quote:
Sport1quote:Op woensdag 7 december 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Is Bayern niet op de Duitser te zien?
Je mag blij zijn dat je Real ziet spelen knulquote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Gaan ze ajax uitzenden terwijl fucking bayern - city speelt
[ afbeelding ] FUUUUU
Gisteren al een zaadpot, vandaag dus ook
Op de bank...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Jivis het volgende:
WAAR ZOU JOHAN CRUIJF ZITTEN SJONGEJONGE SPANNEND HOOR.
Ah, natuurlijk, ik heb die zender niet (en geen gidsquote:
Ik zie ze wekelijks spelen, dit is gewoon een oefenmatch real..quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je Real ziet spelen knul
die stad heet München kereltjequote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon bayern - city
BAYERN CITY!!!!
BAYERN CITY!!!
Serieus??quote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die stad heet München kereltje
Jep.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef alors het volgende:
Hey dat is toch die Sahin die ook voor Feyenoord speelde
Ja, goede speler ook. Die zal vast wel zin hebben tegen Ajax.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef alors het volgende:
Hey dat is toch die Sahin die ook voor Feyenoord speelde
Blijkbaar niet aangezien hij nu flipt als een speenvarkenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan ben je een gelukkig mens neem ik aan
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan ben je een gelukkig mens neem ik aan
quote:
MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID! MADRID!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien hij nu flipt als een speenvarken
mutooooooooooooooooquote:
1-3quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat de gunfactor ook bij Ajax zit, ik zie dat wel gebeuren.. max 0-3
Snoeks.quote:
Wij hebben meebetaald.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Dat compleet gekochte team van Madrid, ik krijg daar zo de touwtyfus van.
quote:
quote:
Aldus een PSV-supporterquote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Dat compleet gekochte team van Madrid, ik krijg daar zo de touwtyfus van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |