quote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef MaJo het volgende:
Ik zit op de dokter te wachten. Kan nu al bijna een week niet staan door de duizeligheid/misselijkheid dus maar weer naar de dokter. Zondag zei de dokter dat het door mijn buikpijn komt, lijkt me sterk aangezien ik ook erge oorpijn heb
Ja, ¤55 voor 18 flesjes met 2cl whisky (in totaal één fles whisky per dag), in totaal zijn er 29 deelnemers...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel erg leuk zoiets. Begrijp ik nu dat jullie allemaal gelapt hebben en dan zo'n proefdoos hebben gekregen?
Nee, maar die zullen niet ver van de centrale hal zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:54 schreef wyccie het volgende:
Het station van Amsterdam is veranderd, hè? Weet iemand waar de bagagekluizen zich bevinden?
" In Amsterdam vindt u deze naast de AH-to-Go"quote:Op donderdag 8 december 2011 12:54 schreef wyccie het volgende:
Het station van Amsterdam is veranderd, hè? Weet iemand waar de bagagekluizen zich bevinden?
Lekker danquote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef MaJo het volgende:
Ik zit op de dokter te wachten. Kan nu al bijna een week niet staan door de duizeligheid/misselijkheid dus maar weer naar de dokter. Zondag zei de dokter dat het door mijn buikpijn komt, lijkt me sterk aangezien ik ook erge oorpijn heb
Volgende week.quote:
Dat moet wel te vinden zijn, thanks.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
" In Amsterdam vindt u deze naast de AH-to-Go"
Ja ze zijn vrij gemakkelijk te vinden. En volgens mij zit de AH aan de achterkant van het station. Ze staan dus gewoon in de grote hal.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgende week.
Ik ga zo maar wat extra NS-dagkaarten inslaan.
[..]
Dat moet wel te vinden zijn, thanks.
Altijd toch? Alcohol verdooft en desinfecteert, moet wel goed zijn!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, bierweekend. Misschien helpt alcohol wel tegen keelpijn?
Nee, vrijgezellenweekend.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, bierweekend. Misschien helpt alcohol wel tegen keelpijn?
Sterke alcohol ja...bier niet. En daarbij, als ik koorts heb, dan wordt dat alleen maar erger als ik het op een zuipen zetquote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Altijd toch? Alcohol verdooft en desinfecteert, moet wel goed zijn!
8 flesjes bier is toch ook 40%?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sterke alcohol ja...bier niet. En daarbij, als ik koorts heb, dan wordt dat alleen maar erger als ik het op een zuipen zet
Ja misschien flauw, maar bij ons is een bierweekend een weekend met veel Belgische speciaalbieren. Dus andere koekquote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus bierweekend, tenzij jullie opeens de behoefte krijgen om gezellig thee te gaan drinken.
Maar per bier maar 5% dus dat zet geen zoden aan de dijk als het iets moet ontsmetten.quote:
Gewoon 2x destilleren danquote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar per bier maar 5% dus dat zet geen zoden aan de dijk als het iets moet ontsmetten.
Dat is gewoon een klotestreek. En echt harteloos is niet blussen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef wyccie het volgende:
Hadden ze beter in de kazerne kunnen blijven of teruggaan, wat harteloos om daar toe te staan kijken.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ze zijn vrij gemakkelijk te vinden. En volgens mij zit de AH aan de achterkant van het station. Ze staan dus gewoon in de grote hal.
Niet aan de voorzijde nog, afgelopen zaterdag er nog geweest en de boel zat nog potdicht.quote:Zag onlangs wel een item dat de normale voordeuren weer open zijn
Huh? En dit dan? http://nos.nl/video/30741(...)am-cs-weer-open.htmlquote:Op donderdag 8 december 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..], daar zit de AH...
[..]
Niet aan de voorzijde nog, afgelopen zaterdag er nog geweest en de boel zat nog potdicht.
Alleen de zijkanten zijn open...
Kan hier geen filmpjes bekijken, dus geen idee wat je toont.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:39 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Huh? En dit dan? http://nos.nl/video/30741(...)am-cs-weer-open.html
Klopt.quote:Overigens is er nog een tweede AH ToGo.
Het filmpje toont de officiële opening van de hoofdingang.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan hier geen filmpjes bekijken, dus geen idee wat je toont.
Open deuren?
[..]
Klopt.
Eén zit aan de achterzijde (Noord) en één zit aan de Oostzijde...
Zag aan de datum bij het item dat dit in oktober al was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Het filmpje toont de officiële opening van de hoofdingang.
Ha, dat Ziggo Dome (naast de Arena) is nog niet eens af...quote:Op donderdag 8 december 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de liefhebbers: Pearl Jam komt weer naar Nederland. 17 December begint de verkoop voor de Ziggo Dome(?)
Mocht je willen gaan...zorg dat je een kwartier van tevoren bezig bent met bestellen.
Maar volgend jaar Juni wel als het goed is.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dat Ziggo Dome (naast de Arena) is nog niet eens af...
Dat zou mooi zijn, dan hoef ik niet meer naar Ahoy...quote:Op donderdag 8 december 2011 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar volgend jaar Juni wel als het goed is.
Konden ze niet gelijk uitspuiten dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:41 schreef MaJo het volgende:
het nieuwe bedrijf onder ons viert zijn opening en daarom steken ze de hele tijd vuurwerk af. Ik schrik me steeds de tering
![]()
Van de dokter trouwens neusspray gekregen en ik moet mijn oor uit laten spuiten want er zit een flinke brok inhopelijk gaat de duizeligheid nu eindelijk weg!
Bij ons doet de huisarts dat inderdaad direct. Enige keer dat het bij mij moest gebeuren was toen ik 3 was ofzo. Weet het niervormige bakje nog en dat ik heel hard moest huilen, omdat het een rotgevoel was.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Konden ze niet gelijk uitspuiten dan?
Zonder je oren te druppelen? Dat is hartstikke pijnlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Konden ze niet gelijk uitspuiten dan?
Dat rotgevoel komt omdat je dus niet had gedruppeldquote:Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij ons doet de huisarts dat inderdaad direct. Enige keer dat het bij mij moest gebeuren was toen ik 3 was ofzo. Weet het niervormige bakje nog en dat ik heel hard moest huilen, omdat het een rotgevoel was.Zal wel een van m'n eerste herinneringen zijn bedenk ik me nu.
Ik vind ze juist relaxter dan plonspottenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nederland is ook een van de weinige landen met vlakspoelers., wat is dat toch met Nederlanders?
Tot nu toe heb ik er nog niks aan gehad. In het bloedgeeftopic was er toch een discussie over geweest? Je hebt nog steeds je oproepkaart en ID nodig. Dat pasje is er voor de toekomst, als ze het allemaal willen centraliseren en digitaliseren.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@wyccie zo'n bloeddonorpas, heb je dat wel echt nodig? Ik heb er nooit een gekregen namelijk.
Vandaar die volle portemonnee.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik er nog niks aan gehad. In het bloedgeeftopic was er toch een discussie over geweest? Je hebt nog steeds je oproepkaart en ID nodig. Dat pasje is er voor de toekomst, als ze het allemaal willen centraliseren en digitaliseren.
En blijkbaar ben ik gewoon een pasjesfan.
Ik ga het proberenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de liefhebbers: Pearl Jam komt weer naar Nederland. 17 December begint de verkoop voor de Ziggo Dome(?)
Mocht je willen gaan...zorg dat je een kwartier van tevoren bezig bent met bestellen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond! Heb ik nog iets gemist de laatst 2 dagen?m
Dat had ik ook jaquote:Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij ons doet de huisarts dat inderdaad direct. Enige keer dat het bij mij moest gebeuren was toen ik 3 was ofzo. Weet het niervormige bakje nog en dat ik heel hard moest huilen, omdat het een rotgevoel was.Zal wel een van m'n eerste herinneringen zijn bedenk ik me nu.
Vaag. en je browser opnieuw starten?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het verbergt telkens de posts in dit topicen dan moet ik weer terug naar de Index en kan het alleen zien als ik op het 'laat posts sinds laatste bezoek zien' knopje druk
Ja! Mij!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond! Heb ik nog iets gemist de laatst 2 dagen?m
Dat geloof ik niet!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie is teleurgesteld dat E. toch niet tot het eind van het jaar weg is.
Euhm, E. Kreeg een andere planning en Etcie kwam daar over miepen.quote:
Was het langer geworden?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, E. Kreeg een andere planning en Etcie kwam daar over miepen.
Nee, veel korter.quote:
Stress? Je hebt nu een jaar de tijd.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Damn sinterklaasgedichten...elk jaar weer hetzelfde gestress
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Was het maar waar! Wij vieren het dit weekend pas ivm proefschrift-stress van vriendje eerder deze week.
Maar nu is ie voorlopig klaarWe zijn gisteren lekker uit eten geweest om het te vieren
Ja dat denk ik welquote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Soempie het volgende:
Wat fijn dat hij voorlopig klaar is, LB!Blijft dat deze maand nog zo? Dat hij pas feedback krijgt na de feestdagen?
zegquote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie is teleurgesteld dat E. toch niet tot het eind van het jaar weg is.
Die zijn echt gaaf.quote:
Ik heb even in je topic gekeken, maar het is al echt een huisquote:
Oke, nu heb ik een beetje medelijden met de lezers. Die hikken er dan wel tegenaan voor de feestdagen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk ook helemaal niet dat ze er voor de feestdagen commentaar op gaan hebben hoor, die arme jongen heeft ze opgezadeld met >200 pagina's![]()
Helemaal zelf uitgezocht en ik ben er idd wel trots opquote:Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb even in je topic gekeken, maar het is al echt een huis![]()
En heb jij dat behang uitgezocht of je vriendin?Wel gaaf!
Haha ja, leuk apparaat is hetquote:Op donderdag 8 december 2011 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die zijn echt gaaf.![]()
En een mooie uitslag.
Ik moet het ook wel tof vinden want ik heb een soortgelijk behangquote:Op donderdag 8 december 2011 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Helemaal zelf uitgezocht en ik ben er idd wel trots opDank je
Ik heb van diverse mensen gehoord dat ze dachten dat het te donker en te druk zou worden, maar ik heb ook veel glas voor en achter en een lichte vloer, dus het is precies zoals ik hooptequote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet het ook wel tof vinden want ik heb een soortgelijk behang
Wel zwart, obviously
Ja, dat is wel belangrijk, ik zou dit ook nooit in een kleine kamer met maar aan 1 kant een raam hebben gedaan. En je kunt je huis zo druk maken als je zelf wilt, dat hangt niet van 1 behangetje af.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb van diverse mensen gehoord dat ze dachten dat het te donker en te druk zou worden, maar ik heb ook veel glas voor en achter en een lichte vloer, dus het is precies zoals ik hoopte
Klopt helemaal. En die lichte keuken staat recht tegenover dat donkerste behangquote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat is wel belangrijk, ik zou dit ook nooit in een kleine kamer met maar aan 1 kant een raam hebben gedaan. En je kunt je huis zo druk maken als je zelf wilt, dat hangt niet van 1 behangetje af.
TradeMarkie is aan de opbouw bezig! @ jaren 20 woning! Over de helft!!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:25 schreef MaJo het volgende:
TM waar kan ik je nieuwe huisje zien? Ben benieuwdWij hebben ook 1 muur donkergrijs, vind dat nog steeds mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar die is ook nog niet af.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Soemp, staan er ergens ook foto's van jouw babykamer?
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Heb een oude foto gevonden met het behang erop, maar men, mijn huis inrichting is wel veranderd sindsdien zeg!
Die is ook leuk ja, ik hou wel van zulk behangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een beetje een idee van het kamertje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Tof! Ik ben benieuwd, je ideeën klonken zo liefquote:Op donderdag 8 december 2011 22:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar die is ook nog niet af.Ik heb wel foto's van eh details ofzo. Even zoeken.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
leuk gedaan Soempie/ wiebelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een beetje een idee van het kamertje.
(ik ben geen fan van het TM/LB behang, maar het ziet er wel leuk uit zo op een wand.)Nobody expects the Spanish Inquisition!
ja, toen ik die zag liggen moest ik hem echt hebben.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef wyccie het volgende:
Dat egeltje is lief.![]()
Mooie herfstthema.
Heb een oude foto gevonden met het behang erop, maar men, mijn huis inrichting is wel veranderd sindsdien zeg!
Gaaf! Ik vind het wijnkistje ook leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Soempie het volgende:
Op het moment kan ik haast niks beginnen, dus al m'n plannen voor m'n verlof vallen een beetje in het water. Wiebel moet me echt met de stomste dingen helpen (trap op, bed in, kleding aandoen, etc).
Ja, verweking van de verbinding van m'n schaambot (als ik het zo goed zeg). Bekkenband werkt alleen niet. Maar kan wel goed zitten op een heel rechte stoel van hout, dus zit veel achter de laptop komende tijd denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Wat is er dan?? Bekkenproblemen?
Cool behang, wij hebben iets soortgelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die babykamer is echt te cute SoempWeten jullie eigenlijk of het een jongetje of een meisje wordt?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
ja precies.quote:
Damn, dat is echt vervelendquote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, verweking van de verbinding van m'n schaambot (als ik het zo goed zeg). Bekkenband werkt alleen niet. Maar kan wel goed zitten op een heel rechte stoel van hout, dus zit veel achter de laptop komende tijd denk ik.Bank of leunstoel gaat niet namelijk.
6 weken ja, jemig!quote:
Dat lijkt me ook zo lastig om je niet te verspreken! Ik denk dat ik het niet van tevoren wil weten, maar ik ben eigenlijk veel te nieuwsgierig dus ik denk niet dat ik dat vol zou houdenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja precies.![]()
MaJo, dat weten we en de naam ook.De kamer was trouwens al uitgezocht voor we het wisten, dus daar is niks aan te zien.
![]()
Maar ik heb me al tig keer versproken bij vrienden en familie. En heb Wiebel er ook op betrapt.
Ik heb laatst ook gekeken maar bij mij kwam het allemaal een beetje op hetzelfde neer: rond de 120 euro voor wat ik wilquote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
ik heb zomaar mn zorgverzekering gewijzigd
![]()
Ik zit al mn hele leven bij Univé, maar volgens Independer was Ditzo voor mij voordeliger, zelfs met uitgebreidere dekking
Cheapskate die ik ben, ben ik direct geswitcht
Ik schrokquote:Op donderdag 8 december 2011 23:13 schreef Soempie het volgende:
Heeft Ditzo wel contracten met zorgverleners waar je komt? Sommige verzekeraars hebben niet eens contracten met alle reguliere ziekenhuizen namelijk.
Dat was niet de bedoeling, maar wel goed om contracten na te gaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik schrok
Maar het UMCG en het Martiniziekenhuis zijn gecoverd gelukkig
Maagzuur is zo naarquote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef Soempie het volgende:
Maagzuur, check.![]()
En ik wilde het ook niet geheim houden, maar Wiebel wel. Maar op dit moment vind ik het wel leuk dat familie het bijvoorbeeld niet weet. Die zijn best nieuwsgierig en dan is het denk ik leuk om op de dag zelf te horen wat het nou is (voor ons leuk, door de reacties). En echt iedereen heeft er een idee over trouwens: 'oh je buik is zo en zo, dus het is een jongetje!' of 'het wordt een meisje, want je kijkt kattig'![]()
, etc.
Ja, inderdaad wel goed om alles even na te lopenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling, maar wel goed om contracten na te gaan.Ook voor fysio en dergelijke. Sommige mensen zijn daar niet van op de hoogte en schrikken dan natuurlijk als ze opeens een rekening krijgen. Oja, en even nagaan of je niet collectief verzekerd kunt worden, dan krijg je korting op de premie. Soms zijn die collectieven heel suf, ik ben bijvoorbeeld collectief verzekerd omdat ik elke week sport (uhuh
).
Zou wel gaaf zijn als ik weer gelijk hebquote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef Soempie het volgende:
We zullen zien.![]()
Maarre, ik ga even wat anders doen.
Sterkte vannacht!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef Soempie het volgende:
We zullen zien.![]()
Maarre, ik ga even wat anders doen.
Ik heb ook even gecheckt. Niet alles ingevuld wat ik nu verzekerd heb zoals mijn lenzen/bril en anticonceptie. Dan komt er bij mij ook Ditzo uit, maar ik geloof dat het maar 2 euro scheelt. Met lenzen, anticonceptie en extra tandzorg ben ik dus veel goedkoper uit. Tevens kan ik elk jaar een bonus terugvragen. (PMA -> collectieve verzekring bij Menzis, geen idee wat dat collectief inhoudt.)quote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit al mn hele leven bij Univé, maar volgens Independer was Ditzo voor mij voordeliger, zelfs met uitgebreidere dekking
Die is mooi, die moet ik onthouden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef Soempie het volgende:
of 'het wordt een meisje, want je kijkt kattig'![]()
, etc.
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is mooi, die moet ik onthouden.
Dat hoeft helemaal niet. Ik heb nooit gedruppeld en ben toch een paar keer dringen uitgespoten. 0.0 pijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonder je oren te druppelen? Dat is hartstikke pijnlijkEerst een paar dagen druppelen dus, maandag uitspuiten
Hoewel ik ook wel eens 1 dag gedruppeld heb omdat ik het was vergeten
Maar hier willen ze niet eens uitspuiten als je niet gedruppeld hebt
Een morielje is een zwamquote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
en morieljejus (whatever that may be?)
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een beetje een idee van het kamertje.Wat leuk
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 01:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil ik wil ik wil:
http://vikprjonsdottir.com/product/the_sealpelt_selshamurinn
hou je er rekening mee dat dit echte zeehondenhuiden zijn. Als ik me niet vergis heb ik Bear Grylls dit een keer bij een kameel zien doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil ik wil ik wil:
http://vikprjonsdottir.com/product/the_sealpelt_selshamurinn
Slaap lekker!quote:
quote:
Whutquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:17 schreef Cobra4 het volgende:
Daar zijn we mooi klaar mee. ipv 18 gaat er 28 miljard aan bezuinigingen plaatsvinden.
Nee, landelijk. Het plan was 18 miljard. Gaat nu zo'n 28 miljard worden. Iedereen gaat het dus nog meer voelen.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Vast niet door de HRA af te schaffen
Ik heb positiever nieuws, in elk geval persoonlijk danIntentieverklaring van m'n werk ontvangen dat ze me per 1 april een arbeidsovereenkomst willen aanbieden
Bezuinigingen/inkorten:quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:01 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, landelijk. Het plan was 18 miljard. Gaat nu zo'n 28 miljard worden. Iedereen gaat het dus nog meer voelen.
Ik ben benieuwd waar ze ze 10 miljard extra op willen bezuinigen.
een kleine gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Vast niet door de HRA af te schaffen
Ik heb positiever nieuws, in elk geval persoonlijk danIntentieverklaring van m'n werk ontvangen dat ze me per 1 april een arbeidsovereenkomst willen aanbieden
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
5K runnerquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Is er hier trouwens iemand die een hardloopschema/trainingsprogramma voor op de ipod heeft? ik heb laatst gezocht maar kon het niet vinden.
En ik heb er eentje nodig
Waarschijnlijk omdat er heel wat mensen op regeringsniveau dat vást niet zien zittenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:35 schreef MaJo het volgende:
De HRA hoeft ook niet afgeschaft te worden maar er zou een grens aan moeten komen van bijvoorbeeld 5 ton. Daarmee heb je alles opgelost en hoeft er op NIKS anders meer bezuinigd te worden!! Ik snap echt niet waarom dit niet al lang gebeurd is
Thanks, ben er ook best trots op, want het laat voor mij echt zien dat ik goed ben in m'n werk. En iedereen natuurlijk bedankt voor de felicitatiesquote:En feli etc dat je in deze moeilijke tijd vooruitzichten hebt op een baan
6 miljard!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:38 schreef Bart het volgende:
HRA idd kappen op 500k. Vraag me af hoeveel mld je daarmee bezuinigt.
heb jij die?quote:
Yepquote:
is ie zo groot dat je hem mij toe kan sturen of voor me kan uploaden? dan scoor ik weer punten bij mn vriendinquote:
Denk dat je een heel eind gelijk hebt, alleen zal de PVV of de boel laten klappen of eisen dat allen linkse hobbies verboden worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bezuinigingen/inkorten:
1. Hypotheekrenteaftrek
2. Defensie
3. Gezondheidszorg
4. Ambtenarenapparaat
5. Subsidies en donaties (bijv. rampenhulp)
Inkomenskant:
1. Verhogen BTW
2. Verhogen belastingen (alles 1 of 2 procentpunt omhoog)
Da's mijn gok
nog niet gedaan, maar zoals Red het zei, alvast een beetje gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef Etcetera het volgende:
Thanks, ben er ook best trots op, want het laat voor mij echt zien dat ik goed ben in m'n werk. En iedereen natuurlijk bedankt voor de felicitaties
Ik word zo moe van de links en rechts hequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Denk dat je een heel eind gelijk hebt, alleen zal de PVV of de boel laten klappen of eisen dat allen linkse hobbies verboden worden.
heb je of zij geen iPhone dan? Dan kun je hem gewoon downloaden. Geen idee of ik een app kan versturen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is ie zo groot dat je hem mij toe kan sturen of voor me kan uploaden? dan scoor ik weer punten bij mn vriendin
Dat is wat te kort door de bocht. De PVV is rechts op het autoritaire vlak maar links op sociaal-economisch gebied (onderwijs, zorg etc.) Dus deze vlieger gaat even niet opquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Denk dat je een heel eind gelijk hebt, alleen zal de PVV of de boel laten klappen of eisen dat allen linkse hobbies verboden worden.
Vooral omdat het in dit geval niet kloptquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de links en rechts hezegt me zo ontzettend weinig.
Dat is de moeite waard!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
6 miljard!
http://www.stand.nl/polit(...)k-door-villas-boven-
Net? Ben jij zo vermogendquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
oh en ik zit gelukkig net onder die 500K dus kom maar op
Over het algemeen werkt links/rechts aardig goed maar partijen als de PVV en de SP maken het wel wat moeilijker. Ik zie de politieke partijen het liefst op een tweedimensionale schaal, met een autoritaire as en een sociaal-economische as. Als je het interessant vindt kan ik daar later wat meer over vertellen, moet nu toch maar eens gaan werkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:26 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen we dan niet beter andere termen gaan invoerenOf zo'n mooi Engels systeem: 2 partijen, zet ze tegenover elkaar en laat het geschreeuw beginnen. Ga zelfs ik het interessant vinden om politieke debatten te volgen
lijkt me wel. Alles waar PvdA onder staat werkt als een lap op een rode stier en als de Geertje dat kan laten schrappen zal hij het niet latenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wat te kort door de bocht. De PVV is rechts op het autoritaire vlak maar links op sociaal-economisch gebied (onderwijs, zorg etc.) Dus deze vlieger gaat even niet op
Dus je kunt volgens jou sowieso niks zeggen over het beleid?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:45 schreef Bart het volgende:
Ach ja, in slechte tijden kan geen enkel kabinet het goed doen, en in goede tijden had elk ander kabinet het beter gedaan.
Ja hoor: het kan altijd beter. Dat is nu eenmaal een inherent nadeel van een meerpartijencoalitie, waarmee je altijd met suboptimale compromissen zit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus je kunt volgens jou sowieso niks zeggen over het beleid?
Uit een mailtje. Whutquote:Het zou misschien nuttig dag je nog e marketing spots plasten .
Dat is gewoon een feit. Wat heeft dat met opstelling te maken? Regeerakkoord is gewoon een compromis, waar de oppositie het uiteraard niet mee eens is, maar de coalitie heeft ook altijd punten die de afzonderlijke partijen anders zouden doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:06 schreef Soempie het volgende:
Bart, wat een passieve opstelling.
Maargoed, heb ook geen zin in discussie. Gister al om 1 uur/ half 2 naar bed gegaan, omdat ik van mening was dat iemand het verkeerd had op internet. Wiebel kreeg vervolgens 's nachts een heel verhaal over zich heen en ik dacht dat ik hem serieus zo zag kijken:Met daarbij de opmerking: 'het zit je wel hoog he?'
Trap er nog steeds in.
*insert cartoon someone's wrong on the internetquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:06 schreef Soempie het volgende:
Bart, wat een passieve opstelling.
Maargoed, heb ook geen zin in discussie. Gister al om 1 uur/ half 2 naar bed gegaan, omdat ik van mening was dat iemand het verkeerd had op internet. Wiebel kreeg vervolgens 's nachts een heel verhaal over zich heen en ik dacht dat ik hem serieus zo zag kijken:Met daarbij de opmerking: 'het zit je wel hoog he?'
Trap er nog steeds in.
Nee en nee, ik heb een samsung maar zij heeft geen smartphonequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb je of zij geen iPhone dan? Dan kun je hem gewoon downloaden. Geen idee of ik een app kan versturen?Etc?
als je het afzet tegen de 10 miljard extra bezuinigingen zit ik er net onderquote:
het zou idd eens een keer tijd worden dat ze die gaan afschaffen, nodeloos rondpompen van miljarden, ze moeten dan ook de huursubsidie eens tegen het licht houden. Of meer zoals er wel meer gezegd wordt het hele woningbeleid in Nederland op de schop.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:39 schreef iamredleader het volgende:
HR op 5 ton aftoppen? Op het niveau van de NHG, en gelijk met de NHG laten teruglopen naar 250/k in een paar jaar tijd, daarna de NHG in nog eens 5 trapjes van 50/k laten teruglopen (in 5 of 10 jaar) naar nul. Plenty time voor mensen om er aan te wennen. En jammer voor de mensen die er nu voordeel aan missen.
Joh, het was een voordeel, geen recht![]()
Ontevreden is misschien een groot woord, maar idd, niemand zal 100% tevreden zijn. En dat is dus wat ik zei: het kan in ieders ogen altijd beterquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*insert cartoon someone's wrong on the internet
Is het niet zo dat bij een goed compromis iedereen ontevreden is?
Moet ook, maar je moet het wel uitsmeren over 30-50 jaar. Je kan niet zomaar ineens de boel afschaffen... Geleidelijk verminderenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het zou idd eens een keer tijd worden dat ze die gaan afschaffen, nodeloos rondpompen van miljarden, ze moeten dan ook de huursubsidie eens tegen het licht houden. Of meer zoals er wel meer gezegd wordt het hele woningbeleid in Nederland op de schop.
Carrière vrouwtje die Etcetera...quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Ga je er weer naar toe?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
Tof. Snow Patrol gaat optreden tijdens SR11.
Ja, ik ga er zeker weer naar toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je er weer naar toe?
Zag ooit een oproep van WG daaromtrent toen ik in Japan zat, geloof ik...
Nee nog steeds niet, ligt ook aan een eventuele verhuizing van het kantoor waar m'n vriendin werkt, waarschijnlijk komt dat meer in de richting te liggen en dan is de stap wel weer kleiner.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je al een idee wanneer je over gaat? En nog steeds geen samenwoonplannen?Het lijkt me wel handig zo'n vent die alles zelf kan
Wat dat betreft heb ik aan G. geen goeie
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:48 schreef knappekloon het volgende:
haha ja enschede bedoel ik, ik woon er net tussen![]()
Mijn idee ook!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar laten we eerst maar eens wat meer huizen gaan bouwen, dan hou ik werk
bij mij in de woonplaats ligt er al 2 jaar een braakliggend terrein omdat er opeens geen geld meer is om de nieuwe huizen te bouwen?!quote:
heb het net even nagekeken, het staat al vast inderdaad!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Zijn toch geen geruchten maar staat al vast tochdacht ik tenminste
ja, over ongeveer anderhalf uur, tot en met dinsdagquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
Wordt het nou nog eens weekend of niet!!!!!![]()
voor mij morgen om 17.00 uur tm woensdag ochtend 9.00 uurquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, over ongeveer anderhalf uur, tot en met dinsdag
Ja dat kom je op steeds meer plaatsen tegen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:56 schreef knappekloon het volgende:
[..]
bij mij in de woonplaats ligt er al 2 jaar een braakliggend terrein omdat er opeens geen geld meer is om de nieuwe huizen te bouwen?!
Ik ben al vrij!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
Wordt het nou nog eens weekend of niet!!!!!![]()
Omdat mensen niet kunnen/willen/durven kopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:32 schreef Tide het volgende:
[..]
Ja dat kom je op steeds meer plaatsen tegen!
Nu hier nogquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ennnn sneeuw seizoen is begonnenDag grond, zie je in April wel weer...
Wij hebben sinds dit jaar een pekeltram, ben benieuwd hoe die het gaat doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
OV en sneeuw, gaat altijd goed samen
Mmm, nu heb ik daar ook wel zin in. Maar ik zet gewoon de oven aan voor broodjes en soep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond voor het eerst in jaren weer eens raspatat
ik moet je zeggen dat ik dat eigenlijk niet zo goed weet. Hier op campus is Campus Safety de baas en ik kom niet veel daarbuiten, laat staan in aanraking met de politie. Het enige is dat als de politie op campus komt, nou dan zit je echt in de problemen haha. Maar het zijn hier sowieso geen haantjes, zoals je dat vaak in films zietquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he PS, wat ik me af zat te vragen, op wat voor manier wordt er nou in zo'n middle of nowhere stadje waar jij woont aangekeken tegen de politie? Ik heb het idee dat wat wij hier van hen op tv zien een beetje een uitvergrootte versie is.
2 x haha dan!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Onderuit gegaanEn niet alleen haha. Iemand die kwam helpen eindigde in mijn koffie.
In je teletubbie slaapzak.quote:
Rare zin, toch?quote:Stel zelf uw driegangenmenu samen voor maar liefst ¤ 25,-.
doe ik!quote:
Dan is het echt uit met die flauwekulquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben aan het rijmen, laatste keer van het jaar
dan ben ik voorlopig weer even klaar
Dank daarvoor, je krijgt van mij een botte zaagquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het echt uit met die flauwekul
Hier voor jou een mooie voorbindlul
Een compromis, stelt u dat voor?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat geeft van die slecht helende wonden
Ik had toch gehoopt dat we er op een andere manier uitkomen konden
Nu moet ik weer aan die voorbindlul denkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zit stil als mijn gereedschap uw hoofd doorklieft
M'n rijm voor morgen is al gereedquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
veeg me op!
Ik ben ook aan het dichten, wou dat ik zulke inspiratie had
Classy as altijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan die voorbindlul denken
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan die voorbindlul denken
Ik maak meteen even lichtquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
U maakt het voor de piercer een makkelijk karwei
Eventjes geduld nog, ik heb licht nodig daarbij
Beste Sint, u schijnt nu onder uw tabberdquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik maak meteen even licht
u heeft hem nu namelijk op mijn adamsappel gericht
In sommige steden heet de GGD GG&GD. Dit kwam me beter uit qua metrumquote:
Voor uw paal staat daar een artsquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het niet zo op het hospitaal
Ik sta daar dan zeker voor paal
TM, bedankt voor het vertierquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
HT, bij deze dank ik je voor dit rijmduet
ik ga nu lekker naar bed
Morgen wacht er weer een huis vol klussen dus het is weer over met de pret
Dat rijmen gaat inderdaad zo uit de losse polsquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef wyccie het volgende:
Damn, dat schudden jullie zomaar even uit de mouw? Jullie moeten je rijmdiensten aanbieden tegen een vergoeding!
Pfoeh, ik vond surprises maken altijd al veel leuker dan gedichten schrijven.
Surprises maken vind ik maar niksquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef wyccie het volgende:
Damn, dat schudden jullie zomaar even uit de mouw? Jullie moeten je rijmdiensten aanbieden tegen een vergoeding!
Pfoeh, ik vond surprises maken altijd al veel leuker dan gedichten schrijven.
Ach gosquote:
Done!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Nah, best veeleisend, dat is ook de reden dat het niet wil vlotten
Ik kan best dichten, maar ik leg de lat veel te hoog
Misschien dat fok afsluiten wel helpt bij de productiviteit.....
Zelf wetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Tim![]()
![]()
Mijn gedicht wordt iets anders zeg maar
Als last resort mag je mijn gedicht overnemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Het waardeloze is, dat het morgenavond af moet zijn, en ik morgen nog een hele dag moet werken
nouja, moet.... ik heb me opgegeven omdat het 170% wordt betaaldkapitalist die ik ben
Er zijn nog geen plannen in die richtingquote:
Het kwalificeert voornamelijk als hoogdravend vrees ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelf weten. Ik ben wel benieuwd naar jouw stijl, post of DM je het als je klaar bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |