Slaap lekker!quote:
quote:
Whutquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:17 schreef Cobra4 het volgende:
Daar zijn we mooi klaar mee. ipv 18 gaat er 28 miljard aan bezuinigingen plaatsvinden.
Nee, landelijk. Het plan was 18 miljard. Gaat nu zo'n 28 miljard worden. Iedereen gaat het dus nog meer voelen.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Vast niet door de HRA af te schaffen
Ik heb positiever nieuws, in elk geval persoonlijk danIntentieverklaring van m'n werk ontvangen dat ze me per 1 april een arbeidsovereenkomst willen aanbieden
Bezuinigingen/inkorten:quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:01 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, landelijk. Het plan was 18 miljard. Gaat nu zo'n 28 miljard worden. Iedereen gaat het dus nog meer voelen.
Ik ben benieuwd waar ze ze 10 miljard extra op willen bezuinigen.
een kleine gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Vast niet door de HRA af te schaffen
Ik heb positiever nieuws, in elk geval persoonlijk danIntentieverklaring van m'n werk ontvangen dat ze me per 1 april een arbeidsovereenkomst willen aanbieden
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
5K runnerquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Is er hier trouwens iemand die een hardloopschema/trainingsprogramma voor op de ipod heeft? ik heb laatst gezocht maar kon het niet vinden.
En ik heb er eentje nodig
Waarschijnlijk omdat er heel wat mensen op regeringsniveau dat vást niet zien zittenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:35 schreef MaJo het volgende:
De HRA hoeft ook niet afgeschaft te worden maar er zou een grens aan moeten komen van bijvoorbeeld 5 ton. Daarmee heb je alles opgelost en hoeft er op NIKS anders meer bezuinigd te worden!! Ik snap echt niet waarom dit niet al lang gebeurd is
Thanks, ben er ook best trots op, want het laat voor mij echt zien dat ik goed ben in m'n werk. En iedereen natuurlijk bedankt voor de felicitatiesquote:En feli etc dat je in deze moeilijke tijd vooruitzichten hebt op een baan
6 miljard!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:38 schreef Bart het volgende:
HRA idd kappen op 500k. Vraag me af hoeveel mld je daarmee bezuinigt.
heb jij die?quote:
is ie zo groot dat je hem mij toe kan sturen of voor me kan uploaden? dan scoor ik weer punten bij mn vriendinquote:
Denk dat je een heel eind gelijk hebt, alleen zal de PVV of de boel laten klappen of eisen dat allen linkse hobbies verboden worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bezuinigingen/inkorten:
1. Hypotheekrenteaftrek
2. Defensie
3. Gezondheidszorg
4. Ambtenarenapparaat
5. Subsidies en donaties (bijv. rampenhulp)
Inkomenskant:
1. Verhogen BTW
2. Verhogen belastingen (alles 1 of 2 procentpunt omhoog)
Da's mijn gok
nog niet gedaan, maar zoals Red het zei, alvast een beetje gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef Etcetera het volgende:
Thanks, ben er ook best trots op, want het laat voor mij echt zien dat ik goed ben in m'n werk. En iedereen natuurlijk bedankt voor de felicitaties
Ik word zo moe van de links en rechts hequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Denk dat je een heel eind gelijk hebt, alleen zal de PVV of de boel laten klappen of eisen dat allen linkse hobbies verboden worden.
heb je of zij geen iPhone dan? Dan kun je hem gewoon downloaden. Geen idee of ik een app kan versturen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is ie zo groot dat je hem mij toe kan sturen of voor me kan uploaden? dan scoor ik weer punten bij mn vriendin
Dat is wat te kort door de bocht. De PVV is rechts op het autoritaire vlak maar links op sociaal-economisch gebied (onderwijs, zorg etc.) Dus deze vlieger gaat even niet opquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Denk dat je een heel eind gelijk hebt, alleen zal de PVV of de boel laten klappen of eisen dat allen linkse hobbies verboden worden.
Vooral omdat het in dit geval niet kloptquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de links en rechts hezegt me zo ontzettend weinig.
Dat is de moeite waard!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
6 miljard!
http://www.stand.nl/polit(...)k-door-villas-boven-
Net? Ben jij zo vermogendquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
oh en ik zit gelukkig net onder die 500K dus kom maar op
Over het algemeen werkt links/rechts aardig goed maar partijen als de PVV en de SP maken het wel wat moeilijker. Ik zie de politieke partijen het liefst op een tweedimensionale schaal, met een autoritaire as en een sociaal-economische as. Als je het interessant vindt kan ik daar later wat meer over vertellen, moet nu toch maar eens gaan werkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:26 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen we dan niet beter andere termen gaan invoerenOf zo'n mooi Engels systeem: 2 partijen, zet ze tegenover elkaar en laat het geschreeuw beginnen. Ga zelfs ik het interessant vinden om politieke debatten te volgen
lijkt me wel. Alles waar PvdA onder staat werkt als een lap op een rode stier en als de Geertje dat kan laten schrappen zal hij het niet latenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wat te kort door de bocht. De PVV is rechts op het autoritaire vlak maar links op sociaal-economisch gebied (onderwijs, zorg etc.) Dus deze vlieger gaat even niet op
Dus je kunt volgens jou sowieso niks zeggen over het beleid?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:45 schreef Bart het volgende:
Ach ja, in slechte tijden kan geen enkel kabinet het goed doen, en in goede tijden had elk ander kabinet het beter gedaan.
Ja hoor: het kan altijd beter. Dat is nu eenmaal een inherent nadeel van een meerpartijencoalitie, waarmee je altijd met suboptimale compromissen zit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus je kunt volgens jou sowieso niks zeggen over het beleid?
Uit een mailtje. Whutquote:Het zou misschien nuttig dag je nog e marketing spots plasten .
Dat is gewoon een feit. Wat heeft dat met opstelling te maken? Regeerakkoord is gewoon een compromis, waar de oppositie het uiteraard niet mee eens is, maar de coalitie heeft ook altijd punten die de afzonderlijke partijen anders zouden doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:06 schreef Soempie het volgende:
Bart, wat een passieve opstelling.
Maargoed, heb ook geen zin in discussie. Gister al om 1 uur/ half 2 naar bed gegaan, omdat ik van mening was dat iemand het verkeerd had op internet. Wiebel kreeg vervolgens 's nachts een heel verhaal over zich heen en ik dacht dat ik hem serieus zo zag kijken:Met daarbij de opmerking: 'het zit je wel hoog he?'
Trap er nog steeds in.
*insert cartoon someone's wrong on the internetquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:06 schreef Soempie het volgende:
Bart, wat een passieve opstelling.
Maargoed, heb ook geen zin in discussie. Gister al om 1 uur/ half 2 naar bed gegaan, omdat ik van mening was dat iemand het verkeerd had op internet. Wiebel kreeg vervolgens 's nachts een heel verhaal over zich heen en ik dacht dat ik hem serieus zo zag kijken:Met daarbij de opmerking: 'het zit je wel hoog he?'
Trap er nog steeds in.
Nee en nee, ik heb een samsung maar zij heeft geen smartphonequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb je of zij geen iPhone dan? Dan kun je hem gewoon downloaden. Geen idee of ik een app kan versturen?Etc?
als je het afzet tegen de 10 miljard extra bezuinigingen zit ik er net onderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |