![]()
![]()
)
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ik ga zo even kijken of je er bij staatquote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef Mirjam het volgende:
ik had me ook aangenmeld voor de nieuwe ronde
Als ik me niet vergis staan debbs en mir allebei in de lijst hoor![]()
HULDE voor de mooie OP!!!![]()
![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ah, oké, dan is het goedquote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik me niet vergis staan debbs en mir allebei in de lijst hoor![]()
HULDE voor de mooie OP!!!![]()
![]()
(had je mijn mail nog gehabt?)Don't come closer, I might hurt you![]()
Dit las ikquote:Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, oké, dan is het goed
(had je mijn mail nog gehackt?)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Zekers! Waneer ik vanavond helemaal zielig en alleen in mijn flatje zit ga ik de excel bijwerkenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, oké, dan is het goed
(had je mijn mail nog gehabt?)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Zou hij er al zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 18:40 schreef Lindytje het volgende:
Priem!!!
Hulde voor de OP
Ren, ik heb (nadat ik gisteren de koffert bij de Jumbo hheb gedropt), vandaag gezien dat de pakketman hem daar ophaalde (toen ik peuken aan het halen was), faal
Maar ik heb hem nu met eigen ogen in de TNT-bus zien verdwijnen
Dus ik denk dat ie morgen wel bij jou is![]()
![]()
Joepiequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef RenRen- het volgende:
Zo, net weg van kantoor,hoor van vrij betrouwbare brom dat er iets is![]()
Ja wat moet ik nou met die doos
Ik zit hier met 30 lakjes op mijn nachtkastjes. Hoe kan ik nou kiezen.![]()
![]()
First world problemsquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef RenRen- het volgende:
Ja wat moet ik nou met die doos
Ik zit hier met 30 lakjes op mijn nachtkastjes. Hoe kan ik nou kiezen.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Truste mopkequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Superzwaar en serieus hoor.![]()
Ik ga denk ik even slapen. Eerst. Ik ben op en heb rugpijn.En jouw reactie op Deltacephei.nl
zo droog.
Die over de spiced chocolate quad?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Truste mopkeEn jouw reactie op Deltacephei.nl
zo droog.
![]()
![]()
Lieve schatten die meedoen aan de koffer, een verzoek vanuit mijn kant:
Zouden jullie als je een lijstje sturen met in- en uit de koffer, een foto mee willen sturen van wat er in en er uit gaat?
Dat scheelt mij een boel zoekwerk en geeft een beter overzicht.
Thanx!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die over de spiced chocolate quad?![]()
...quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef RenRen- het volgende:
Zo, we doen het dus lekker omgekeerd. Het verslag komt! Maar eerst mag ik 'm gaan versturen naaaar.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Have fun Debs![]()
Ben benieuwd naar het verslag.
Verslagggg
En woei ! Veel plezier debs
Helaas geen gewoonlijke Ren-post, ik ben zo niet geinspireerd en tijd is buh. Maar wel pretty pics.
1
2
3
4
5
6
7
8_________________________________________________
/ \
| |
| WAT IS DIS |
| |
\_ _____________________________________________/
| /
|/
1
2
3
4
5
6
7
/ \
| |
| I NO WAT DIS IS |
| |
| /
|/
1
2
3
4
5
6
7
/ \
| |
| SWAPDOOOOOOOOS |
| |
| /
|/
Eruit gegaan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een Nubar Isis Purple voor mams.
1
2
3
4
5
6
7
/ \
| |
| Dat was a lot. |
| |
| /
|/![]()
![]()
Holy fuck wat een buit!![]()
Have fun Debs!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Ik wilde er ook eentje. Maar ik had niets om weer terug te doen in de doos. Dus i cry![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
ik had natuurlijk le hondjes in de koffer kunnen doen....Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik had natuurlijk le hondjes in de koffer kunnen doen....![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 23:16 schreef RenRen- het volgende:
Zeg, ik dacht dat je het leuk vond hier.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Goeden buit!
En grappig, ik herken het grootste gedeelte niet (behalve de kleancolor, die heb ik er zelf ingegooid), dus er zijn twee mogelijkheden:
1) Mijn geheugen is bijzonder slecht
2) De kofferinhoud is bijzonder divers en veranderlijk
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Pahahah datquote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef RenRen- het volgende:
Veel he!Ik loog ook niet toen ik zei dat er 30 op mn nachtkastje stonden
Wat stinken kleancolors.Ik had hem er ook uit gehaald en toen deed ik hem open and i was like: Ow hellll no
Zijn wel gaaf though
Maar errrrrrg leuke buitIk herken er veel die ik ook in mijn handen had
Die ga ik smeren als het warmer is en als ik verkouden ben denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahah datIk had hem er ook uit gehaald en toen deed ik hem open and i was like: Ow hellll no
Zijn wel gaaf though
Maar errrrrrg leuke buitIk herken er veel die ik ook in mijn handen had
Warmer: Dan kunnen mn ramen open
Verkouden: Spreekt voor zich. Mán wat een geur
Denk een combiquote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden buit!
En grappig, ik herken het grootste gedeelte niet (behalve de kleancolor, die heb ik er zelf ingegooid), dus er zijn twee mogelijkheden:
1) Mijn geheugen is bijzonder slecht
2) De kofferinhoud is bijzonder divers en veranderlijk![]()
![]()
Oh men! Wat een geweldige lakjes heb je gescoord! Bij elke dacht ik WAUW!
Veel plezier Debs!
[ Bericht 0% gewijzigd door Unfckingtitled op 13-12-2011 15:21:59 ]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Hondjes
Lakjes
Leuk verslag Ren!!Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
PM ontvangen Debssje, maar zou je fotootjes willen maken van de in en uit? Anders moet Lin zoveel swatches opzoeken
Ooh tuurlijk! Dat wordt dan wel pas zaterdag.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
PM ontvangen Debssje, maar zou je fotootjes willen maken van de in en uit? Anders moet Lin zoveel swatches opzoekenOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Prima, no problemquote:Op donderdag 15 december 2011 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh tuurlijk! Dat wordt dan wel pas zaterdag.
We hebben er nog iemand bij. Kan een modje de OP aanpassen en Bubseltje aan de lijst toevoegen? Thnx!
Vanochtend foto's naar Lin gestuurd voor goedkeuring in/uitquote:.
OHAIquote:
Goed. Woensdagavond, ik zat nietsvermoedend aan een Sinterklaas gedicht te werken (werk, laat uitje, anonieme gedichten) toen ineens de bel ging. Wie verwachtte ik nog? Niemand! Maar, zo bleek, het was de fantastische pakketmeneer die ik met Herman op de arm begroette (want Herman wil graag naar buiten en dat mag niet dus hou ik 'm maar vast). Omdat 10 kilo van de swapkoffer en 6 kilo van Herman samen niet ging werken, heb ik Herman ergens op de trap gegooid (geloof ik, ik was in extase bij het besef dat dit DE koffer betrof) en ben, met de koffer innig in mijn armen genomen, de trap op gerend.
Ja, en daar lag 'ie dan, op mijn stoel, met het papier er enigszins gehavend omheen.
Het was alsof het lot het zo had bedoeld, Sinterklaas papier ter afleiding van mijn Sinterklaas gedicht (dat was immers nog niet af - na 2,5 uur met mijn doos gespeeld te hebben kreeg het dan eindelijk de laatste aandacht die het nodig had).
In de doos een enorme stapel met lakjes, sommige zo ingepakt dat je bijna onmogelijk kon zien wat het was, sommige koud en nakend zonder jas. Ik ben heerlijk systematisch door de inhoud gegaan, alles wat niet mijn interesse trok en nog gekleed was mocht direct terug, alles wat niet interessant was maar onderkoeld bleek mocht apart en natuurlijk alles wat wel direct in het oog sprong.
Uiteindelijk was ik er vrij snel uit - sommige bijzondere lakjes wilde ik graag maar dan hoogstwaarschijnlijk allee om het hebbuh hebbuh hebbuh gehalte, en uiteindelijk heb ik 8 prachtlakjes overgehouden. Ze staan wel slecht op de foto, maar goed.
OPI Cuckoo for this color - L'Oreal Magnetic Prune - CND Effects Gold Sparkle - No7 Dollar - OPI Mrs. O'Leary BBQ - OPI Last Friday Night - OPI Yes... I Can-Can! - Nfu Oh 48
Daar gaan dan deze pretties weer voor terug. Dinsdag gaan ze weer op reis want ik moet ze nog aankleden en de naam van de volgende gelukkige weet ik nog niet.
Al met al een heel goede tweede ervaring met de koffer en superleuk om alle dingetjes die erbij zitten door te nemen!
Goeie buitsowieso: CND effects
Ik moet ze echt nog eens allemaal
![]()
Goede buit Debs
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Haha ja zo kwam 'ie aanquote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef RenRen- het volgende:
Kwam hij zo aan? Wtf hebben ze gedaan.![]()
Goede buit, herken er veel van.! Dus ik ga er ook wel veel papier omheen frotten
.
Nou, ben blij dat je adres er nog opzat danquote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja zo kwam 'ie aan! Dus ik ga er ook wel veel papier omheen frotten
.
![]()
![]()
Ben ik nou zo scheel of staat er niet naar wie ie nu gaat?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Nope... ik ga Puckzzz nog eens PM-enquote:Op maandag 19 december 2011 18:50 schreef Joysa het volgende:
Ben ik nou zo scheel of staat er niet naar wie ie nu gaat?.
It seems I have a lifequote:Op maandag 19 december 2011 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope... ik ga Puckzzz nog eens PM-en.
PM komt er aan babe
[disclaimer] we doen het met opzet een beetje rustig aan. Er zijn niet zoveel deelneemsters, dus als we als een malle door de lijst gaan is er ook geen lol aan he?[/disclaimer]
Woops, ongeduldigquote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
It seems I have a life
PM komt er aan babe
[disclaimer] we doen het met opzet een beetje rustig aan. Er zijn niet zoveel deelneemsters, dus als we als een malle door de lijst gaan is er ook geen lol aan he?[/disclaimer]
.
But but....quote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
It seems I have a life
PM komt er aan babe
quote:![]()
Trouwens: Bij deze meld ik me graag nog even aan voor een 2de ronde![]()
Ik heb een PM gestuurd
Mooie buit Debs! En ik ben HEUL benieuwd naar de OPI die erin gegaan is
Eksterogen, ik heb ze
Wíe?quote:![]()
heb dit topic er op nagelezen maar zie niemand die zo heet
No worries, post wel gewoon mee in het SHJN-topic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wíe?![]()
heb dit topic er op nagelezen maar zie niemand die zo heet
Waar dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
No worries, post wel gewoon mee in het SHJN-topic.
Of bedoel je de niet SC-SHJN?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Nee, niet de SC, het gewone topic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar dan?
Of bedoel je de niet SC-SHJN?Don't come closer, I might hurt you![]()
Kwam haar net tegen inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, niet de SC, het gewone topic.
Ah vandaar!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
![]()
WHOEI
Ik weet al wie er zometeen als de sodemieter eerder naar huis gaat
![]()
En ik ben inderdaad niet zo'n fanatieke slowchatter, kan jullie niet bijhouden![]()
![]()
Dat is toch niet erg!!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef afivi het volgende:
WHOEI
![]()
En ik ben inderdaad niet zo'n fanatieke slowchatter, kan jullie niet bijhouden
Leuk dat je blij bent dat de koffer jouw kant op komt
Ik hoop dat 'ie er al is!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef afivi het volgende:
WHOEI
![]()
En ik ben inderdaad niet zo'n fanatieke slowchatter, kan jullie niet bijhoudenOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Yes, ik heb hem gisteravond opgehaald bij de buren! Er zat een mooie 'breekbaar'-sticker op het pakket, dat was wel van toepassing op de rug van mijn ouwe buurmanIk heb me gisteravond al heel erg vermaakt met het doorrauzen van de koffer en ga er vanavond vrolijk mee verder. God, ik haat mijn werk
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: