Het is vast in de herfstvakantie opgenomen. Het zuiden had een andere week dan het noordenquote:Op maandag 12 december 2011 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is wel de week van Zuid-Nederland, geloof ik.
Haha, nope.quote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef Karina het volgende:
Mjah, Balou vind ik nou ook niet echt een naam voor een meisje.
Ik zag ook ooit een jongetje op tv wat Mowgli heette, dus achquote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef Karina het volgende:
Wel als je als kind zo'n berenlichaam hebt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef Karina het volgende:
Voor op de zondagmiddag bij mamsquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef Karina het volgende:
Hoe heet je gerecht? Champignonsoepsimpeler kan bijna niet.
Welke bedoel je? Dat kleintje? Er waren er zoveel met petjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Specularium het volgende:
Wel goed dat dat jochie met die pet die zich de beste van Nederland vond niet door de voorronde kwam.
Dat was niet zo lekker inderdaad. Maar ik krijg wel trek in flensjes. Bij mij mislukken ze altijd, het worden altijd pannenkoeken.quote:
Bij jouw lukt niks in de keuken volgens je zelfquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was niet zo lekker inderdaad. Maar ik krijg wel trek in flensjes. Bij mij mislukken ze altijd, het worden altijd pannenkoeken.
Neequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij jouw lukt niks in de keuken volgens je zelf
Die mini Louis van Gaal. Hij was de beste van Nederland enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Dat kleintje? Er waren er zoveel met petjes
Zijn ouders waren het vast met hem eens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die mini Louis van Gaal. Hij was de beste van Nederland enzo.
Een irritant kind erbij kijkt wel leuk. Zoals dat meisje vorige week.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die mini Louis van Gaal. Hij was de beste van Nederland enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |