Omdat de spanning wegvalt.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Huilen omdat ze blij is voor de anderen die doorgaan?
Nee joh, volgens mij zei Suna dat Suus. Ik zag geen traantjes bij Suna wel bij Suus en ook een beetje bij Melle. Was een leuke groep, deed me een beetje denken zoals de kleine Aussies met elkaar omgingenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Huilen omdat ze blij is voor de anderen die doorgaan?
Het is handig bij het kopieren van anderen, maar voor proeven of je gerecht op smaak is heb je natuurlijk geen encyclopedische kennis van ingredienten nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb de Australische versie helaas gemist. Het zegt misschien niets over je kookkwaliteiten maar wel of je je eigen gerechten goed kunt proeven: of het op smaak is?
Ik weet in ieder geval dat ik er heeel slecht in zou zijn.
Bij Masterchef met Ramsey doen ze dit in ieder geval ook altijd.
Dat is waar. Ik vraag me dan af waarom ze het dan doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is handig bij het kopieren van anderen, maar voor proeven of je gerecht op smaak is heb je natuurlijk geen encyclopedische kennis van ingredienten nodig.
Zo praten kinderen niet. Of zo horen ze niet te praten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Die quotes van de kandidaatjes klinken vandaag wel weer erg 'gestuurd'.
Ja, een kind dat het woord "smaakpapillen" gebruikt lijkt me niet echt uit haar eigen mond komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Die quotes van de kandidaatjes klinken vandaag wel weer erg 'gestuurd'.
Zeker omdat ze hier ook al begonnen te neuzelen over "een zuurtje"quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Of die kinderen kijken al jaren nonstop van dit soort kookprogramma's, dan neem je het jargon wel snel over.
Als het goed smaakt scoort ie er wel dik mee denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En stiekem een stukje ervan geproefd door die fransoos
Product Placement.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
Wat betekend trouwens dat PP-icoontje voor en na de reclame linksonderin in beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |