Slaap lekker!quote:
quote:
Whutquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:17 schreef Cobra4 het volgende:
Daar zijn we mooi klaar mee. ipv 18 gaat er 28 miljard aan bezuinigingen plaatsvinden.
Nee, landelijk. Het plan was 18 miljard. Gaat nu zo'n 28 miljard worden. Iedereen gaat het dus nog meer voelen.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Vast niet door de HRA af te schaffen
Ik heb positiever nieuws, in elk geval persoonlijk danIntentieverklaring van m'n werk ontvangen dat ze me per 1 april een arbeidsovereenkomst willen aanbieden
Bezuinigingen/inkorten:quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:01 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, landelijk. Het plan was 18 miljard. Gaat nu zo'n 28 miljard worden. Iedereen gaat het dus nog meer voelen.
Ik ben benieuwd waar ze ze 10 miljard extra op willen bezuinigen.
een kleine gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Vast niet door de HRA af te schaffen
Ik heb positiever nieuws, in elk geval persoonlijk danIntentieverklaring van m'n werk ontvangen dat ze me per 1 april een arbeidsovereenkomst willen aanbieden
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef Etcetera het volgende:
5K runnerquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Is er hier trouwens iemand die een hardloopschema/trainingsprogramma voor op de ipod heeft? ik heb laatst gezocht maar kon het niet vinden.
En ik heb er eentje nodig
Waarschijnlijk omdat er heel wat mensen op regeringsniveau dat vást niet zien zittenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:35 schreef MaJo het volgende:
De HRA hoeft ook niet afgeschaft te worden maar er zou een grens aan moeten komen van bijvoorbeeld 5 ton. Daarmee heb je alles opgelost en hoeft er op NIKS anders meer bezuinigd te worden!! Ik snap echt niet waarom dit niet al lang gebeurd is
Thanks, ben er ook best trots op, want het laat voor mij echt zien dat ik goed ben in m'n werk. En iedereen natuurlijk bedankt voor de felicitatiesquote:En feli etc dat je in deze moeilijke tijd vooruitzichten hebt op een baan
6 miljard!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:38 schreef Bart het volgende:
HRA idd kappen op 500k. Vraag me af hoeveel mld je daarmee bezuinigt.
heb jij die?quote:
is ie zo groot dat je hem mij toe kan sturen of voor me kan uploaden? dan scoor ik weer punten bij mn vriendinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |