ja, toen ik die zag liggen moest ik hem echt hebben.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef wyccie het volgende:
Dat egeltje is lief.![]()
Mooie herfstthema.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Heb een oude foto gevonden met het behang erop, maar men, mijn huis inrichting is wel veranderd sindsdien zeg!
Gaaf! Ik vind het wijnkistje ook leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Soempie het volgende:
Op het moment kan ik haast niks beginnen, dus al m'n plannen voor m'n verlof vallen een beetje in het water. Wiebel moet me echt met de stomste dingen helpen (trap op, bed in, kleding aandoen, etc).
Ja, verweking van de verbinding van m'n schaambot (als ik het zo goed zeg). Bekkenband werkt alleen niet. Maar kan wel goed zitten op een heel rechte stoel van hout, dus zit veel achter de laptop komende tijd denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Wat is er dan?? Bekkenproblemen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Heb een oude foto gevonden met het behang erop, maar men, mijn huis inrichting is wel veranderd sindsdien zeg!
Cool behang, wij hebben iets soortgelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die babykamer is echt te cute SoempWeten jullie eigenlijk of het een jongetje of een meisje wordt?
5 - 28 februari Thailand O+
ja precies.quote:
Damn, dat is echt vervelendquote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, verweking van de verbinding van m'n schaambot (als ik het zo goed zeg). Bekkenband werkt alleen niet. Maar kan wel goed zitten op een heel rechte stoel van hout, dus zit veel achter de laptop komende tijd denk ik.Bank of leunstoel gaat niet namelijk.
6 weken ja, jemig!quote:
Dat lijkt me ook zo lastig om je niet te verspreken! Ik denk dat ik het niet van tevoren wil weten, maar ik ben eigenlijk veel te nieuwsgierig dus ik denk niet dat ik dat vol zou houdenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja precies.![]()
MaJo, dat weten we en de naam ook.De kamer was trouwens al uitgezocht voor we het wisten, dus daar is niks aan te zien.
![]()
Maar ik heb me al tig keer versproken bij vrienden en familie. En heb Wiebel er ook op betrapt.
Ik heb laatst ook gekeken maar bij mij kwam het allemaal een beetje op hetzelfde neer: rond de 120 euro voor wat ik wilquote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
ik heb zomaar mn zorgverzekering gewijzigd
![]()
Ik zit al mn hele leven bij Univé, maar volgens Independer was Ditzo voor mij voordeliger, zelfs met uitgebreidere dekking
Cheapskate die ik ben, ben ik direct geswitcht
Ik schrokquote:Op donderdag 8 december 2011 23:13 schreef Soempie het volgende:
Heeft Ditzo wel contracten met zorgverleners waar je komt? Sommige verzekeraars hebben niet eens contracten met alle reguliere ziekenhuizen namelijk.
Dat was niet de bedoeling, maar wel goed om contracten na te gaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik schrok
Maar het UMCG en het Martiniziekenhuis zijn gecoverd gelukkig
Maagzuur is zo naarquote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef Soempie het volgende:
Maagzuur, check.![]()
En ik wilde het ook niet geheim houden, maar Wiebel wel. Maar op dit moment vind ik het wel leuk dat familie het bijvoorbeeld niet weet. Die zijn best nieuwsgierig en dan is het denk ik leuk om op de dag zelf te horen wat het nou is (voor ons leuk, door de reacties). En echt iedereen heeft er een idee over trouwens: 'oh je buik is zo en zo, dus het is een jongetje!' of 'het wordt een meisje, want je kijkt kattig'![]()
, etc.
Ja, inderdaad wel goed om alles even na te lopenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling, maar wel goed om contracten na te gaan.Ook voor fysio en dergelijke. Sommige mensen zijn daar niet van op de hoogte en schrikken dan natuurlijk als ze opeens een rekening krijgen. Oja, en even nagaan of je niet collectief verzekerd kunt worden, dan krijg je korting op de premie. Soms zijn die collectieven heel suf, ik ben bijvoorbeeld collectief verzekerd omdat ik elke week sport (uhuh
).
Zou wel gaaf zijn als ik weer gelijk hebquote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef Soempie het volgende:
We zullen zien.![]()
Maarre, ik ga even wat anders doen.
Sterkte vannacht!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef Soempie het volgende:
We zullen zien.![]()
Maarre, ik ga even wat anders doen.
Ik heb ook even gecheckt. Niet alles ingevuld wat ik nu verzekerd heb zoals mijn lenzen/bril en anticonceptie. Dan komt er bij mij ook Ditzo uit, maar ik geloof dat het maar 2 euro scheelt. Met lenzen, anticonceptie en extra tandzorg ben ik dus veel goedkoper uit. Tevens kan ik elk jaar een bonus terugvragen. (PMA -> collectieve verzekring bij Menzis, geen idee wat dat collectief inhoudt.)quote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit al mn hele leven bij Univé, maar volgens Independer was Ditzo voor mij voordeliger, zelfs met uitgebreidere dekking
Die is mooi, die moet ik onthouden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef Soempie het volgende:
of 'het wordt een meisje, want je kijkt kattig'![]()
, etc.
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is mooi, die moet ik onthouden.
Dat hoeft helemaal niet. Ik heb nooit gedruppeld en ben toch een paar keer dringen uitgespoten. 0.0 pijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonder je oren te druppelen? Dat is hartstikke pijnlijkEerst een paar dagen druppelen dus, maandag uitspuiten
Hoewel ik ook wel eens 1 dag gedruppeld heb omdat ik het was vergeten
Maar hier willen ze niet eens uitspuiten als je niet gedruppeld hebt
Een morielje is een zwamquote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
en morieljejus (whatever that may be?)
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een beetje een idee van het kamertje.Wat leuk
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 01:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil ik wil ik wil:
http://vikprjonsdottir.com/product/the_sealpelt_selshamurinn
hou je er rekening mee dat dit echte zeehondenhuiden zijn. Als ik me niet vergis heb ik Bear Grylls dit een keer bij een kameel zien doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil ik wil ik wil:
http://vikprjonsdottir.com/product/the_sealpelt_selshamurinn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |