Echt hè, uiteindelijk is alles toch weer naar binnen gehaald naar veel gejengel volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Arme stiefbroertjes.Ik heb dat hele alles weggooien nooit zo begrepen, bij mijn moeder was het ook altijd wel het dreigement als ik iets moest doen. En toen ik naar bureau Halt moest heeft ze mijn hele kamer daadwerkelijk leeg gehaald op alleen mijn schoolboeken na.
Ik had toen een fotomuur met jeugdfoto's, die heb ik er toen in mijn woede weer afgerukt en verscheurd.Daar heb ik wel spijt van.
Moon, werkt je DM niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
Er is niks mis mee hoor, ik denk alleen dat niemand een stempel wil hebben van iets wat hij of zij niet is. Ongeacht of het verder iets goeds of slechts is
kinderenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kinderen zijn daar meestal goed in. Vooral bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik ze echt niet kan uitstaan.
Jawel lieverd, jullie zijn alleen altijd zo ongeduldig op die DMquote:
boks ouwe, ik ookquote:
Mag ik ook nog die foto van je tieten?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Echt hè, uiteindelijk is alles toch weer naar binnen gehaald naar veel gejengel volgens mij.
Irritant hè? Wil je gewoon ff lekker vrolijk meeposten in topic staan er nog DM's en PM's te wachten en dan denk ik soms echt: ROT OP, NIET NUquote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
Jawel lieverd, jullie zijn alleen altijd zo ongeduldig op die DMik kom straks wel even op msn, over 20 minuutjes ofzo
ik denk dat het met eigen kinderen wel anders is. tot een bepaalde leeftijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kinderen zijn daar meestal goed in. Vooral bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik ze echt niet kan uitstaan.
Heb jij MFN's tieten al gezien trouwens?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Kinderen.![]()
Als je ze om 3 uur weer naar huis mag brengen.
Is wel gewoon met kleding aan hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mag ik ook nog die foto van je tieten?
En Newbie?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
Niks mis met kinderen, maar ik hoef ze echt niet 24/7 in mijn buurt
Ik wil sowieso geen mensen 24/7 in mijn buurt trouwens.
Ja, soms heb ik er echt stress vanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Irritant hè? Wil je gewoon ff lekker vrolijk meeposten in topic staan er nog DM's en PM's te wachten en dan denk ik soms echt: ROT OP, NIET NU
Ja stuur maar, ze zijn echt perfect volgens mij! Haha, je maakt alle mannen helemaal gek zo!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is wel gewoon met kleding aan hoor.
Moet je wel eigen kinderen willen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat het met eigen kinderen wel anders is. tot een bepaalde leeftijd.
Ik krijg helemaal niet zoveel DM's en PM'squote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Irritant hè? Wil je gewoon ff lekker vrolijk meeposten in topic staan er nog DM's en PM's te wachten en dan denk ik soms echt: ROT OP, NIET NU
Nee. En ze wilde ze geeneens opsturen nadat ze me bang maakte over knopen in m'n baltouwtjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij MFN's tieten al gezien trouwens?
En dan heb je ze ook nog op MSN. Jij hebt echt geen leven meer als je online komt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef Moonwalk het volgende:
Ja, soms heb ik er echt stress vanniet van bezin hoor
gewoon over het algemeen
Nee, dan ga ik vervelend worden voor hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |