quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
ik baal elke dag dat ik geen goeie muziek kan luisteren
Jij kent UnSun wel toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
ik baal elke dag dat ik geen goeie muziek kan luisteren
Had je mijn filmmuziektip nou al eens opgezocht?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik luister echt bijna alles. Alleen nauwelijks pop.
Ja, maar niet helemaal mijn smaak ofzo, ik weet niet, wel mooi, maar niet wat ik als favoriet zou bestempelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had je mijn filmmuziektip nou al eens opgezocht?
Het ligt er misschien ook aan of (en wanneer) je de film gezien hebtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar niet helemaal mijn smaak ofzo, ik weet niet, wel mooi, maar niet wat ik als favoriet zou bestempelen.
Ja, die keek ik er niet bij, dan is het natuurlijk wel minder leukquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het ligt er misschien ook aan of (en wanneer) je de film gezien hebt
nee, wasda?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik voel mij trouwens wel enorm kut.
dan had ik woodstock mee kunnen maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou je nu al bijna dood zijn.
Ik wil ookquote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dan had ik woodstock mee kunnen maken.
Zelf niet als je van je fiets gereden bent?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen baaldagen.
Ookal stond ik op met een kuthumeur.
Was het maar kut dan had je er nog wat aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik voel mij trouwens wel enorm kut.
Kun je beter een tijdmachine hebben dan nu oud zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dan had ik woodstock mee kunnen maken.
Ik ook, maar niet alleen voor muziek.quote:
Badum tsssquote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had je er nog wat aan.
nee joh. wat moonwalkchick zegt, niet alleen om de muziek.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kun je beter een tijdmachine hebben dan nu oud zijn.
Dat verpest mijn dag niet hoor, ben ik nog een kwartiertje wel weer vergeten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zelf niet als je van je fiets gereden bent?
Vertel?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. wat moonwalkchick zegt, niet alleen om de muziek.
Koel dat wil ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat verpest mijn dag niet hoor, ben ik nog een kwartiertje wel weer vergeten.
hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had je er nog wat aan.
Klinkt wel okequote:
of fleetwood mac, stevie nicks in haar jonge jaren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Keyos het volgende:
Ik wil de oude Pink Floyd formatie. Wishful thinking.
Anders ik wel. Ik ben de gebeurtenis op zich al lang vergeten. Maar de pijn niet. En het feit dat mijn fiets gerepareerd moet worden ook nietquote:
Rory Gallagher.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
of fleetwood mac, stevie nicks in haar jonge jaren.
heb ik beiden al geruime tijd ja. Je loopt wel erg achter qua muziekquote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind je dit wat?
Of ken je dat ook al?
Ja tochquote:Op woensdag 7 december 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ze hadden bij 2.15 kunnen beginnen, die bagger die daarvoor zit voegt echt niks toe![]()
Vanaf 2.15 begint het moois
Dat kun je met een tijdmachine toch ook meekrijgen joh!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
de mentaliteit, andere cultuur, andere sfeer. zoiets.
De games van vroeger waren veel gaver!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef Keyos het volgende:
Mja, ik ben blij dat ik in deze periode opgegroeid ben omdat ik niet de technologie en games van nu had willen missen, dat vind ik net wat zwaarder wegen dan enkele bands kunnen zien in hun hoogtijden of überhaupt.
ja maar dan zou ik het opgroeien in die tijd nog steeds missen, en zou ik weer terug verwacht worden denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat kun je met een tijdmachine toch ook meekrijgen joh!
Oh, nu ben ik benieuwd welke games jij tot je favorieten rekentquote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De games van vroeger waren veel gaver!
Dat zou ik juist een voordeel vinden dat ik dat niet hoefde en ook weer terug naar deze tijd mag/kan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ja maar dan zou ik het opgroeien in die tijd nog steeds missen, en zou ik weer terug verwacht worden denk ik.
Ik poste net nog een nummer van red alert 2!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De games van vroeger waren veel gaver!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?Het kan ook aan de muts liggen, die kan écht niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?wat vind je zelf? Daar gaat het om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?Met deze muts iig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?Het ligt niet aan je hoofd. Ik ben sowieso niet van de mutsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ahh, jij bent er zo een van wel de lusten maar niet de lasten, zie ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zou ik juist een voordeel vinden dat ik dat niet hoefde en ook weer terug naar deze tijd mag/kan.
In mijn eentje op mijn kamer wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan ook aan de muts liggen, die kan écht niet.
Dit, heb je nog andere mutsen?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan ook aan de muts liggen, die kan écht niet.
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit, heb je nog andere mutsen?
Uiteraard, het moet wel leuk blijven allemaal hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh, jij bent er zo een van wel de lusten maar niet de lasten, zie ik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:18 schreef ook_gek het volgende:
Ja tochDan kan jij dit ook vast waarderen
![]()
Of
Zijn jullie het met me een dat ik geen mutshoofd heb?toffe muts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voetbal.quote:
Zolang je geen nieuwe muts hebt, niet deze gebruiken ^^quote:
uiteraard.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteraard, het moet wel leuk blijven allemaal hoor.
Hmm. Nja ik draag zelf bijna ook nooit mutsen, maar vind van die trapper hats stiekem wel tof.quote:
Dat is al snelquote:
Boeiend dat mensen op straat hem lelijk vinden, ik hou van warme oren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang je geen nieuwe muts hebt, niet deze gebruiken ^^
Dat sowieso.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boeiend dat mensen op straat hem lelijk vinden, ik hou van warme oren.
Dus wanneer gaan we op stapquote:
Je het gelijk. Maar wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Godallejezus wat een onrecht, dit slaat helemaal nergens op.
/ carequote:Op woensdag 7 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Godallejezus wat een onrecht, dit slaat helemaal nergens op.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Calvin harris en example is misschien wel wat.
Voetbal.quote:
Ik kom er aanquote:
Probeer je er nou alweer eentje met je mee te krijgen?quote:
Trouwens kudo's voor je geile UI.quote:
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hierquote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Probeer je er nou alweer eentje met je mee te krijgen?
Zij is....quote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
... ook wel het enigste liedje dat ik leuk vindt van hem
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hier
Pac-man en Moon patrol van de Atari,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik benieuwd welke games jij tot je favorieten rekent
Kinderachtig hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Valt mee, ik "ken" hem nu al wel een tijdje hieren ik doe niet aan forum meetings
![]()
Ja hequote:
Ze is gewoon bang te we bijtenquote:
ja jij vind het niet leuk, dus nodig ik je ook niet uit. Anders had je mee mogen gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.
pac man heb ik nooit wat aan gevonden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Pac-man en Moon patrol van de Atari,
Heheheh ik dacht alquote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nah bedoelde meer dat ik volgens mij wel meer stap-uitnodigingen voorbij heb zien komen van hem uit.
Die zijn zeker leuk, ja. Heb me vroeger best lang vermaakt met Pac-Man.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Pac-man en Moon patrol van de Atari,
Wat vind ik niet leuk?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja jij vind het niet leuk, dus nodig ik je ook niet uit. Anders had je mee mogen gaan.
Ja maar wel zachtjes en alleen als ze het willenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij doet het misschien wel echt, dat is eng.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Moonwalk het volgende:
Atari was voor mijn tijd. Nintendo en Super Nintendo, de eerste Game Boy en de Sega waren het helemaal
Die muziekquote:
Die had ik later ook nog idd, een doorzichtige want die was nog mooierquote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
Gameboy color speel ik nog steeds mee.
Hoe kom je daar bij dan?quote:
Ken dat deuntje nog steeds uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef dawg het volgende:
ik vond tetris op de gameboy altijd gaaf. dat muziekje.
Ik heb ook die doorzichtige.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die had ik later ook nog idd, een doorzichtige want die was nog mooier
Gaaf muziekje inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef dawg het volgende:
Die ja, en Mario natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef dawg het volgende:
nee, weet ik zo niet meer. weet alleen dat ik het cool vond.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ken dat deuntje nog steeds uit m'n hoofd.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, weet ik zo niet meer. weet alleen dat ik het cool vond.
ik vond snake op de oude nokia-mobieltjes ook altijd cool.
hahaquote:
De N64 vond ik ook nog leuk. Tegenwoordig game ik slechts op de PC.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
Na de super nintendo werd volgens mij alles 3d enzo, en was ik er klaar mee
Ik weet ook niet waar ze het over hebbenquote:
Oyeeaahquote:
Van Loka snap ik het wel.. maar het verbaast me dat jij de GameBoy niet kent?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze het over hebbenmaar ik heb nooit met computers gespeeld toen ik jong was
ik had zelf geen gameboy, ik had al een nes en nog zo'n ding vond mijn moeder onzin.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap nu opeens wel waarom mn moeder altijd vroeg of ik niet knettergek van dat muziekje werd en of ik anders even op mijn kamer verder wilde spelen ipv naast haar op de bank
Ik ben pas een paar jaar geleden onder een steen vandaan gekomenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Van Loka snap ik het wel.. maar het verbaast me dat jij de GameBoy niet kent?
Ik had een snes, met vanalles erop en eraan, draadloze bazooka en weet ik het allemaalquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had zelf geen gameboy, ik had al een nes en nog zo'n ding vond mijn moeder onzin.
Ik vind de meeste 3D games ook niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
Na de super nintendo werd volgens mij alles 3d enzo, en was ik er klaar mee
snes wilde ik ook maar mocht ook niet, die nes was nog goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik had een snes, met vanalles erop en eraan, draadloze bazooka en weet ik het allemaal![]()
maar mijn klasgenootjes op de basisschool ( klein klasje ) hadden dan weer een gameboy of een sega enz enz.
Omdat het een kleine klas was kenden onze ouders elkaar allemaal en mochten we wel eens 2 weken ruilen enzo. Best handig geregeld in die tijd, en op die leeftijd
Ik had dezequote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
snes wilde ik ook maar mocht ook niet, die nes was nog goed.
ik had wel die gun inderdaad. duck hunt.
Ik wilde een snes, maar kreeg 'm niet omdat ik al een Atari had.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had zelf geen gameboy, ik had al een nes en nog zo'n ding vond mijn moeder onzin.
Die was zo tof, maar daarna mocht ik geen tv op mn kamer.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die wilde ik zo graag vroeger.
Jij snapt mequote:
Of met die witte besjes erin.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
Ik stam nog uit de tijd dat het tof was om hier mee te spelen![]()
[ afbeelding ]
Of met van die witte besjes erin die makkelijk uit elkaar spatten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Pielkebuize noemde we diequote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik ook wel maar lego was leukerquote:
En dan van heel veel pvcbuisjes en tape een heel geweer maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
JaMaar daar kon ik geen plaatje van vinden
Duckhunt, bawsquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef dawg het volgende:
kom ik aan met mijn pistooltje.
[ afbeelding ]
heb ik ook veel gedaan. hele tijdschriften bij mensen naar binnen schieten. hele guns van hout maken met zo'n 'teut' erop.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Bwehehehe, nostalgie dit. Prachtigquote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan van heel veel pvcbuisjes en tape een heel geweer maken.
Playmobil was sneller in elkaar gezet. Dus kon je sneller spelen. Dus leukerquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel maar lego was leuker
Die had mijn broertje ook, met een stuk hout erbijquote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan van heel veel pvcbuisjes en tape een heel geweer maken.
Als je ontdekt hoe simpel dat ding technisch werkt dan ben je helemaal verbaasd. Ten minste, ik was verbaasd toen ik daar achter kwamquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Onze buren hadden zo'n struik over de halve lengte van zo'n paadje naar de tuinen van de achterburen, vet hendig.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
JaMaar daar kon ik geen plaatje van vinden
Die had ik ook, en dan had ik met ducttape allemaal extra buisjes met reserve pijltjes en weet ik veel watquote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we dat een keer als meet doen? Twee teamsquote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Onze buren hadden zo'n struik over de halve lengte van zo'n paadje naar de tuinen van de achterburen, vet hendig.
Die speelde ik dan weer bij iemand anders, duck hunt was echt leukquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Pistoolgrip en vizier en ammo buisjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die had ik ook, en dan had ik met ducttape allemaal extra buisjes met reserve pijltjes en weet ik veel wat
Ik haalde die pijltjes uit elkaar en ging die dan lezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik ook veel gedaan. hele tijdschriften bij mensen naar binnen schieten. hele guns van hout maken met zo'n 'teut' erop.
Hah, dat zou tof zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen we dat een keer als meet doen? Twee teams
vizier erop ja. alsof het nut had, met pijltjes van papier.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pistoolgrip en vizier en ammo buisjes.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
vizier erop ja. alsof het nut had, met pijltjes van papier.
1 echt meisje gespotquote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik haalde die pijltjes uit elkaar en ging die dan lezen.
Mijn stiefbroer had meer barbies dan ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zitten hier net zulke toffe chicks als ik zelf die niet beginnen over metpoppen
spelen?
quote:
Die durven nu natuurlijk niet meerquote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zitten hier net zulke toffe chicks als ik zelf die niet beginnen over metpoppen
spelen?
ik had ook poppen. the a-team in popvorm, compleet met geweertjes, en het goud van b.a.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn stiefbroer had meer barbies dan ik.
Ik had er een paar gehad van tantes die vonden dat een meisje barbies moest hebben.
Zegt mogelijk meer over hem dan over mij trouwens..
Ik kreeg hem alleen omdat ik ik een broer en een broertje hadquote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef dawg het volgende:
[..]
altijd baas boven baas. en een meisje nog wel.even bedenken hoe te compenseren.
Amenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De simpele spelletjes van toen waren veel leuker dan die van nu.
Is het goed gekomen met hem? Mijn broertje had een vriendje vroeger en die had altijd nagelak op en staartjes op zijn hoofd. Hij werkt nu in de ITquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn stiefbroer had meer barbies dan ik.
Ik had er een paar gehad van tantes die vonden dat een meisje barbies moest hebben.
Zegt mogelijk meer over hem dan over mij trouwens..
Lego, soldaatjesquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me stom omdat ik planten en insecten verzamelde en legpuzzels maakte, en dat was mijn jeugd wel zo'n beetje
En hetro?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het goed gekomen met hem? Mijn broertje had een vriendje vroeger en die had altijd nagelak op en staartjes op zijn hoofd. Hij werkt nu in de IT
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De simpele spelletjes van toen waren veel leuker dan die van nu.
Ik had het Thunderbirds eiland met geluid en al die voertuigen, plus mini poppetjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had ook poppen. the a-team in popvorm, compleet met geweertjes, en het goud van b.a.
Legpuzzles deed ik ook en bordspellen, want die rulenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me stom omdat ik planten en insecten verzamelde en legpuzzels maakte, en dat was mijn jeugd wel zo'n beetje
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het Thunderbirds eiland met geluid en al die voertuigen, plus mini poppetjes.
En een krat vol random actiefiguurtjes waarvan ik niet eens wist waar ze van waren, geen idee hoe ik daar ook aan kwam trouwens.
Haha, ja redelijk. Het hielp niet dat hij jurkjes moest passen die zijn ma voor buurmeisjes maakten omdat ze even lang waren trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het goed gekomen met hem? Mijn broertje had een vriendje vroeger en die had altijd nagelak op en staartjes op zijn hoofd. Hij werkt nu in de IT
Hahaquote:
Mijn moeder vond me altijd creepy wanneer ik met een legpuzzel bezig wasquote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Legpuzzles deed ik ook en bordspellen, want die rulen
Ik had een hele koffer vol met poppen en barbies, ik had zelfs een echt werkende miniwasmachine en dat was het enige dat er leuk aan was. Ik vond die poppen zo stom, wat was daar nou leuk aan, ze konden niksquote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef Cactus1 het volgende:
spelen?
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder vond me altijd creepy wanneer ik met een legpuzzel bezig was
Het is er vroeg ingeramdquote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef moneyfornothing het volgende:
Haha, ja redelijk. Het hielp niet dat hij jurkjes moest passen die zijn ma voor buurmeisjes maakten omdat ze even lang waren trouwens.
Hij is nu bi geloof ik.
Ik wilde altijd een wandelend blaadje hebben, mocht nietquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
thunderbirds vond ik nooit wat aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het Thunderbirds eiland met geluid en al die voertuigen, plus mini poppetjes.
En een krat vol random actiefiguurtjes waarvan ik niet eens wist waar ze van waren, geen idee hoe ik daar ook aan kwam trouwens.
Wat deed je er voor geks mee dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder vond me altijd creepy wanneer ik met een legpuzzel bezig was
Nee ze waren vrij klein, meeste waren menselijk en bijna allemaal in een soort leger/ninja/vecht outfit vaak ook met wapens enzo.quote:
Wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
Op een dag waar alles goed ging, moest er natuurlijk ook wat fout gaan blegh.
Dan heb je wat gemist! Transformersquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee ze waren vrij klein, meeste waren menselijk en bijna allemaal in een soort leger/ninja/vecht outfit vaak ook met wapens enzo.
Elke seconde 2 stukjes ofzo, omdat ik die dingen al zo'n honderd keer gemaakt had en het anders te duur werd. En onverstoorbaar door wat dan ook, ik hoorde dan niets, zo'n sneu eigen wereld waar ik in zatquote:
Ik heb wandelen takken gehad. Alleen die gingen doodquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wilde altijd een wandelend blaadje hebben, mocht niet
Ha! Die ken ik nog wel. Maar ik heb net zo goed geen idee wat het wasquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee ze waren vrij klein, meeste waren menselijk en bijna allemaal in een soort leger/ninja/vecht outfit vaak ook met wapens enzo.
Bedoel je niet zo'n wandelde tak? Zo'n onmogelijk raar freaky iets?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wilde altijd een wandelend blaadje hebben, mocht niet
don't worry.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kreeg hem alleen omdat ik ik een broer en een broertje haddus wees maar niet bang
ik game nu helemaal niet. Dat 3d gedoe vind ik niks
Oh ik ken Transformers wel, maar bedoelde dat de actiefiguren zonder herleidbare herkomst niet daarvan waren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist! Transformers
Ehm...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat?
En het gaat niet over voetbal he?
Schijnbaar gaf jou dat toen rustquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke seconde 2 stukjes ofzo, omdat ik die dingen al zo'n honderd keer gemaakt had en het anders te duur werd. En onverstoorbaar door wat dan ook, ik hoorde dan niets, zo'n sneu eigen wereld waar ik in zat
De serie boeide me ook niet zo, maar dat eiland maakte geluid en je kon hem half uit elkaar halen enzo, en ik breidde hem vaak uit met lego.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
thunderbirds vond ik nooit wat aan.
bakken met lego en ook technisch lego.
met natuurlijk het legotreintje met die 9volts transformator.
Oh, dan mot je lekker in een diepe kuil vallen, want dat soort dingen ken ik echt niet begrijpen.quote:
Ik schoot op mensen met een erwten schieter.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had vroeger een op afstandbestuurbare tank die rubber kogeltjes weg kon schieten. Zo nuttig.
Ging je ze dan zelf ophalen? Dan was jij dus de hond en de tank je baasjequote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had vroeger een op afstandbestuurbare tank die rubber kogeltjes weg kon schieten. Zo nuttig.
Ja ze waren vrij random ook, maar had er toch op de een of andere manier heel veel van.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ha! Die ken ik nog wel. Maar ik heb net zo goed geen idee wat het was
Nee hoor, ik werd er ziekelijk gestresst van. Maar ik moest gewoon al die dingen af krijgen binnen een halfuur van mezelfquote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schijnbaar gaf jou dat toen rust
Okee skatje.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan mot je lekker in een diepe kuil vallen, want dat soort dingen ken ik echt niet begrijpen.
Ze kwamen gelukkig 1.5 meter ver.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ging je ze dan zelf ophalen? Dan was jij dus de hond en de tank je baasje
Ik ga proberen te achterhalen wat het geweest is. Ik meld het hier wel weer. Mits ik succes hebquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ze waren vrij random ook, maar had er toch op de een of andere manier heel veel van.
doe eens plaatje? heb geen idee wat ik me bij zo'n eiland voor moet stellen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De serie boeide me ook niet zo, maar dat eiland maakte geluid en je kon hem half uit elkaar halen enzo, en ik breidde hem vaak uit met lego.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werd er ziekelijk gestresst van. Maar ik moest gewoon al die dingen af krijgen binnen een halfuur van mezelf
mmm ja dat is wel raar eigenlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werd er ziekelijk gestresst van. Maar ik moest gewoon al die dingen af krijgen binnen een halfuur van mezelf
Ach ja, gelukkig ben ik over die mate van raarheid heengegroeidquote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm ja dat is wel raar eigenlijk
Heb je dat nu nog van die aparte obsessieve trekjes?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Jep. Genoeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je dat nu nog van die aparte obsessieve trekjes?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
doe eens plaatje? heb geen idee wat ik me bij zo'n eiland voor moet stellen.
Ben benieuwd, en of het dan dezelfde zijn als de mijne.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga proberen te achterhalen wat het geweest is. Ik meld het hier wel weer. Mits ik succes heb
Nee ik bedoel echt een wandelend blaadje, die hebben ze in artis en dat had ik toen met een reisje van school gezien. Maar die kan je helemaal niet zomaar kopen. Alleen dat wilde ik niet gelovenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedoel je niet zo'n wandelde tak? Zo'n onmogelijk raar freaky iets?
Thunderbird nr.2 had ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de achterkant zat nog een grot en daar zaten de knopjes voor de geluidseffecten.
haha, stoer wel hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de achterkant zat nog een grot en daar zaten de knopjes voor de geluidseffecten.
Het went maar is soms storend.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind je dat zelf irritant, of went dat op een gegeven moment?
Thunderbird 3 was mijn favoriet. Maar die deed in de serie bijna nooit watquote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Thunderbird nr.2 had ik.Met tank in die container.
![]()
Deze is creepy jaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:04 schreef Moonwalk het volgende:
Nee ik bedoel echt een wandelend blaadje, die hebben ze in artis en dat had ik toen met een reisje van school gezien. Maar die kan je helemaal niet zomaar kopen. Alleen dat wilde ik niet geloven![]()
Toen ben ik op Koninginnedag op eigen houtje wandelende takken gaan kopen, maar die vond ik veel te eng
ik bedoelde dus dit:
alleen die ik had gezien waren echt babyblaadjes, die uit de video is nog best creepy. die hele kleintjes zijn heel cute
kuch kuch tomboys kuch kuchquote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef Cactus1 het volgende:
spelen?
Ik had dat gele ding volgens mij ook in het heel klein, die paste ook in nr 2.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Thunderbird nr.2 had ik.Met tank in die container.
![]()
Mijn mama gooide al mijn barbies weg toen ik mijn kamer niet opgeruimd had.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef Cactus1 het volgende:
spelen?
Om de haverklap strafquote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze is creepy jaWel stoer dat je gewoon deed wat je wilde
Dat went ook welquote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Moonwalk het volgende:
Om de haverklap strafdat dan weer wel
Stress man. Ik kan helemaal dichtklappen als ik iets niet doe wat ik moet van mezelf.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je het niet doet?
Ze nam mijn Playstation in.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama gooide al mijn barbies weg toen ik mijn kamer niet opgeruimd had.
Het gaat hier om dingen uit je jeugdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Dan had je daarna echt geen reden meer om niet op te ruimen, want de ergste straf had ze al uitgevoerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
Daar dreigde mijn stiefmoeder altijd mee, maar ze mocht het van mijn pa niet echt doen bij zijn kinderen, dus waren uiteindelijk alleen mijn stiefbroertjes de lul en stond enkel hun speelgoed op een gegeven moment buiten in een vuilniszak.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij doet vaak niet lief tegen jezelf, wat zachter zijn helptquote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stress man. Ik kan helemaal dichtklappen als ik iets niet doe wat ik moet van mezelf.
Ja, die barbies heb ik echt jaren gemist.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan had je daarna echt geen reden meer om niet op te ruimen, want de ergste straf had ze al uitgevoerd.
whehe.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar dreigde mijn stiefmoeder altijd mee, maar ze mocht het van mijn pa niet echt doen bij zijn kinderen, dus waren uiteindelijk alleen mijn stiefbroertjes de lul en stond enkel hun speelgoed op een gegeven moment buiten in een vuilniszak.
Ik heb TT3D net binnen gehaald, mijn hartje ging sneller kloppen bij de intro net.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij doet vaak niet lief tegen jezelf, wat zachter zijn helpt
Wat bedoel je met niet lief?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij doet vaak niet lief tegen jezelf, wat zachter zijn helpt
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het gaat hier om dingen uit je jeugdniks tomboy ( nu dan )
Ik vond het niet eens zo erg hoor dat " nu naar je kamer" . lekker rustig dan werd er ook niks aan me gevraagd. ik kwam niks tekort in mijn kamerquote:
En hoe uit stress zich bij jou? Ga je schreeuwen, slaan, dingen kapot gooien of wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
Stress man. Ik kan helemaal dichtklappen als ik iets niet doe wat ik moet van mezelf.
In tics, zowel lichamelijk als in spraak zegmaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En hoe uit stress zich bij jou? Ga je schreeuwen, slaan, dingen kapot gooien of wat?
Arme stiefbroertjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar dreigde mijn stiefmoeder altijd mee, maar ze mocht het van mijn pa niet echt doen bij zijn kinderen, dus waren uiteindelijk alleen mijn stiefbroertjes de lul en stond enkel hun speelgoed op een gegeven moment buiten in een vuilniszak.
Koop nieuwe, dan is je probleem misschien opgelostquote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
Ja, die barbies heb ik echt jaren gemist. [ afbeelding ]
Ik denk dat het de oorzaak is van al mijn problemen en het feit dat ik nu sociaal ongemakkelijk ben en verlatingsangst heb. Mijn barbies verlieten me ook. [ afbeelding ]
Je bent vaak kritisch en neerbuigend tegen jezelf. En je beredeneert dat als realistisch denken. Echter is dat niet zo, je zelfbeeld is te negatief.quote:
Er is niks mis mee hoor, ik denk alleen dat niemand een stempel wil hebben van iets wat hij of zij niet is. Ongeacht of het verder iets goeds of slechts isquote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... overigens waarom willen de meeste vrouwen niet bestempeld worden als een tomboy. Op zich is er toch niets mis mee?
toen of nu
Mijne bleken later gewoon bij opa en oma te staan, maar het effect was hetzelfdequote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef dawg het volgende:
speelgoed weggooien hebben mijn ouders nooit gedaan, daar waren ze te soft voor.
Oh dat klinkt niet tof, dan zou ik het maar doenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
In tics, zowel lichamelijk als in spraak zegmaar.
Echt een goed docu, enjoyquote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb TT3D net binnen gehaald, mijn hartje ging sneller kloppen bij de intro net.
Alleen jammer dat de camera niet nét wat hoger gericht staat.
Ik weet niet of het té negatief is, maar inderdaad wel negatief. Objectief bekeken vind ik gewoon dat ik dat verdien. Op andere mensen zou ik ook niet trots zijn als ze zich zo gedroegen als ikzelf.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent vaak kritisch en neerbuigend tegen jezelf. En je beredeneert dat als realistisch denken. Echter is dat niet zo, je zelfbeeld is te negatief.
die ga ik onthouden, mocht ik ooit kinderen krijgen en ze me het bloed onder de nagels weten te halen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mijne bleken later gewoon bij opa en oma te staan, maar het effect was hetzelfde
maar dat was dan echt na 10010011 keer niet luisteren dat ik het moest opbergen ofzoiets
Yesh, ga er zo even goed voor zitten. Keek net half maar dan is die kerel met dat haar en die bakkebaarden niet echt te volgen.quote:
Kinderen zijn daar meestal goed in. Vooral bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik ze echt niet kan uitstaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef dawg het volgende:
[..]
die ga ik onthouden, mocht ik ooit kinderen krijgen en ze me het bloed onder de nagels weten te halen.
Echt hè, uiteindelijk is alles toch weer naar binnen gehaald naar veel gejengel volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Arme stiefbroertjes.Ik heb dat hele alles weggooien nooit zo begrepen, bij mijn moeder was het ook altijd wel het dreigement als ik iets moest doen. En toen ik naar bureau Halt moest heeft ze mijn hele kamer daadwerkelijk leeg gehaald op alleen mijn schoolboeken na.
Ik had toen een fotomuur met jeugdfoto's, die heb ik er toen in mijn woede weer afgerukt en verscheurd.Daar heb ik wel spijt van.
Moon, werkt je DM niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
Er is niks mis mee hoor, ik denk alleen dat niemand een stempel wil hebben van iets wat hij of zij niet is. Ongeacht of het verder iets goeds of slechts is
kinderenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kinderen zijn daar meestal goed in. Vooral bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik ze echt niet kan uitstaan.
Jawel lieverd, jullie zijn alleen altijd zo ongeduldig op die DMquote:
boks ouwe, ik ookquote:
Mag ik ook nog die foto van je tieten?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Echt hè, uiteindelijk is alles toch weer naar binnen gehaald naar veel gejengel volgens mij.
Irritant hè? Wil je gewoon ff lekker vrolijk meeposten in topic staan er nog DM's en PM's te wachten en dan denk ik soms echt: ROT OP, NIET NUquote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
Jawel lieverd, jullie zijn alleen altijd zo ongeduldig op die DMik kom straks wel even op msn, over 20 minuutjes ofzo
ik denk dat het met eigen kinderen wel anders is. tot een bepaalde leeftijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kinderen zijn daar meestal goed in. Vooral bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik ze echt niet kan uitstaan.
Heb jij MFN's tieten al gezien trouwens?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Kinderen.![]()
Als je ze om 3 uur weer naar huis mag brengen.
Is wel gewoon met kleding aan hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mag ik ook nog die foto van je tieten?
En Newbie?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
Niks mis met kinderen, maar ik hoef ze echt niet 24/7 in mijn buurt
Ik wil sowieso geen mensen 24/7 in mijn buurt trouwens.
Ja, soms heb ik er echt stress vanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Irritant hè? Wil je gewoon ff lekker vrolijk meeposten in topic staan er nog DM's en PM's te wachten en dan denk ik soms echt: ROT OP, NIET NU
Ja stuur maar, ze zijn echt perfect volgens mij! Haha, je maakt alle mannen helemaal gek zo!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is wel gewoon met kleding aan hoor.
Moet je wel eigen kinderen willen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat het met eigen kinderen wel anders is. tot een bepaalde leeftijd.
Ik krijg helemaal niet zoveel DM's en PM'squote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Irritant hè? Wil je gewoon ff lekker vrolijk meeposten in topic staan er nog DM's en PM's te wachten en dan denk ik soms echt: ROT OP, NIET NU
Nee. En ze wilde ze geeneens opsturen nadat ze me bang maakte over knopen in m'n baltouwtjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij MFN's tieten al gezien trouwens?
En dan heb je ze ook nog op MSN. Jij hebt echt geen leven meer als je online komt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef Moonwalk het volgende:
Ja, soms heb ik er echt stress vanniet van bezin hoor
gewoon over het algemeen
Nee, dan ga ik vervelend worden voor hemquote:
Ze zijn wel leuk, maar niet enorm hoor. Wel tof qua vorm enzo, maar mannen zijn vrij makkelijk gek te krijgen als je wil.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja stuur maar, ze zijn echt perfect volgens mij! Haha, je maakt alle mannen helemaal gek zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |