doe ik!quote:
Dan is het echt uit met die flauwekulquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben aan het rijmen, laatste keer van het jaar
dan ben ik voorlopig weer even klaar
Dank daarvoor, je krijgt van mij een botte zaagquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het echt uit met die flauwekul
Hier voor jou een mooie voorbindlul
Een compromis, stelt u dat voor?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat geeft van die slecht helende wonden
Ik had toch gehoopt dat we er op een andere manier uitkomen konden
Nu moet ik weer aan die voorbindlul denkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zit stil als mijn gereedschap uw hoofd doorklieft
M'n rijm voor morgen is al gereedquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
veeg me op!
Ik ben ook aan het dichten, wou dat ik zulke inspiratie had
Classy as altijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan die voorbindlul denken
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan die voorbindlul denken
Ik maak meteen even lichtquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
U maakt het voor de piercer een makkelijk karwei
Eventjes geduld nog, ik heb licht nodig daarbij
Beste Sint, u schijnt nu onder uw tabberdquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik maak meteen even licht
u heeft hem nu namelijk op mijn adamsappel gericht
In sommige steden heet de GGD GG&GD. Dit kwam me beter uit qua metrumquote:
Voor uw paal staat daar een artsquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het niet zo op het hospitaal
Ik sta daar dan zeker voor paal
TM, bedankt voor het vertierquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
HT, bij deze dank ik je voor dit rijmduet
ik ga nu lekker naar bed
Morgen wacht er weer een huis vol klussen dus het is weer over met de pret
Dat rijmen gaat inderdaad zo uit de losse polsquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef wyccie het volgende:
Damn, dat schudden jullie zomaar even uit de mouw? Jullie moeten je rijmdiensten aanbieden tegen een vergoeding!
Pfoeh, ik vond surprises maken altijd al veel leuker dan gedichten schrijven.
Surprises maken vind ik maar niksquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef wyccie het volgende:
Damn, dat schudden jullie zomaar even uit de mouw? Jullie moeten je rijmdiensten aanbieden tegen een vergoeding!
Pfoeh, ik vond surprises maken altijd al veel leuker dan gedichten schrijven.
Ach gosquote:
Done!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Nah, best veeleisend, dat is ook de reden dat het niet wil vlotten
Ik kan best dichten, maar ik leg de lat veel te hoog
Misschien dat fok afsluiten wel helpt bij de productiviteit.....
Zelf wetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Tim![]()
![]()
Mijn gedicht wordt iets anders zeg maar
Als last resort mag je mijn gedicht overnemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Het waardeloze is, dat het morgenavond af moet zijn, en ik morgen nog een hele dag moet werken
nouja, moet.... ik heb me opgegeven omdat het 170% wordt betaaldkapitalist die ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |