Clasie => El Ahmadi => Strootmanquote:Op woensdag 7 december 2011 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, beste speler van de eredivisie en basisspeler van OranjeLOSAAAAR
met een subtiel hakje?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef -Willempie- het volgende:
Ex-PSV'er Aissati schiet Ajax naar de volgende ronde!!
Eriksen en Clasie zijn de bazen der bazenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Clasie => El Ahmadi => Strootman
Die Eriksen is ook veel beter trouwens.
Janssen - Strootman - Eriksen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Geo3kant het volgende:
Strootman bij Ajax zou een stuk beter zijn dan de Strootman bij PSV.
strootman is een baasquote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Geo3kant het volgende:
Strootman bij Ajax zou een stuk beter zijn dan de Strootman bij PSV.
Jij krijgt een stijve als je anti-ajax post succesvol is.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Che_ het volgende:
Ajacied krijgt een stijve als die nieuw topic opent
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Clasie => El Ahmadi => Strootman
Die Eriksen is ook veel beter trouwens.
Nee.. Janssen weg, sowieso.. dikzak, als ik Ajax was had ik een goede verdediger gekocht en Vertonghen door geschovenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen - Strootman - Eriksen.
Bohhh
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik spreek jullie vanavond allemaal
Veel plezier, en vanavond lekker feesten omdat 2-0 Ajax
Blackcard Greg gaat sowieso poepen op de bank bij Valencia en wij krijgen gratis 10 miljoen van Valenciaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee.. Janssen weg, sowieso.. dikzak, als ik Ajax was had ik een goede verdediger gekocht en Vertonghen door geschoven
We rollen jullie op vanavondquote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij krijgt een stijve als je anti-ajax post succesvol is.
Dan ben ik een rijk man. Bwehehe.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik spreek jullie vanavond allemaal
Veel plezier, en vanavond lekker feesten omdat 2-0 Ajax
nog nietquote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn de opstellingen van beide teams al bekend?
Goeden deal, 10 miljoen voor een natte krantquote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blackcard Greg gaat sowieso poepen op de bank bij Valencia en wij krijgen gratis 10 miljoen van Valencia
''we''.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |