Weet je mijn droom dan? Ik wil eens Obama ontmoeten. Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw droom wordt vanavond kapot gemaakt
Minder ruimte dan die club uit Rotterdam Zuidquote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Damn![]()
Gelukkig hebben jullie nog meer dan genoeg ruimte in die prijzenkast.
Bernd Schusterquote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En die vieze ginger staat er ook nog
ik stuur wel een DM naar jequote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ping me als Excelsior scoort mattie
In 11 jaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bernd Schuster. Gaat met FM altijd naar Vitesse bij een ontslag van Schuster
ik zie welquote:Op woensdag 7 december 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat zeg je dan? TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Helemaal nietquote:
hihiquote:
Real Madrid B ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Equites het volgende:
Wat een haat hier. Het is toch logisch dat Real Ajax kapot gaat spelen. Niks om je voor te schamen.
Weinig kans Hans.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Real Madrid B ja.
Daar moet wel van te winnen zijn thuis
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Real Madrid B ja.
Omdat je een ajaksied bentquote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je mijn droom dan? Ik wil eens Obama ontmoeten. Hoezo zou dat niet kunnen?
Hij is wel mee, of die in de basis begint weet ik niet. Denk het niet.quote:
Zijn andere wedstrijden man. Uit hadden ze in principe ook kunnen winnen. Alleen pech met de tegengoals.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ja want Real B is tenslotte stukken slechter dan NAC.
Die zijn juist meer gemotiveerd om zichzelf te bewijzen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Real Madrid B ja.
Goeie troll man.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn andere wedstrijden man. Uit hadden ze in principe ook kunnen winnen. Alleen pech met de tegengoals.
Zonder Ronaldo had Real echt niet gewonnen, en laat die nu juist niet meedoen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |