Of met van die witte besjes erin die makkelijk uit elkaar spatten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
Ik stam nog uit de tijd dat het tof was om hier mee te spelen![]()
[ afbeelding ]
Pielkebuize noemde we diequote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik ook wel maar lego was leukerquote:
En dan van heel veel pvcbuisjes en tape een heel geweer maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
JaMaar daar kon ik geen plaatje van vinden
Duckhunt, bawsquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef dawg het volgende:
kom ik aan met mijn pistooltje.
[ afbeelding ]
heb ik ook veel gedaan. hele tijdschriften bij mensen naar binnen schieten. hele guns van hout maken met zo'n 'teut' erop.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Bwehehehe, nostalgie dit. Prachtigquote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan van heel veel pvcbuisjes en tape een heel geweer maken.
Playmobil was sneller in elkaar gezet. Dus kon je sneller spelen. Dus leukerquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel maar lego was leuker
Die had mijn broertje ook, met een stuk hout erbijquote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan van heel veel pvcbuisjes en tape een heel geweer maken.
Als je ontdekt hoe simpel dat ding technisch werkt dan ben je helemaal verbaasd. Ten minste, ik was verbaasd toen ik daar achter kwamquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Onze buren hadden zo'n struik over de halve lengte van zo'n paadje naar de tuinen van de achterburen, vet hendig.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
JaMaar daar kon ik geen plaatje van vinden
Die had ik ook, en dan had ik met ducttape allemaal extra buisjes met reserve pijltjes en weet ik veel watquote:Op woensdag 7 december 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we dat een keer als meet doen? Twee teamsquote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Onze buren hadden zo'n struik over de halve lengte van zo'n paadje naar de tuinen van de achterburen, vet hendig.
Die speelde ik dan weer bij iemand anders, duck hunt was echt leukquote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Pistoolgrip en vizier en ammo buisjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die had ik ook, en dan had ik met ducttape allemaal extra buisjes met reserve pijltjes en weet ik veel wat
Ik haalde die pijltjes uit elkaar en ging die dan lezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik ook veel gedaan. hele tijdschriften bij mensen naar binnen schieten. hele guns van hout maken met zo'n 'teut' erop.
Hah, dat zou tof zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen we dat een keer als meet doen? Twee teams
vizier erop ja. alsof het nut had, met pijltjes van papier.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pistoolgrip en vizier en ammo buisjes.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
vizier erop ja. alsof het nut had, met pijltjes van papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |