Clasie => El Ahmadi => Strootmanquote:Op woensdag 7 december 2011 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, beste speler van de eredivisie en basisspeler van OranjeLOSAAAAR
met een subtiel hakje?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef -Willempie- het volgende:
Ex-PSV'er Aissati schiet Ajax naar de volgende ronde!!
Eriksen en Clasie zijn de bazen der bazenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Clasie => El Ahmadi => Strootman
Die Eriksen is ook veel beter trouwens.
Janssen - Strootman - Eriksen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Geo3kant het volgende:
Strootman bij Ajax zou een stuk beter zijn dan de Strootman bij PSV.
strootman is een baasquote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Geo3kant het volgende:
Strootman bij Ajax zou een stuk beter zijn dan de Strootman bij PSV.
Jij krijgt een stijve als je anti-ajax post succesvol is.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Che_ het volgende:
Ajacied krijgt een stijve als die nieuw topic opent
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Clasie => El Ahmadi => Strootman
Die Eriksen is ook veel beter trouwens.
Nee.. Janssen weg, sowieso.. dikzak, als ik Ajax was had ik een goede verdediger gekocht en Vertonghen door geschovenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen - Strootman - Eriksen.
Bohhh
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik spreek jullie vanavond allemaal
Veel plezier, en vanavond lekker feesten omdat 2-0 Ajax
Blackcard Greg gaat sowieso poepen op de bank bij Valencia en wij krijgen gratis 10 miljoen van Valenciaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee.. Janssen weg, sowieso.. dikzak, als ik Ajax was had ik een goede verdediger gekocht en Vertonghen door geschoven
We rollen jullie op vanavondquote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij krijgt een stijve als je anti-ajax post succesvol is.
Dan ben ik een rijk man. Bwehehe.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik spreek jullie vanavond allemaal
Veel plezier, en vanavond lekker feesten omdat 2-0 Ajax
nog nietquote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn de opstellingen van beide teams al bekend?
Goeden deal, 10 miljoen voor een natte krantquote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blackcard Greg gaat sowieso poepen op de bank bij Valencia en wij krijgen gratis 10 miljoen van Valencia
''we''.quote:
Als Real wint is unibet fallietquote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan ben ik een rijk man. Bwehehe.
Moet je je voorstellen wat PSV voor Manolev krijgtquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Goeden deal, 10 miljoen voor een natte krant
Bohhhquote:
V/d Wiel is toch de belangrijkste speler van Ajax of niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Goeden deal, 10 miljoen voor een natte krant
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat PSV voor Manolev krijgt
mooie goalquote:
Denk jijquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''we''.
Jij hebt niet eens het stadion van binnen gezien en dat noemt zich al diehard real madrid supporter. Het vmbo niveau daalt verder
manolevquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat PSV voor Manolev krijgt
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_Railways_Cupquote:Op woensdag 7 december 2011 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Russische toernooi. Won PSV een beker van 2 meter groot.
Nouja die doedelzak hebben jullie ook aardig mee gecasht tochquote:Op woensdag 7 december 2011 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]rot nou eens op..
Ik ben jaloers op de ajax bedragen die ze voor spelers over hebben
maar psv won welquote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n niets zeggend tournooitje?
vet koelquote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt vast gedroomd met een stijve lul na een flinke kater
Waarom komt die doedelzak uit hongarije dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouja die doedelzak hebben jullie ook aardig mee gecasht toch
True, maar Rutten heeft Affelay inkomsten DESTROIT..quote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouja die doedelzak hebben jullie ook aardig mee gecasht toch
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Een van de laatste prijzen die PSV won.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jouw droom wordt vanavond kapot gemaaktquote:Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daarna werd je wakker en was het allemaal een droom
Damnquote:
Ping me als Excelsior scoort mattiequote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Excelsior - AZ gaat beginnen jongens
En die vieze ginger staat er ook nogquote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lelijk ding
Weet je mijn droom dan? Ik wil eens Obama ontmoeten. Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw droom wordt vanavond kapot gemaakt
Minder ruimte dan die club uit Rotterdam Zuidquote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Damn![]()
Gelukkig hebben jullie nog meer dan genoeg ruimte in die prijzenkast.
Bernd Schusterquote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En die vieze ginger staat er ook nog
ik stuur wel een DM naar jequote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ping me als Excelsior scoort mattie
In 11 jaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bernd Schuster. Gaat met FM altijd naar Vitesse bij een ontslag van Schuster
ik zie welquote:Op woensdag 7 december 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat zeg je dan? TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Helemaal nietquote:
hihiquote:
Real Madrid B ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Equites het volgende:
Wat een haat hier. Het is toch logisch dat Real Ajax kapot gaat spelen. Niks om je voor te schamen.
Weinig kans Hans.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Real Madrid B ja.
Daar moet wel van te winnen zijn thuis
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Real Madrid B ja.
Omdat je een ajaksied bentquote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je mijn droom dan? Ik wil eens Obama ontmoeten. Hoezo zou dat niet kunnen?
Hij is wel mee, of die in de basis begint weet ik niet. Denk het niet.quote:
Zijn andere wedstrijden man. Uit hadden ze in principe ook kunnen winnen. Alleen pech met de tegengoals.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ja want Real B is tenslotte stukken slechter dan NAC.
Die zijn juist meer gemotiveerd om zichzelf te bewijzen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Real Madrid B ja.
Goeie troll man.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn andere wedstrijden man. Uit hadden ze in principe ook kunnen winnen. Alleen pech met de tegengoals.
Zonder Ronaldo had Real echt niet gewonnen, en laat die nu juist niet meedoen vanavond
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zonder Ronaldo had Real echt niet gewonnen
idd, Ozil, di Maria, Benzema, Higuain, Albiol en Xabi zijn niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ja want Real B is tenslotte stukken slechter dan NAC.
Dat is geen B- keuze hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Ozil, di Maria, Benzema, Higuain, Albiol en Xabi zijn niks.
NL 3 gewoon.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar is het te zien? Op EL? Of gewoon publieke zender?
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn andere wedstrijden man. Uit hadden ze in principe ook kunnen winnen. Alleen pech met de tegengoals.
Zonder Ronaldo had Real echt niet gewonnen, en laat die nu juist niet meedoen vanavond
thanksquote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Equites het volgende:
[..]
Hij is wel mee, of die in de basis begint weet ik niet. Denk het niet.
Eerste kwartier speelden ze echt heel goed. Volgens mij een rush van Ronaldo, die vervolgens zelf scoorden betekenden de 1-0 voor Real. 2-0 was ook weer een briljante assist van hem.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerste kwartier speelden ze echt heel goed. Volgens mij een rush van Ronaldo, die vervolgens zelf scoorden betekenden de 1-0 voor Real. 2-0 was ook weer een briljante assist van hem.
Zonder hem is Real niks.
Hij is goed, maar ze kunnen het prima zonder hem af.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerste kwartier speelden ze echt heel goed. Volgens mij een rush van Ronaldo, die vervolgens zelf scoorden betekenden de 1-0 voor Real. 2-0 was ook weer een briljante assist van hem.
Zonder hem is Real niks.
Easy money, government breadquote:Op woensdag 7 december 2011 19:39 schreef Leanishibe het volgende:
Ik heb mijn geld op Real gezet. Pot op het werk is 140 euro. 14 mensen doen mee en op 4 mensen na geeft iedereen Ajax het voordeel.
We hebben gewed op de winst, niet op de overwintering.
Ajax wordt gekierd, zoals ze dat zo mooi zeggenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar het is gewoon prachtig om te zien hoe ze Ajax verdedigen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Wiel, Vertonghen, Blind; Anita; Enoh, Janssen, Eriksen; Sulejmani, Lodeiro, Ebecilio.
Moeten ze eigenlijk nog makkelijk winnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:01 schreef inZanity het volgende:
Opstelling Real Madrid: Adán; Arbeloa, Varane, Albiol en Coentrao; Callejón, Sahin, Kaká en Granero; Higuaín en Benzema.
Echt he. Gewoon je halve basisteam thuislaten en dan nog zon bazenteam op kunnen stellen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten ze eigenlijk nog makkelijk winnen.
Maar het blijft voetbal
Hier gaat dit Ajax niet van winnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:01 schreef inZanity het volgende:
Opstelling Real Madrid: Adán; Arbeloa, Varane, Albiol en Coentrao; Callejón, Sahin, Kaká en Granero; Higuaín en Benzema.
Klopt.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:08 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Hier gaat Ajax niet van winnen.
Lijken best op mekaarquote:Op woensdag 7 december 2011 20:11 schreef Eenskijken het volgende:
egbers zei bij Ronaldo dat het özil wasfail
Madeira ligt dan ook dichter bij Marokko dan Portugalquote:Op woensdag 7 december 2011 20:10 schreef -Willempie- het volgende:
Mocro tasje voor CRof wie dat ook was
Maak je wel pics voor ons?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:10 schreef Anonymousz het volgende:
warme douche nemen en daarna lekker naar voetbal kijken
<-------- pikachuquote:Op woensdag 7 december 2011 20:11 schreef Eenskijken het volgende:
egbers zei bij Ronaldo dat het özil wasfail
neequote:
quote:
een dame erbijquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zit ik in het verkeerde topic, dit lijkt meer Loveletters
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een dame erbij
ik dacht dat ik de enige was hier
ik ga het ook wel even aankijken tussen het artikelen lezen door...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
een dame erbij
ik dacht dat ik de enige was hier
Ik zat ook: WTF is dat nou weer voor film.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef Ties02 het volgende:
"over de uitvinding van de vibrator" *proest
goedendag mevrouwquote:
Een trillerquote:Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook: WTF is dat nou weer voor film.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
goedendag mevrouw![]()
![]()
ik supporter vandaag real maar ik gun ook ajax de overwintering.
als jij gelijk krijgt he....
quote:
Hoezo? Half fok zit in dit topic en die willen dat allemaal wetenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef Geo3kant het volgende:
DJ, best wel spoiler.. maar wel!!!!!!!!
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Gaan ze ajax uitzenden terwijl fucking bayern - city speelt
[ afbeelding ] FUUUUU
Gisteren al een zaadpot, vandaag dus ook
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ] FUUUUU
ik vind lyon niet meer zo goed jmoquote:Op woensdag 7 december 2011 20:21 schreef TLC het volgende:
Lyon presteert ook bijna niks meer en scoren doen ze ook zelden meer, dat is kat in het bakje voor Ajax.
Is Bayern niet op de Duitser te zien?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ] FUUUUU
Dat hele verhaal nou gewoon als excuus verzonnen om weer dat plaatje te posten?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ] FUUUUU
Inderdaad.. die vielen mij echt tegenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vind lyon niet meer zo goed jmo
quote:
Tettenplaatjes.. daar mag dat wel hier niet!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
Wat zou er op dat schermpje te zien zijn?
Gewoon bayern - cityquote:Op woensdag 7 december 2011 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hele verhaal nou gewoon als excuus verzonnen om weer dat plaatje te posten?
mexicanobakkerquote:
quote:
Sport1quote:Op woensdag 7 december 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Is Bayern niet op de Duitser te zien?
Je mag blij zijn dat je Real ziet spelen knulquote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ] FUUUUU
Op de bank...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Jivis het volgende:
WAAR ZOU JOHAN CRUIJF ZITTEN SJONGEJONGE SPANNEND HOOR.
Ah, natuurlijk, ik heb die zender niet (en geen gidsquote:
Ik zie ze wekelijks spelen, dit is gewoon een oefenmatch real..quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je Real ziet spelen knul
die stad heet München kereltjequote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon bayern - city
BAYERN CITY!!!!
BAYERN CITY!!!
Serieus??quote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die stad heet München kereltje
Jep.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef alors het volgende:
Hey dat is toch die Sahin die ook voor Feyenoord speelde
Ja, goede speler ook. Die zal vast wel zin hebben tegen Ajax.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef alors het volgende:
Hey dat is toch die Sahin die ook voor Feyenoord speelde
Blijkbaar niet aangezien hij nu flipt als een speenvarkenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan ben je een gelukkig mens neem ik aan
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan ben je een gelukkig mens neem ik aan
quote:
MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien hij nu flipt als een speenvarken
mutooooooooooooooooquote:
1-3quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat de gunfactor ook bij Ajax zit, ik zie dat wel gebeuren.. max 0-3
Snoeks.quote:
Wij hebben meebetaald.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Dat compleet gekochte team van Madrid, ik krijg daar zo de touwtyfus van.
quote:
quote:
Aldus een PSV-supporterquote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Buitendam het volgende:
wat doe jij hier op fokquote:
De dag dat jij mij de constructie kan uitleggen, neem ik dit soort posts van jou serieus.quote:
Ben jij niet voor PSV?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Het geldt van europa dat naar Spaanse banken gaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij hebben mee betaald? Hoe hebben wij mee betaald?
Huh, wat? De constructie dat jullie een compleet team bij elkaar kochten of wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De dag dat jij mij de constructie kan uitleggen, neem ik dit soort posts van jou serieus.
dt?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Het geldt van europa dat naar Spaanse banken gaat.
Real Madrid heeft 650 miljoen schuldt bij de Spaanse banken.
Ben hier alweer een tijdje. Hier zijn er wel Feijenoorders. Jij ook maar hierheen?quote:
Bijvoorbeeld Mertens en Strootman zijn bekostigd door Dzsudzsak. Als ik je nog meer moet uitleggen PM je maar, daar is het topic niet naar.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, wat? De constructie dat jullie een compleet team bij elkaar kochten of wat bedoel je?
MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
Laten we het nu over Ajax- Real gaan hebben.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben hier alweer een tijdje. Hier zijn er wel Feijenoorders. Jij ook maar hierheen?
Jij hebt het over bij elkaar gekocht, ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[
[..]
Bijvoorbeeld Mertens en Strootman zijn bekostigd door Dzsudzsak. Als ik je nog meer moet uitleggen PM je maar, daar is het topic niet naar.
Casillas, Callejón en Arbeloa komen uit de jeugdquote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Veel pleziequote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
Nou ik ga beneden op ze bigschreen kijken.
Ajax gaat door![]()
Real wint 0-4![]()
Fok WOS rijk![]()
Have fun kinders
Als dit gebeurt ben ik vanavond een rijk man.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat 0-2 verliezen.
Lyon wint met 2-0 en dat maakt het verschil -3
Veel plezierquote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
Nou ik ga beneden op ze bigschreen kijken.
Ajax gaat door![]()
Real wint 0-4![]()
Fok WOS rijk![]()
Have fun kinders
HALA MADRIDquote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
Lekker buiten beschouwing laten danquote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt het over bij elkaar gekocht, ik ook.
Waar de poen vandaag kwam laat ik buiten beschouwing. Daar begin jij over.
quote:
dat is meer dan de Gemeente Eindhovenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Blancos het volgende:
[..]
Casillas, Callejón en Arbeloa komen uit de jeugd
Heb jij dat voorspeld? Ik heb ook met de toto gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dit gebeurt ben ik vanavond een rijk man.
Beide een beetje vergane glorie hèquote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
Je snapt het niet hè?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[
[..]
Bijvoorbeeld Mertens en Strootman zijn bekostigd door Dzsudzsak. Als ik je nog meer moet uitleggen PM je maar, daar is het topic niet naar.
Hou dan jij je kop ook. In het elftal van Real staan meer jeugdspelers dan bij dat bij elkaar gekochte zooitje in Eindhovenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker buiten beschouwing laten danHou dan je kop ook.
OT: 2-1
Exact broeder.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je snapt het niet hè?
Jij klaagt over het feit dat Real een gekocht team is. PSV heeft toch ook een half team gekocht deze transferperiode? Waar het geld vandaan komt boeit niks.
Zooitjequote:Op woensdag 7 december 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou dan jij je kop ook. In het elftal van Real staan meer jeugdspelers dan bij dat bij elkaar gekochte zooitje in Eindhoven
De gemeente eindhoven heeft geen jeugdvoetballers, alleen maar bobo's.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
dat is meer dan de Gemeente Eindhoven
Mja, spannend zal het niet worden. Het moet wel heel raar lopen willen deze 2 teams niet samen doorgaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik hoop in ieder geval op een leuke, spannende wedstrijd met wat doelpunten
28 miljoen geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef S0nic het volgende:
Hoeveel krijgt Ajax eigenlijk bij overwintering naar de volgende ronde?
8 mio zoiets.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef S0nic het volgende:
5 á 6 miljoen geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef S0nic het volgende:
Ik denk dat je wel gelijk gaat hebben, maar hopen doe ik het tochquote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mja, spannend zal het niet worden. Het moet wel heel raar lopen willen deze 2 teams niet samen doorgaan.
Ik hoorde 11 mil.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:39 schreef S0nic het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)cl-knockoutfase.htmlquote:Op woensdag 7 december 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal inclusief het geld van de groepsfase zijn.
Ja. leukquote:Op woensdag 7 december 2011 20:40 schreef alors het volgende:
kiek die vlaggetjes goan, wat een sfeer!
Inclusief dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)cl-knockoutfase.html
Alles bij elkaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)cl-knockoutfase.html.
En dan is Ronaldo er nog nietquote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef Buitendam het volgende:
Die gouden tinten in die jasjes van Madrid. Veredelde nichten zijn het toch
Beter dan een schaakbord.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef Buitendam het volgende:
Het zijn de 'Koninklijke' hè.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef Buitendam het volgende:
Of hopelijk voor jouquote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Insgelijks. Hopelijk komt de teleurstelling niet te hard aan.
Denk het ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef alors het volgende:
Ze kunnen toch bijna niet niet door gaan?
Hey! er is een knop op je TVquote:Op woensdag 7 december 2011 20:42 schreef Supersoep het volgende:
Frank Snoeks, hou je muil nou eens dicht man. Heel die CL hymne verpest.
jup. iig veel plezier.quote:
Oh, Godquote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef On het volgende:
Blind tegen Benzema, gaat helemaal goedkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |