Ik denk dat het door de ouders komt hoor. Beetje bescheidenheid zijn ze vergeten bij te brengen.quote:
De ouders vinden het waarschijnlijk geweldig "ons kind is zo slim en bijdehand".quote:Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de ouders komt hoor. Beetje bescheidenheid zijn ze vergeten bij te brengen.
Ja, die krijgt weinig kritiek thuis.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouders vinden het waarschijnlijk geweldig "ons kind is zo slim en bijdehand".
Vast. Ik hoop dat ze meelezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouders vinden het waarschijnlijk geweldig "ons kind is zo slim en bijdehand".
Eigen ouders ook?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het erge is dat ik IRL ook zo'n kind ken. Je wordt er knettergek van (en dat vinden alle volwassenen die haar meemaken).
Wie? Melle? Die skater-types ook altijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het erge is dat ik IRL ook zo'n kind ken. Je wordt er knettergek van (en dat vinden alle volwassenen die haar meemaken).
Symphatiek is anders inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Karina het volgende:
En als eerste haar vinger opsteken, IK ga door
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, Quinty weet zeker dat ze doorgaat
Als ze 18 was geweest zou ik haar eens stevig 'onder handen' hebben genomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, Quinty weet zeker dat ze doorgaat
Morgen komt die. Zo ook het meisje dat kookt als ze depri is. Zo te zien komt dat helemaal goed met haar morgen want ze stond te huilen in het filmpje.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef welkominspace het volgende:
die donkere jongen van volgende week is net zo groot als die chef
Ik zou het als ouder wel erg vinden als mijn kind dat zou zeggen. En zeker als ze dan iets te vaak in de keuken staat. Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen komt die. Zo ook het meisje dat kookt als ze depri is. Zo te zien komt dat helemaal goed met haar morgen want ze stond te huilen in het filmpje.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Zelva het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit serieus?
Of houdt ze echt heel veel van bloedworst?
6 a 7 keer per weekquote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou het als ouder wel erg vinden als mijn kind dat zou zeggen. En zeker als ze dan iets te vaak in de keuken staat. Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Zelva het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit serieus?
Of houdt ze echt heel veel van bloedworst?
Dat belooft wat, ik moet het nog gaan kijkenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Tezz het volgende:
Quinty was echt vreselijk. Ik heb het programma net terug gekeken, ik was alleen thuis, maar heb geloof ik wel vier keer hardop 'kutkind' gezegd....
Jups op de site van net5quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef welkominspace het volgende:
is het ergens terug te zien? heb alleen de laatste 10 minuten ofzo gezien
maar in Australië wonen de kinderen ook tussen de wilde dieren, beetje moeilijk vergelijken lijkt mequote:Op donderdag 8 december 2011 15:21 schreef emss het volgende:
Ik vind echt dat het talent van deze kinderen ver onder het niveau ligt van de Australische kinderen... maar misschien krijgen we meer van ze te zien in de volgende ronden.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:20 schreef welkominspace het volgende:
toen ik hoorde dat het zou komen dacht ik ook ff "weer zo'n programma met die kutkinderen, doe dat lekker op ketnet ofzo"
Uh, wat heeft dat er mee te maken? Ik bedoelde meer dat die Ozzies wat creatiever leken, en gewoon al een heel repertoir van eigen recepten hadden, al wisten hoe ze zelf ravioli moesten maken, eend (geen wild dier) moesten koken etc.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar in Australië wonen de kinderen ook tussen de wilde dieren, beetje moeilijk vergelijken lijkt me
Nope, behalve dat ik me altijd afvraag of het wel gezond is voor kinderen om vegetariër te zijn. Mja.quote:
Ben ik het wel mee eens. Beetje vlees is goed voor je.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, behalve dat ik me altijd afvraag of het wel gezond is voor kinderen om vegetariër te zijn. Mja.
Nja, dit brengt gisteren weer een beetje in evenwichtquote:Op donderdag 8 december 2011 18:55 schreef Karina het volgende:
Ja deze zijn leuk en vrolijk.
stiekem wel een beetje jammer, toch leuker om te kijken als je wat te zeiken hebt
Wel als je pannen worden gesponsordquote:Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef egeltje1985 het volgende:
En ik dacht altijd dat je niet met metaal in anti-aanbak-pannen mocht...
Ja, de hele aflevering hangt er al een goede sfeer in de studio. Deze kids gunnen elkaar ook wat.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef Karina het volgende:
Kookles van Alain. Je ziet dat ze er echt plezier in hebben.
Owja, boeien dan inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wel als je pannen worden gesponsord
Heej, ze praten je na op tv.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat het OOK de moeilijkste dag was, omdat deze kinderen het leukst waren, deze wil je niet wegsturen, geen van allen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heej, ze praten je na op tv.
Ik hoop Melle. Die knul is zo lekker in zichzelf, zorgvuldig en nauwkeurig aan het werk.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik hoop in ieder geval Quinten. De tweede vind ik lastig.
Omdat de spanning wegvalt.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Huilen omdat ze blij is voor de anderen die doorgaan?
Nee joh, volgens mij zei Suna dat Suus. Ik zag geen traantjes bij Suna wel bij Suus en ook een beetje bij Melle. Was een leuke groep, deed me een beetje denken zoals de kleine Aussies met elkaar omgingenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Huilen omdat ze blij is voor de anderen die doorgaan?
Het is handig bij het kopieren van anderen, maar voor proeven of je gerecht op smaak is heb je natuurlijk geen encyclopedische kennis van ingredienten nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb de Australische versie helaas gemist. Het zegt misschien niets over je kookkwaliteiten maar wel of je je eigen gerechten goed kunt proeven: of het op smaak is?
Ik weet in ieder geval dat ik er heeel slecht in zou zijn.
Bij Masterchef met Ramsey doen ze dit in ieder geval ook altijd.
Dat is waar. Ik vraag me dan af waarom ze het dan doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is handig bij het kopieren van anderen, maar voor proeven of je gerecht op smaak is heb je natuurlijk geen encyclopedische kennis van ingredienten nodig.
Zo praten kinderen niet. Of zo horen ze niet te praten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Die quotes van de kandidaatjes klinken vandaag wel weer erg 'gestuurd'.
Ja, een kind dat het woord "smaakpapillen" gebruikt lijkt me niet echt uit haar eigen mond komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Die quotes van de kandidaatjes klinken vandaag wel weer erg 'gestuurd'.
Zeker omdat ze hier ook al begonnen te neuzelen over "een zuurtje"quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Of die kinderen kijken al jaren nonstop van dit soort kookprogramma's, dan neem je het jargon wel snel over.
Als het goed smaakt scoort ie er wel dik mee denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En stiekem een stukje ervan geproefd door die fransoos
Product Placement.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
Wat betekend trouwens dat PP-icoontje voor en na de reclame linksonderin in beeld?
Hebben ze niet gezegd toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:18 schreef Charmian het volgende:
Wie was nu de beste met die smaaktest? Was dat nou Suna of iemand anders?
Het is leuk dat ze beiden de spanning een beetje doorbreken tijdens het koken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef WheeleE het volgende:
Het lijkt erop dat Alain wel een beetje is gegroeid in het presenteren voor kinderen. Hij doet het deze week beter dan de eerste.
Daar is de messenset voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze allebei erg leuk met de kinderen: alleen sommige kinderen worden een beetje kriegel als hen op de vingers wordt gekeken en dat snap ik
Alain zijn personal space is gewoon een stuk kleiner dan van de meeste nederlandersquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze allebei erg leuk met de kinderen: alleen sommige kinderen worden een beetje kriegel als hen op de vingers wordt gekeken en dat snap ik
Dus datquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef Litpho het volgende:
Paulien?. Suna geloof ik nog wel, maar dacht Quinten...
.
Ik denk dat het gerecht van Quinten misschien te eenvoudig leek. Maar weet je hoe verrotte moeilijk het is om die pannenkoekjes te maken (is met kokosmelk als het goed is). Mij lukt het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef Litpho het volgende:
Paulien?. Suna geloof ik nog wel, maar dacht Quinten...
.
Ik verwacht van de heren jury dat ze techniek op waarde kunnen schatten, gegeven hun ervaring.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat het gerecht van Quinten misschien te eenvoudig leek. Maar weet je hoe verrotte moeilijk het is om die pannenkoekjes te maken (is met kokosmelk als het goed is). Mij lukt het in ieder geval niet.
Denk dat ze minder snel zijn als de uitzendingen ..... Waarschijnlijk zullen ze het morgen wel corrigeren ...quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:40 schreef Zelva het volgende:
Waarom staat op de site dat Quinten door is? Ik was al helemaal verheugd en toen kwam ik aa het einde van de aflevering.
Die zelfbedachte pompoenballetjes of zo iets , omdat dr moeder voor alles allergisch ... Lekker koken daar in huis ...quote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef Karina het volgende:
Die Manon, maakt iets wat ze eigenlijk niet meer kan luchten of zien
Meer ingrediënten dan ik in een hele week gebruik.quote:Op maandag 12 december 2011 18:54 schreef Karina het volgende:
Die heeft zowat een heel menu gemaakt.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind vooral de opmaak van de borden soms zo tof!
Ja dat inderdaad. Lijkt me leuk om te krijgen in een restaurant.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]Die kleine net, met zijn bos, zo schattig. Die kleintjes vind ik sowieso steeds zo fantasierijk.
De zus van tut?quote:Op maandag 12 december 2011 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik sta af en toe te kijken van de namen van de kinderen. Tooshola? Of wat was het?
Ik versta ze wel goed, maar ik kom uit de buurt van brabant.quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Tooshela
En sommigen zijn nauwelijks te verstaan
Dat vind ik ook bij van die ouderwetse namen, zoals Dirkje, voor vrouwen. Je hele leven een verkleinnaam...quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]Vreselijk. Stel je bent 40 en dan die naam...
"Da is altijd."quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
En sommigen zijn nauwelijks te verstaan
Ja precies, er was ook een Maartje net.quote:Op maandag 12 december 2011 19:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bij van die ouderwetse namen, zoals Dirkje, voor vrouwen. Je hele leven een verkleinnaam...
Het is vast in de herfstvakantie opgenomen. Het zuiden had een andere week dan het noordenquote:Op maandag 12 december 2011 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is wel de week van Zuid-Nederland, geloof ik.
Haha, nope.quote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef Karina het volgende:
Mjah, Balou vind ik nou ook niet echt een naam voor een meisje.
Ik zag ook ooit een jongetje op tv wat Mowgli heette, dus achquote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef Karina het volgende:
Wel als je als kind zo'n berenlichaam hebt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef Karina het volgende:
Voor op de zondagmiddag bij mamsquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef Karina het volgende:
Hoe heet je gerecht? Champignonsoepsimpeler kan bijna niet.
Welke bedoel je? Dat kleintje? Er waren er zoveel met petjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Specularium het volgende:
Wel goed dat dat jochie met die pet die zich de beste van Nederland vond niet door de voorronde kwam.
Dat was niet zo lekker inderdaad. Maar ik krijg wel trek in flensjes. Bij mij mislukken ze altijd, het worden altijd pannenkoeken.quote:
Bij jouw lukt niks in de keuken volgens je zelfquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was niet zo lekker inderdaad. Maar ik krijg wel trek in flensjes. Bij mij mislukken ze altijd, het worden altijd pannenkoeken.
Neequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij jouw lukt niks in de keuken volgens je zelf
Die mini Louis van Gaal. Hij was de beste van Nederland enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Dat kleintje? Er waren er zoveel met petjes
Zijn ouders waren het vast met hem eens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die mini Louis van Gaal. Hij was de beste van Nederland enzo.
Een irritant kind erbij kijkt wel leuk. Zoals dat meisje vorige week.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die mini Louis van Gaal. Hij was de beste van Nederland enzo.
Die kleine inderdaad. Een beetje nederigheid kan geen kwaad, serves him right.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Dat kleintje? Er waren er zoveel met petjes
Deze zijn een beetje saai. Hier staat de tv ook heel hard.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind van deze vier er niet echt eentje uitspringen, die ik erg leuk of juist heel irritant vind.
Maar hij was wel bijna opquote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het bietensoepjongetje leuk. Maar het ziet er wel vies uit.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Als een wielewaal naar de winkel?
* mental image heeftquote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Als een wielewaal naar de winkel?
Ja, dat inderdaad.quote:
Mjah, je moet wat als je het niet uitgebreid internationaal kan verkopen. Maar het is weinig subtiel inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedere keer weer die gesponsorde aardappelen.
Bij Topchef is de (verkapte) reclame nog 10x erger.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedere keer weer die gesponsorde aardappelen.
Niet veel, volgens mij. Wel wat produkten die nog in de winkelverpakking zaten, maar nergens zoals die Bartlett piepers.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb de Australische versie niet gezien, zag je daar ook sponsoring?
Da's waar. De meeste kookprogramma's hangen van sponsoring aan elkaar, volgens mij.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Topchef is de (verkapte) reclame nog 10x erger.
Wat ik dus zei: Als ze het nodig hebben om het programma te draaien is het mij best.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet veel, volgens mij. Wel wat produkten die nog in de winkelverpakking zaten, maar nergens zoals die Bartlett piepers.
Niet in 30 seconden, maar met kloppen lukt het ook wel toch.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
Even opletten, misschien kan ik dit ook welOh ik heb al geen staafmixer, gaat niet lukken dan.
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik heb wel een mixer, daar kan het ook mee toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet in 30 seconden, maar met kloppen lukt het ook wel toch.
Lijkt mij wel. Al heb ik het zelf tot nu toe alleen nog een keer met een staafmixer gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik heb wel een mixer, daar kan het ook mee toch?
Bij mij ook. Ik maar kloppen en kloppen (zonder mixer, met de hand dus) ging ik te lang door.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:17 schreef Karina het volgende:
Bij mij is zelfs slagroom kloppen een keer mislukt, het werd boter
Dat met mayo uit een potjequote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Karina het volgende:
Zo ga je toch geen patat serverenGewoon een lekkere stapel op het bord en een klodder mayo ernaast.
Ik zag het al eerder in de gewone Australische masterchef. Vier frieten ofzo op elkaar. Als ik dat in een restaurant voor mn neus zou krijgen zou ik sacherijnig worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Karina het volgende:
Zo ga je toch geen patat serverenGewoon een lekkere stapel op het bord en een klodder mayo ernaast.
Bij de patat lijkt het me niet zo lekker. Wasabi lust ik wel, maar dan op sushi, niet bij mijn patat.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja joh, is ook lekker met zalm ofzo.
Ja inderdaad, daar moet je niet mee lopen kutten.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Van die kunstzinnige mayo hoeft voor mij ook niet, met kruiden of andere fratsen. Gewoon lekkere, romige mayo.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef Specularium het volgende:
Daar liggen ze weer op Ad van den Berg's kussenparadijs.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hihihi, mallerd."
Is dat je standaard PI trouwens?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef Specularium het volgende:
Wat een geregisseerd schouderklopje.
Nouquote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef Specularium het volgende:
Wat een geregisseerd schouderklopje.
Nee zo goudgeel is het lekkerst!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Van mij mogen ze wel ietsjes bruiner nog.
Door kruiden, wasabi of citroen krijgt het wel meer smaak want zelfgemaakte patat opzich heeft niet heeel veel smaak.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Van die kunstzinnige mayo hoeft voor mij ook niet, met kruiden of andere fratsen. Gewoon lekkere, romige mayo.
Bij Topchef is het niet verkapt meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Topchef is de (verkapte) reclame nog 10x erger.
Alleen mayo met wat citroen, zodat het frisser wordt vind ik lekker eigenlijk. Verder alleen de "normale" kale mayo.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee zo goudgeel is het lekkerst!Anders worden ze té krokant.
[..]
Door kruiden, wasabi of citroen krijgt het wel meer smaak want zelfgemaakte patat opzich heeft niet heeel veel smaak.
Ik verhuisde net van de ene kamer naar de ander, gemist. Lijkt me niet de bedoelingquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:45 schreef skit het volgende:
Zag ik daar nou kant en klare sla uit een pakje?
Ach voor die kinderen is Herman een hele pief natuurlijk.quote:
Laatste, in een keukenomgeving is dat verplicht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:49 schreef WheeleE het volgende:
Het valt me ineens op dat alle kinderen exact dezelfde zwarte schoenen aanhebben. Sponsoring, of veiligheid?
Ik denk dat Pierre heel leuk is met kinderen, die is zelf net een klein kind met zijn overdreven gedoe.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mee dat ze niet Pierre Wind hebben uitgenodigd.
Hij doet allemaal van die kook en smaakprojecten met en voor kinderen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat Pierre heel leuk is met kinderen, die is zelf net een klein kind met zijn overdreven gedoe.
Ik hoopte op Boy Bensdorp.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mee dat ze niet Pierre Wind hebben uitgenodigd.
Oh dat wist ik niet eens. Dan klopt het dus wat ik dacht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij doet allemaal van die kook en smaakprojecten met en voor kinderen.
quote:
Een kip die kunstmatig zwaarder is gemaakt door het inspuiten met water.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef Karina het volgende:
Wat is waterkip? Dat bestaat toch helemaal niet
Weer wat geleerd, ik dacht bijna dat ze een eend bedoelde namelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een kip die kunstmatig zwaarder is gemaakt door het inspuiten met water.
Een meerkoet wordt ook wel eens waterkip genoemd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, ik dacht bijna dat ze een eend bedoelde namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |