Het is handig bij het kopieren van anderen, maar voor proeven of je gerecht op smaak is heb je natuurlijk geen encyclopedische kennis van ingredienten nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb de Australische versie helaas gemist. Het zegt misschien niets over je kookkwaliteiten maar wel of je je eigen gerechten goed kunt proeven: of het op smaak is?
Ik weet in ieder geval dat ik er heeel slecht in zou zijn.
Bij Masterchef met Ramsey doen ze dit in ieder geval ook altijd.
Dat is waar. Ik vraag me dan af waarom ze het dan doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is handig bij het kopieren van anderen, maar voor proeven of je gerecht op smaak is heb je natuurlijk geen encyclopedische kennis van ingredienten nodig.
Zo praten kinderen niet. Of zo horen ze niet te praten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Die quotes van de kandidaatjes klinken vandaag wel weer erg 'gestuurd'.
Ja, een kind dat het woord "smaakpapillen" gebruikt lijkt me niet echt uit haar eigen mond komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Die quotes van de kandidaatjes klinken vandaag wel weer erg 'gestuurd'.
Zeker omdat ze hier ook al begonnen te neuzelen over "een zuurtje"quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Of die kinderen kijken al jaren nonstop van dit soort kookprogramma's, dan neem je het jargon wel snel over.
Als het goed smaakt scoort ie er wel dik mee denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En stiekem een stukje ervan geproefd door die fransoos
Product Placement.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
Wat betekend trouwens dat PP-icoontje voor en na de reclame linksonderin in beeld?
Hebben ze niet gezegd toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:18 schreef Charmian het volgende:
Wie was nu de beste met die smaaktest? Was dat nou Suna of iemand anders?
Het is leuk dat ze beiden de spanning een beetje doorbreken tijdens het koken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef WheeleE het volgende:
Het lijkt erop dat Alain wel een beetje is gegroeid in het presenteren voor kinderen. Hij doet het deze week beter dan de eerste.
Daar is de messenset voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze allebei erg leuk met de kinderen: alleen sommige kinderen worden een beetje kriegel als hen op de vingers wordt gekeken en dat snap ik
Alain zijn personal space is gewoon een stuk kleiner dan van de meeste nederlandersquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze allebei erg leuk met de kinderen: alleen sommige kinderen worden een beetje kriegel als hen op de vingers wordt gekeken en dat snap ik
Dus datquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef Litpho het volgende:
Paulien?. Suna geloof ik nog wel, maar dacht Quinten...
.
Ik denk dat het gerecht van Quinten misschien te eenvoudig leek. Maar weet je hoe verrotte moeilijk het is om die pannenkoekjes te maken (is met kokosmelk als het goed is). Mij lukt het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef Litpho het volgende:
Paulien?. Suna geloof ik nog wel, maar dacht Quinten...
.
Ik verwacht van de heren jury dat ze techniek op waarde kunnen schatten, gegeven hun ervaring.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat het gerecht van Quinten misschien te eenvoudig leek. Maar weet je hoe verrotte moeilijk het is om die pannenkoekjes te maken (is met kokosmelk als het goed is). Mij lukt het in ieder geval niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |