Hmmm, ja, nu stem ik niet meer op je, hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Ok;e, ik heb een avondje proefgedraaid met mijn nieuwe ava, maar ik vind hem toch té erg.![]()
Zegt niks over je skills HeaN maar zo kom ik in F&F zo ongeloofwaardig over.
![]()
Dus in de herkansing:
Kerstmuts is geweldig! Maar wellicht iets met een arrenslee die uit de kat komt?
quote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef MAHL het volgende:
Hmm, zelf krijg ik de baard niet echt goed, zou iemand mij daar mee kunnen helpen?![]()
[ afbeelding ]
Daar moet ik dan mee leren leven.quote:Op maandag 5 november 2012 14:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hmmm, ja, nu stem ik niet meer op je, hoor
quote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef Rockiejj het volgende:
Kan iemand mijn UI veranderen in eentje waarbij een sint achter langs loopt, en eentje waar het sneeuwt? Ik dank u alvast hartelijk.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:49 schreef Finland. het volgende:
Wie wil zich uitleven op mijn avatar? Het liefst iets met kerst.
[ afbeelding ]
Leuk, dankjewel!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:36 schreef Iwanius het volgende:
Graag mijn Dracul avatar alvast een kersman cape aan met een kerstmuts.( mag ook een rood/witte jas zijn.)
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Differ het volgende:
Iemand nog ideeen voor mijn saaie UI?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Leuk
Jij bent ook wel een creatief typetje
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou ook graag een sinterklaas - kerst UI willen
Zo dus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zou het echter leuker vinden als alles blijft bewegen, terwijl het sneeuwt met een gewei op mijn kop ofzo?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:15 schreef Arquero het volgende:
Zou iemand een kerst uitvoering kunnen maken svp?
Kerstmuts erop ofzo
[ afbeelding ]
Nee, niet echt. Dit filmpje bestaat uit veel te veel plaatjes en de "hoofdpersonen" draaien alle kanten op. Is echt veel te veel werk om daar iets van te maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:58 schreef Gummiebeer het volgende:
HaJee, kan je wat met mijn huidige UI? Iets met een kerstmuts, kerstboom of iets in die richting?
Ik was er al bang voor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Dit filmpje bestaat uit veel te veel plaatjes en de "hoofdpersonen" draaien alle kanten op. Is echt veel te veel werk om daar iets van te maken.
Je ziet wel dat je InpakPiet benquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:38 schreef inpakPiet het volgende:
Ik vind de afmetingen van de avatar wel heel erg klein,mijn hele foto is er in kwaliteit erg slecht van geworden.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou ook graag een sinterklaas - kerst UI willen
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:58 schreef Gummiebeer het volgende:
HaJee, kan je wat met mijn huidige UI? Iets met een kerstmuts, kerstboom of iets in die richting?
heldquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Beetje sneeuw erbij....
Je was me net voorquote:
... en tot 5 december hoor je je sint-UI te gebruiken, zit ook werk inquote:
quote:
Heldenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je was me net voor
[..]
... en tot 5 december hoor je je sint-UI te gebruiken, zit ook werk in
Mijn held!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:52 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Moeilijk.....beetje sneeuw...kan er niks anders van maken....
Ja, de sneeuw hierbij vind ik leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zo dus?
[ afbeelding ]
Als je wilt kun je er ook wel weer een achtergrondje bij krijgen als je dat wel leuk vond.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, de sneeuw hierbij vind ik leuk. Misschien in plaats van een gewei een kerstshawl?
Helemaal goed. Dank voor je moeite en inmiddels geupload.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:59 schreef MarMar het volgende:
Kan iemand mijn mcHammer een mijter/kerstmuts geven?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:23 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen tijd voor om op elke frame een mutsje te plakken...
Dit dan maar....
Sneeuw is altijd leuk, HeaNquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:23 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen tijd voor om op elke frame een mutsje te plakken...
Dit dan maar....
Heb per ongeluk ook al wat voor de kerst gemaaktquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeioei! Kunnen jullie wat met mijn ava qua sinterklaas/zwarte piet?
(a)
Heb voor jouw ook UI'S gemaaktquote:Op maandag 12 november 2012 14:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb per ongeluk ook al wat voor de kerst gemaakt
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is erg aardig van je maar ik vind die sneeuw zelf niet zo mooi eigenlijk. Gebruik ik zelf alleen voor UI's van anderen als ze dat willen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heb voor jouw ook UI'S gemaakt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 15:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat is erg aardig van je maar ik vind die sneeuw zelf niet zo mooi eigenlijk. Gebruik ik zelf alleen voor UI's van anderen als ze dat willen.
Bovendien is de kerst-UI die ik vorig jaar voor mezelf heb gemaakt bijna niet te overtreffen. Hij won zelfs de wedstrijdFEE / [UITSLAG] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2011!
[ afbeelding ]
Heb nog wel na zitten denken over iets mooiers maar kom nergens op behalve dat ik 'm misschien nog zou kunnen uitbreiden. Moet ik wel een abo nemen i.v.m. de bestandsgrootte vrees ikquote:
Sorry zie hem nu pas! Maar gaaf bedankt!quote:
Graag gedaan en je bent nog op tijd hoor, Sint is nog onderweg.quote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry zie hem nu pas! Maar gaaf bedankt!
Ik kan je wel zoenen! Fantastisch!quote:Op maandag 12 november 2012 14:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb per ongeluk ook al wat voor de kerst gemaakt
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mijn avatar voorzien van sneeuwvlokjes?
Mijn dank is groot,
Miam
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben erg onhandig met fotobewerkings programma's, zou iemand mijn pet af willen doen en er een mooie mijter op kunnen zetten?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Kan er iemand een kerstmuts en een baard in mijn UI zetten? Dank
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef thats_meh het volgende:
Mag mij koe ook wat kerstiger, misschien met wat sneeuw ofzow?
dankjewel!quote:
Leuk om een keer te doen maar een hoop gepruts. Wel een leuk resultaat al zeg ik het zelf:quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:18 schreef Zeroku het volgende:
Kan er van mijn zonnebril twee van die kerstballen worden gemaakt, die als je schudt dat er allemaal sneeuw in rondvliegt? Zelfde als in [ afbeelding ] ongeveer.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Leuk om een keer te doen maar een hoop gepruts. Wel een leuk resultaat al zeg ik het zelf:
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op zondag 18 november 2012 12:27 schreef roos85 het volgende:
Kan iemand deze versinterklazen?
[ afbeelding ]
Graag iets van pepernoten, en de beste man mag wel een sint/piet look.
Alvast bedankt
Ziet er goed uitquote:Op zondag 18 november 2012 14:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Iets duidelijker snoepgoed:
[ afbeelding ]
Ik zal later vandaag even wat proberen. Is wat meer werk en ik moet zo eerst voetbal kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 14:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ziet er goed uitIs er nog een mogelijkheid dat het snoepgoed in de UI komt en gaat, net als jouw ambulance zegmaar
en dan het onderste snoepgoed, maar dat het net zo zit als bij het bovenste plaatje, of kan dat niet?![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 11:20 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik zou graag willen dat mijn charr versinterklaast en verkerst word.
alvast bedankt
Met of zonder strooigoed:quote:Op zondag 18 november 2012 16:10 schreef LDS het volgende:
Kan iemand deze
[ afbeelding ]
Versinterklazen? Dus iets met een mijtertje ofzo. Danku
quote:Op zondag 18 november 2012 16:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Zou iemand mijn icon wat kerstiger / feestelijker kunnen maken ?
Met wat sneeuw ofzo ?![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 16:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Zou iemand mijn icon wat kerstiger / feestelijker kunnen maken ?
Met wat sneeuw ofzo ?![]()
Ik was hier ook al even mee bezig. Om het echt mooi te krijgen moeten er veel meer frames in de GIF maar dan wordt het bestand te groot. Om binnen de 75kb te blijven die je met het basic-abo mag hebben en mooie vloeiende sneeuwval te krijgen heb ik de frame-snelheden aan moeten passen. Dit is dan het resultaat:quote:Op zondag 18 november 2012 16:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt mooi met sneeuw.....
oh deze zijn leukquote:
Ik heb het zo gedaan dat er steeds een stapel snoepgoed langskomt. Hopelijk vind je 'm zo leuk...quote:Op zondag 18 november 2012 14:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ziet er goed uitIs er nog een mogelijkheid dat het snoepgoed in de UI komt en gaat, net als jouw ambulance zegmaar
en dan het onderste snoepgoed, maar dat het net zo zit als bij het bovenste plaatje, of kan dat niet?![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 00:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Leuk om een keer te doen maar een hoop gepruts. Wel een leuk resultaat al zeg ik het zelf:
[ afbeelding ]
Hij is super leukquote:Op zondag 18 november 2012 18:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb het zo gedaan dat er steeds een stapel snoepgoed langskomt. Hopelijk vind je 'm zo leuk...
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op zondag 18 november 2012 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
Met mijn UI is vrijwel niks te doen, ben ik overtuigd van.
Klopt. Probeer wel iets nieuws te bedenken voor mezelf maar ben drukker met anderenquote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef MAHL het volgende:
Maar ik besef me net, HaJee heeft zelf nog geen Sinterklaas UI
quote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jawel hoor
[ afbeelding ]
Maar serieus, het is wel een lastige maar een beetje sneeuw viel nog wel mee...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |