mmm ja dat is wel raar eigenlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werd er ziekelijk gestresst van. Maar ik moest gewoon al die dingen af krijgen binnen een halfuur van mezelf
Ach ja, gelukkig ben ik over die mate van raarheid heengegroeidquote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm ja dat is wel raar eigenlijk
Heb je dat nu nog van die aparte obsessieve trekjes?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hoor, ik werd er ziekelijk gestresst van. Maar ik moest gewoon al die dingen af krijgen binnen een halfuur van mezelf
Jep. Genoeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je dat nu nog van die aparte obsessieve trekjes?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
doe eens plaatje? heb geen idee wat ik me bij zo'n eiland voor moet stellen.
Ben benieuwd, en of het dan dezelfde zijn als de mijne.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga proberen te achterhalen wat het geweest is. Ik meld het hier wel weer. Mits ik succes heb
Nee ik bedoel echt een wandelend blaadje, die hebben ze in artis en dat had ik toen met een reisje van school gezien. Maar die kan je helemaal niet zomaar kopen. Alleen dat wilde ik niet gelovenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedoel je niet zo'n wandelde tak? Zo'n onmogelijk raar freaky iets?
Thunderbird nr.2 had ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de achterkant zat nog een grot en daar zaten de knopjes voor de geluidseffecten.
haha, stoer wel hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de achterkant zat nog een grot en daar zaten de knopjes voor de geluidseffecten.
Het went maar is soms storend.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind je dat zelf irritant, of went dat op een gegeven moment?
Thunderbird 3 was mijn favoriet. Maar die deed in de serie bijna nooit watquote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Thunderbird nr.2 had ik.Met tank in die container.
![]()
Deze is creepy jaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:04 schreef Moonwalk het volgende:
Nee ik bedoel echt een wandelend blaadje, die hebben ze in artis en dat had ik toen met een reisje van school gezien. Maar die kan je helemaal niet zomaar kopen. Alleen dat wilde ik niet geloven![]()
Toen ben ik op Koninginnedag op eigen houtje wandelende takken gaan kopen, maar die vond ik veel te eng
ik bedoelde dus dit:
alleen die ik had gezien waren echt babyblaadjes, die uit de video is nog best creepy. die hele kleintjes zijn heel cute
kuch kuch tomboys kuch kuchquote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zitten hier net zulke toffe chicks als ik zelf die niet beginnen over metpoppen
spelen?
Ik had dat gele ding volgens mij ook in het heel klein, die paste ook in nr 2.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Thunderbird nr.2 had ik.Met tank in die container.
![]()
Mijn mama gooide al mijn barbies weg toen ik mijn kamer niet opgeruimd had.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zitten hier net zulke toffe chicks als ik zelf die niet beginnen over metpoppen
spelen?
Om de haverklap strafquote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze is creepy jaWel stoer dat je gewoon deed wat je wilde
Dat went ook welquote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Moonwalk het volgende:
Om de haverklap strafdat dan weer wel
Stress man. Ik kan helemaal dichtklappen als ik iets niet doe wat ik moet van mezelf.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je het niet doet?
Ze nam mijn Playstation in.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama gooide al mijn barbies weg toen ik mijn kamer niet opgeruimd had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |