Wat deed je er voor geks mee dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder vond me altijd creepy wanneer ik met een legpuzzel bezig was
Nee ze waren vrij klein, meeste waren menselijk en bijna allemaal in een soort leger/ninja/vecht outfit vaak ook met wapens enzo.quote:
Wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
Op een dag waar alles goed ging, moest er natuurlijk ook wat fout gaan blegh.
Dan heb je wat gemist! Transformersquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee ze waren vrij klein, meeste waren menselijk en bijna allemaal in een soort leger/ninja/vecht outfit vaak ook met wapens enzo.
Elke seconde 2 stukjes ofzo, omdat ik die dingen al zo'n honderd keer gemaakt had en het anders te duur werd. En onverstoorbaar door wat dan ook, ik hoorde dan niets, zo'n sneu eigen wereld waar ik in zatquote:
Ik heb wandelen takken gehad. Alleen die gingen doodquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wilde altijd een wandelend blaadje hebben, mocht niet
Ha! Die ken ik nog wel. Maar ik heb net zo goed geen idee wat het wasquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee ze waren vrij klein, meeste waren menselijk en bijna allemaal in een soort leger/ninja/vecht outfit vaak ook met wapens enzo.
Bedoel je niet zo'n wandelde tak? Zo'n onmogelijk raar freaky iets?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wilde altijd een wandelend blaadje hebben, mocht niet
don't worry.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kreeg hem alleen omdat ik ik een broer en een broertje haddus wees maar niet bang
ik game nu helemaal niet. Dat 3d gedoe vind ik niks
Oh ik ken Transformers wel, maar bedoelde dat de actiefiguren zonder herleidbare herkomst niet daarvan waren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist! Transformers
Ehm...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat?
En het gaat niet over voetbal he?
Schijnbaar gaf jou dat toen rustquote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke seconde 2 stukjes ofzo, omdat ik die dingen al zo'n honderd keer gemaakt had en het anders te duur werd. En onverstoorbaar door wat dan ook, ik hoorde dan niets, zo'n sneu eigen wereld waar ik in zat
De serie boeide me ook niet zo, maar dat eiland maakte geluid en je kon hem half uit elkaar halen enzo, en ik breidde hem vaak uit met lego.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
thunderbirds vond ik nooit wat aan.
bakken met lego en ook technisch lego.
met natuurlijk het legotreintje met die 9volts transformator.
Oh, dan mot je lekker in een diepe kuil vallen, want dat soort dingen ken ik echt niet begrijpen.quote:
Ik schoot op mensen met een erwten schieter.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had vroeger een op afstandbestuurbare tank die rubber kogeltjes weg kon schieten. Zo nuttig.
Ging je ze dan zelf ophalen? Dan was jij dus de hond en de tank je baasjequote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had vroeger een op afstandbestuurbare tank die rubber kogeltjes weg kon schieten. Zo nuttig.
Ja ze waren vrij random ook, maar had er toch op de een of andere manier heel veel van.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ha! Die ken ik nog wel. Maar ik heb net zo goed geen idee wat het was
Nee hoor, ik werd er ziekelijk gestresst van. Maar ik moest gewoon al die dingen af krijgen binnen een halfuur van mezelfquote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schijnbaar gaf jou dat toen rust
Okee skatje.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan mot je lekker in een diepe kuil vallen, want dat soort dingen ken ik echt niet begrijpen.
Ze kwamen gelukkig 1.5 meter ver.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ging je ze dan zelf ophalen? Dan was jij dus de hond en de tank je baasje
Ik ga proberen te achterhalen wat het geweest is. Ik meld het hier wel weer. Mits ik succes hebquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ze waren vrij random ook, maar had er toch op de een of andere manier heel veel van.
doe eens plaatje? heb geen idee wat ik me bij zo'n eiland voor moet stellen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De serie boeide me ook niet zo, maar dat eiland maakte geluid en je kon hem half uit elkaar halen enzo, en ik breidde hem vaak uit met lego.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werd er ziekelijk gestresst van. Maar ik moest gewoon al die dingen af krijgen binnen een halfuur van mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |