Het gaat hier om dingen uit je jeugdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Dan had je daarna echt geen reden meer om niet op te ruimen, want de ergste straf had ze al uitgevoerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama gooide al mijn barbies weg toen ik mijn kamer niet opgeruimd had.
Daar dreigde mijn stiefmoeder altijd mee, maar ze mocht het van mijn pa niet echt doen bij zijn kinderen, dus waren uiteindelijk alleen mijn stiefbroertjes de lul en stond enkel hun speelgoed op een gegeven moment buiten in een vuilniszak.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama gooide al mijn barbies weg toen ik mijn kamer niet opgeruimd had.
Jij doet vaak niet lief tegen jezelf, wat zachter zijn helptquote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stress man. Ik kan helemaal dichtklappen als ik iets niet doe wat ik moet van mezelf.
Ja, die barbies heb ik echt jaren gemist.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan had je daarna echt geen reden meer om niet op te ruimen, want de ergste straf had ze al uitgevoerd.

whehe.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar dreigde mijn stiefmoeder altijd mee, maar ze mocht het van mijn pa niet echt doen bij zijn kinderen, dus waren uiteindelijk alleen mijn stiefbroertjes de lul en stond enkel hun speelgoed op een gegeven moment buiten in een vuilniszak.
Ik heb TT3D net binnen gehaald, mijn hartje ging sneller kloppen bij de intro net.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij doet vaak niet lief tegen jezelf, wat zachter zijn helpt
Wat bedoel je met niet lief?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij doet vaak niet lief tegen jezelf, wat zachter zijn helpt
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het gaat hier om dingen uit je jeugdniks tomboy ( nu dan )
Ik vond het niet eens zo erg hoor dat " nu naar je kamer" . lekker rustig dan werd er ook niks aan me gevraagd. ik kwam niks tekort in mijn kamerquote:
En hoe uit stress zich bij jou? Ga je schreeuwen, slaan, dingen kapot gooien of wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
Stress man. Ik kan helemaal dichtklappen als ik iets niet doe wat ik moet van mezelf.
In tics, zowel lichamelijk als in spraak zegmaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En hoe uit stress zich bij jou? Ga je schreeuwen, slaan, dingen kapot gooien of wat?
Arme stiefbroertjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar dreigde mijn stiefmoeder altijd mee, maar ze mocht het van mijn pa niet echt doen bij zijn kinderen, dus waren uiteindelijk alleen mijn stiefbroertjes de lul en stond enkel hun speelgoed op een gegeven moment buiten in een vuilniszak.
Koop nieuwe, dan is je probleem misschien opgelostquote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
Ja, die barbies heb ik echt jaren gemist. [ afbeelding ]
Ik denk dat het de oorzaak is van al mijn problemen en het feit dat ik nu sociaal ongemakkelijk ben en verlatingsangst heb. Mijn barbies verlieten me ook. [ afbeelding ]
Je bent vaak kritisch en neerbuigend tegen jezelf. En je beredeneert dat als realistisch denken. Echter is dat niet zo, je zelfbeeld is te negatief.quote:
Er is niks mis mee hoor, ik denk alleen dat niemand een stempel wil hebben van iets wat hij of zij niet is. Ongeacht of het verder iets goeds of slechts isquote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... overigens waarom willen de meeste vrouwen niet bestempeld worden als een tomboy. Op zich is er toch niets mis mee?
toen of nu
Mijne bleken later gewoon bij opa en oma te staan, maar het effect was hetzelfdequote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef dawg het volgende:
speelgoed weggooien hebben mijn ouders nooit gedaan, daar waren ze te soft voor.
Oh dat klinkt niet tof, dan zou ik het maar doenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
In tics, zowel lichamelijk als in spraak zegmaar.
Echt een goed docu, enjoyquote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb TT3D net binnen gehaald, mijn hartje ging sneller kloppen bij de intro net.
Alleen jammer dat de camera niet nét wat hoger gericht staat.
Ik weet niet of het té negatief is, maar inderdaad wel negatief. Objectief bekeken vind ik gewoon dat ik dat verdien. Op andere mensen zou ik ook niet trots zijn als ze zich zo gedroegen als ikzelf.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent vaak kritisch en neerbuigend tegen jezelf. En je beredeneert dat als realistisch denken. Echter is dat niet zo, je zelfbeeld is te negatief.
die ga ik onthouden, mocht ik ooit kinderen krijgen en ze me het bloed onder de nagels weten te halen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mijne bleken later gewoon bij opa en oma te staan, maar het effect was hetzelfde
maar dat was dan echt na 10010011 keer niet luisteren dat ik het moest opbergen ofzoiets
Yesh, ga er zo even goed voor zitten. Keek net half maar dan is die kerel met dat haar en die bakkebaarden niet echt te volgen.quote:
Kinderen zijn daar meestal goed in. Vooral bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik ze echt niet kan uitstaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef dawg het volgende:
[..]
die ga ik onthouden, mocht ik ooit kinderen krijgen en ze me het bloed onder de nagels weten te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |