het zou idd eens een keer tijd worden dat ze die gaan afschaffen, nodeloos rondpompen van miljarden, ze moeten dan ook de huursubsidie eens tegen het licht houden. Of meer zoals er wel meer gezegd wordt het hele woningbeleid in Nederland op de schop.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:39 schreef iamredleader het volgende:
HR op 5 ton aftoppen? Op het niveau van de NHG, en gelijk met de NHG laten teruglopen naar 250/k in een paar jaar tijd, daarna de NHG in nog eens 5 trapjes van 50/k laten teruglopen (in 5 of 10 jaar) naar nul. Plenty time voor mensen om er aan te wennen. En jammer voor de mensen die er nu voordeel aan missen.
Joh, het was een voordeel, geen recht![]()
Ontevreden is misschien een groot woord, maar idd, niemand zal 100% tevreden zijn. En dat is dus wat ik zei: het kan in ieders ogen altijd beterquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*insert cartoon someone's wrong on the internet
Is het niet zo dat bij een goed compromis iedereen ontevreden is?
Moet ook, maar je moet het wel uitsmeren over 30-50 jaar. Je kan niet zomaar ineens de boel afschaffen... Geleidelijk verminderenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het zou idd eens een keer tijd worden dat ze die gaan afschaffen, nodeloos rondpompen van miljarden, ze moeten dan ook de huursubsidie eens tegen het licht houden. Of meer zoals er wel meer gezegd wordt het hele woningbeleid in Nederland op de schop.
Carričre vrouwtje die Etcetera...quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb positiever nieuws, in elk geval persoonlijk danIntentieverklaring van m'n werk ontvangen dat ze me per 1 april een arbeidsovereenkomst willen aanbieden
Ga je er weer naar toe?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
Tof. Snow Patrol gaat optreden tijdens SR11.
Ja, ik ga er zeker weer naar toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je er weer naar toe?
Zag ooit een oproep van WG daaromtrent toen ik in Japan zat, geloof ik...
Nee nog steeds niet, ligt ook aan een eventuele verhuizing van het kantoor waar m'n vriendin werkt, waarschijnlijk komt dat meer in de richting te liggen en dan is de stap wel weer kleiner.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je al een idee wanneer je over gaat? En nog steeds geen samenwoonplannen?Het lijkt me wel handig zo'n vent die alles zelf kan
Wat dat betreft heb ik aan G. geen goeie
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:48 schreef knappekloon het volgende:
haha ja enschede bedoel ik, ik woon er net tussen![]()
Mijn idee ook!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar laten we eerst maar eens wat meer huizen gaan bouwen, dan hou ik werk
bij mij in de woonplaats ligt er al 2 jaar een braakliggend terrein omdat er opeens geen geld meer is om de nieuwe huizen te bouwen?!quote:
heb het net even nagekeken, het staat al vast inderdaad!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Zijn toch geen geruchten maar staat al vast tochdacht ik tenminste
ja, over ongeveer anderhalf uur, tot en met dinsdagquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
Wordt het nou nog eens weekend of niet!!!!!![]()
voor mij morgen om 17.00 uur tm woensdag ochtend 9.00 uurquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, over ongeveer anderhalf uur, tot en met dinsdag
Ja dat kom je op steeds meer plaatsen tegen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:56 schreef knappekloon het volgende:
[..]
bij mij in de woonplaats ligt er al 2 jaar een braakliggend terrein omdat er opeens geen geld meer is om de nieuwe huizen te bouwen?!
Ik ben al vrij!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
Wordt het nou nog eens weekend of niet!!!!!![]()
Omdat mensen niet kunnen/willen/durven kopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:32 schreef Tide het volgende:
[..]
Ja dat kom je op steeds meer plaatsen tegen!
Nu hier nogquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ennnn sneeuw seizoen is begonnenDag grond, zie je in April wel weer...
Wij hebben sinds dit jaar een pekeltram, ben benieuwd hoe die het gaat doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
OV en sneeuw, gaat altijd goed samen
Mmm, nu heb ik daar ook wel zin in. Maar ik zet gewoon de oven aan voor broodjes en soep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond voor het eerst in jaren weer eens raspatat
ik moet je zeggen dat ik dat eigenlijk niet zo goed weet. Hier op campus is Campus Safety de baas en ik kom niet veel daarbuiten, laat staan in aanraking met de politie. Het enige is dat als de politie op campus komt, nou dan zit je echt in de problemen haha. Maar het zijn hier sowieso geen haantjes, zoals je dat vaak in films zietquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he PS, wat ik me af zat te vragen, op wat voor manier wordt er nou in zo'n middle of nowhere stadje waar jij woont aangekeken tegen de politie? Ik heb het idee dat wat wij hier van hen op tv zien een beetje een uitvergrootte versie is.
2 x haha dan!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Onderuit gegaanEn niet alleen haha. Iemand die kwam helpen eindigde in mijn koffie.
In je teletubbie slaapzak.quote:
Rare zin, toch?quote:Stel zelf uw driegangenmenu samen voor maar liefst ¤ 25,-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |