wat doe jij hier op fokquote:
De dag dat jij mij de constructie kan uitleggen, neem ik dit soort posts van jou serieus.quote:
Ben jij niet voor PSV?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Dat compleet gekochte team van Madrid, ik krijg daar zo de touwtyfus van.
Het geldt van europa dat naar Spaanse banken gaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij hebben mee betaald? Hoe hebben wij mee betaald?
Huh, wat? De constructie dat jullie een compleet team bij elkaar kochten of wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De dag dat jij mij de constructie kan uitleggen, neem ik dit soort posts van jou serieus.
dt?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Het geldt van europa dat naar Spaanse banken gaat.
Real Madrid heeft 650 miljoen schuldt bij de Spaanse banken.
Ben hier alweer een tijdje. Hier zijn er wel Feijenoorders. Jij ook maar hierheen?quote:
Bijvoorbeeld Mertens en Strootman zijn bekostigd door Dzsudzsak. Als ik je nog meer moet uitleggen PM je maar, daar is het topic niet naar.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, wat? De constructie dat jullie een compleet team bij elkaar kochten of wat bedoel je?
MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
Laten we het nu over Ajax- Real gaan hebben.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben hier alweer een tijdje. Hier zijn er wel Feijenoorders. Jij ook maar hierheen?
Jij hebt het over bij elkaar gekocht, ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[
[..]
Bijvoorbeeld Mertens en Strootman zijn bekostigd door Dzsudzsak. Als ik je nog meer moet uitleggen PM je maar, daar is het topic niet naar.
Casillas, Callejón en Arbeloa komen uit de jeugdquote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Dat compleet gekochte team van Madrid, ik krijg daar zo de touwtyfus van.
Veel pleziequote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
Nou ik ga beneden op ze bigschreen kijken.
Ajax gaat door![]()
Real wint 0-4![]()
Fok WOS rijk![]()
Have fun kinders
Als dit gebeurt ben ik vanavond een rijk man.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat 0-2 verliezen.
Lyon wint met 2-0 en dat maakt het verschil -3
Veel plezierquote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
Nou ik ga beneden op ze bigschreen kijken.
Ajax gaat door![]()
Real wint 0-4![]()
Fok WOS rijk![]()
Have fun kinders
HALA MADRIDquote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
Laten we het nu over Ajax- Real gaan hebben.
Lekker buiten beschouwing laten danquote:Op woensdag 7 december 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt het over bij elkaar gekocht, ik ook.
Waar de poen vandaag kwam laat ik buiten beschouwing. Daar begin jij over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |