quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond! Heb ik nog iets gemist de laatst 2 dagen?m
Dat had ik ook jaquote:Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij ons doet de huisarts dat inderdaad direct. Enige keer dat het bij mij moest gebeuren was toen ik 3 was ofzo. Weet het niervormige bakje nog en dat ik heel hard moest huilen, omdat het een rotgevoel was.Zal wel een van m'n eerste herinneringen zijn bedenk ik me nu.
Vaag. en je browser opnieuw starten?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het verbergt telkens de posts in dit topicen dan moet ik weer terug naar de Index en kan het alleen zien als ik op het 'laat posts sinds laatste bezoek zien' knopje druk
Ja! Mij!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond! Heb ik nog iets gemist de laatst 2 dagen?m
Dat geloof ik niet!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie is teleurgesteld dat E. toch niet tot het eind van het jaar weg is.
Euhm, E. Kreeg een andere planning en Etcie kwam daar over miepen.quote:
Was het langer geworden?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, E. Kreeg een andere planning en Etcie kwam daar over miepen.
Nee, veel korter.quote:
Stress? Je hebt nu een jaar de tijd.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Damn sinterklaasgedichten...elk jaar weer hetzelfde gestress
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Was het maar waar! Wij vieren het dit weekend pas ivm proefschrift-stress van vriendje eerder deze week.
Maar nu is ie voorlopig klaarWe zijn gisteren lekker uit eten geweest om het te vieren
Ja dat denk ik welquote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Soempie het volgende:
Wat fijn dat hij voorlopig klaar is, LB!Blijft dat deze maand nog zo? Dat hij pas feedback krijgt na de feestdagen?
zegquote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie is teleurgesteld dat E. toch niet tot het eind van het jaar weg is.
Die zijn echt gaaf.quote:
Ik heb even in je topic gekeken, maar het is al echt een huisquote:
Oke, nu heb ik een beetje medelijden met de lezers. Die hikken er dan wel tegenaan voor de feestdagen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk ook helemaal niet dat ze er voor de feestdagen commentaar op gaan hebben hoor, die arme jongen heeft ze opgezadeld met >200 pagina's![]()
Helemaal zelf uitgezocht en ik ben er idd wel trots opquote:Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb even in je topic gekeken, maar het is al echt een huis![]()
En heb jij dat behang uitgezocht of je vriendin?Wel gaaf!
Haha ja, leuk apparaat is hetquote:Op donderdag 8 december 2011 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die zijn echt gaaf.![]()
En een mooie uitslag.
Ik moet het ook wel tof vinden want ik heb een soortgelijk behangquote:Op donderdag 8 december 2011 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Helemaal zelf uitgezocht en ik ben er idd wel trots opDank je
Ik heb van diverse mensen gehoord dat ze dachten dat het te donker en te druk zou worden, maar ik heb ook veel glas voor en achter en een lichte vloer, dus het is precies zoals ik hooptequote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet het ook wel tof vinden want ik heb een soortgelijk behang
Wel zwart, obviously
Ja, dat is wel belangrijk, ik zou dit ook nooit in een kleine kamer met maar aan 1 kant een raam hebben gedaan. En je kunt je huis zo druk maken als je zelf wilt, dat hangt niet van 1 behangetje af.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb van diverse mensen gehoord dat ze dachten dat het te donker en te druk zou worden, maar ik heb ook veel glas voor en achter en een lichte vloer, dus het is precies zoals ik hoopte
Klopt helemaal. En die lichte keuken staat recht tegenover dat donkerste behangquote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat is wel belangrijk, ik zou dit ook nooit in een kleine kamer met maar aan 1 kant een raam hebben gedaan. En je kunt je huis zo druk maken als je zelf wilt, dat hangt niet van 1 behangetje af.
TradeMarkie is aan de opbouw bezig! @ jaren 20 woning! Over de helft!!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:25 schreef MaJo het volgende:
TM waar kan ik je nieuwe huisje zien? Ben benieuwdWij hebben ook 1 muur donkergrijs, vind dat nog steeds mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar die is ook nog niet af.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Soemp, staan er ergens ook foto's van jouw babykamer?
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Heb een oude foto gevonden met het behang erop, maar men, mijn huis inrichting is wel veranderd sindsdien zeg!
Die is ook leuk ja, ik hou wel van zulk behangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een beetje een idee van het kamertje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Tof! Ik ben benieuwd, je ideeėn klonken zo liefquote:Op donderdag 8 december 2011 22:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar die is ook nog niet af.Ik heb wel foto's van eh details ofzo. Even zoeken.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
leuk gedaan Soempie/ wiebelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een beetje een idee van het kamertje.
(ik ben geen fan van het TM/LB behang, maar het ziet er wel leuk uit zo op een wand.)Nobody expects the Spanish Inquisition!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |