quote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef MaJo het volgende:
Ik zit op de dokter te wachten. Kan nu al bijna een week niet staan door de duizeligheid/misselijkheid dus maar weer naar de dokter. Zondag zei de dokter dat het door mijn buikpijn komt, lijkt me sterk aangezien ik ook erge oorpijn heb
Ja, ¤55 voor 18 flesjes met 2cl whisky (in totaal één fles whisky per dag), in totaal zijn er 29 deelnemers...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel erg leuk zoiets. Begrijp ik nu dat jullie allemaal gelapt hebben en dan zo'n proefdoos hebben gekregen?
Nee, maar die zullen niet ver van de centrale hal zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:54 schreef wyccie het volgende:
Het station van Amsterdam is veranderd, hè? Weet iemand waar de bagagekluizen zich bevinden?
" In Amsterdam vindt u deze naast de AH-to-Go"quote:Op donderdag 8 december 2011 12:54 schreef wyccie het volgende:
Het station van Amsterdam is veranderd, hè? Weet iemand waar de bagagekluizen zich bevinden?
Lekker danquote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef MaJo het volgende:
Ik zit op de dokter te wachten. Kan nu al bijna een week niet staan door de duizeligheid/misselijkheid dus maar weer naar de dokter. Zondag zei de dokter dat het door mijn buikpijn komt, lijkt me sterk aangezien ik ook erge oorpijn heb
Volgende week.quote:
Dat moet wel te vinden zijn, thanks.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
" In Amsterdam vindt u deze naast de AH-to-Go"
Ja ze zijn vrij gemakkelijk te vinden. En volgens mij zit de AH aan de achterkant van het station. Ze staan dus gewoon in de grote hal.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgende week.
Ik ga zo maar wat extra NS-dagkaarten inslaan.
[..]
Dat moet wel te vinden zijn, thanks.
Altijd toch? Alcohol verdooft en desinfecteert, moet wel goed zijn!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, bierweekend. Misschien helpt alcohol wel tegen keelpijn?
Nee, vrijgezellenweekend.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, bierweekend. Misschien helpt alcohol wel tegen keelpijn?
Sterke alcohol ja...bier niet. En daarbij, als ik koorts heb, dan wordt dat alleen maar erger als ik het op een zuipen zetquote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Altijd toch? Alcohol verdooft en desinfecteert, moet wel goed zijn!
8 flesjes bier is toch ook 40%?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sterke alcohol ja...bier niet. En daarbij, als ik koorts heb, dan wordt dat alleen maar erger als ik het op een zuipen zet
Ja misschien flauw, maar bij ons is een bierweekend een weekend met veel Belgische speciaalbieren. Dus andere koekquote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus bierweekend, tenzij jullie opeens de behoefte krijgen om gezellig thee te gaan drinken.
Maar per bier maar 5% dus dat zet geen zoden aan de dijk als het iets moet ontsmetten.quote:
Gewoon 2x destilleren danquote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar per bier maar 5% dus dat zet geen zoden aan de dijk als het iets moet ontsmetten.
Dat is gewoon een klotestreek. En echt harteloos is niet blussen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef wyccie het volgende:
Hadden ze beter in de kazerne kunnen blijven of teruggaan, wat harteloos om daar toe te staan kijken.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ze zijn vrij gemakkelijk te vinden. En volgens mij zit de AH aan de achterkant van het station. Ze staan dus gewoon in de grote hal.
Niet aan de voorzijde nog, afgelopen zaterdag er nog geweest en de boel zat nog potdicht.quote:Zag onlangs wel een item dat de normale voordeuren weer open zijn
Huh? En dit dan? http://nos.nl/video/30741(...)am-cs-weer-open.htmlquote:Op donderdag 8 december 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..], daar zit de AH...
[..]
Niet aan de voorzijde nog, afgelopen zaterdag er nog geweest en de boel zat nog potdicht.
Alleen de zijkanten zijn open...
Kan hier geen filmpjes bekijken, dus geen idee wat je toont.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:39 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Huh? En dit dan? http://nos.nl/video/30741(...)am-cs-weer-open.html
Klopt.quote:Overigens is er nog een tweede AH ToGo.
Het filmpje toont de officiële opening van de hoofdingang.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan hier geen filmpjes bekijken, dus geen idee wat je toont.
Open deuren?
[..]
Klopt.
Eén zit aan de achterzijde (Noord) en één zit aan de Oostzijde...
Zag aan de datum bij het item dat dit in oktober al was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Het filmpje toont de officiële opening van de hoofdingang.
Ha, dat Ziggo Dome (naast de Arena) is nog niet eens af...quote:Op donderdag 8 december 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de liefhebbers: Pearl Jam komt weer naar Nederland. 17 December begint de verkoop voor de Ziggo Dome(?)
Mocht je willen gaan...zorg dat je een kwartier van tevoren bezig bent met bestellen.
Maar volgend jaar Juni wel als het goed is.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dat Ziggo Dome (naast de Arena) is nog niet eens af...
Dat zou mooi zijn, dan hoef ik niet meer naar Ahoy...quote:Op donderdag 8 december 2011 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar volgend jaar Juni wel als het goed is.
Konden ze niet gelijk uitspuiten dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:41 schreef MaJo het volgende:
het nieuwe bedrijf onder ons viert zijn opening en daarom steken ze de hele tijd vuurwerk af. Ik schrik me steeds de tering
![]()
Van de dokter trouwens neusspray gekregen en ik moet mijn oor uit laten spuiten want er zit een flinke brok inhopelijk gaat de duizeligheid nu eindelijk weg!
Bij ons doet de huisarts dat inderdaad direct. Enige keer dat het bij mij moest gebeuren was toen ik 3 was ofzo. Weet het niervormige bakje nog en dat ik heel hard moest huilen, omdat het een rotgevoel was.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Konden ze niet gelijk uitspuiten dan?
Zonder je oren te druppelen? Dat is hartstikke pijnlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Konden ze niet gelijk uitspuiten dan?
Dat rotgevoel komt omdat je dus niet had gedruppeldquote:Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij ons doet de huisarts dat inderdaad direct. Enige keer dat het bij mij moest gebeuren was toen ik 3 was ofzo. Weet het niervormige bakje nog en dat ik heel hard moest huilen, omdat het een rotgevoel was.Zal wel een van m'n eerste herinneringen zijn bedenk ik me nu.
Ik vind ze juist relaxter dan plonspottenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nederland is ook een van de weinige landen met vlakspoelers., wat is dat toch met Nederlanders?
Tot nu toe heb ik er nog niks aan gehad. In het bloedgeeftopic was er toch een discussie over geweest? Je hebt nog steeds je oproepkaart en ID nodig. Dat pasje is er voor de toekomst, als ze het allemaal willen centraliseren en digitaliseren.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@wyccie zo'n bloeddonorpas, heb je dat wel echt nodig? Ik heb er nooit een gekregen namelijk.
Vandaar die volle portemonnee.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik er nog niks aan gehad. In het bloedgeeftopic was er toch een discussie over geweest? Je hebt nog steeds je oproepkaart en ID nodig. Dat pasje is er voor de toekomst, als ze het allemaal willen centraliseren en digitaliseren.
En blijkbaar ben ik gewoon een pasjesfan.
Ik ga het proberenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de liefhebbers: Pearl Jam komt weer naar Nederland. 17 December begint de verkoop voor de Ziggo Dome(?)
Mocht je willen gaan...zorg dat je een kwartier van tevoren bezig bent met bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |